Gå til innhold

Det finnes mange udyktige arbeidstakere i Norge med ufortjent høy lønn!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De var på rett sted til rett tid når utviklingen økte tempo.
I dag er de blitt late og bortskjemte mennesker i 40-50 årene som nå yter minimal innsats til maksimalt komfort.

Anonymkode: fda1d...844

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok

Anonymkode: bf854...08f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I motsetning til deg? 😄

Anonymkode: d5e9f...568

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er klart det finnes noen sånne, jeg har det på egen arbeidsplass. Men jeg kan ikke gjøre noe med det, så det er best å la være å irritere seg over det. 

Anonymkode: ddbbc...453

AnonymBruker
Skrevet

Kom med et eksempel da?

Anonymkode: 3c809...ed8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Politikere?

Anonymkode: aedab...ca0

Skrevet

100%!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kom med et eksempel da?

Anonymkode: 3c809...ed8

Vel, det finnes en viss direktør i innlandet som banket litt hardt i bordet. Jeg fikk hakeslepp når jeg fikk vite lønnen han hevet, 2 millioner!!! til sammnlikning så har statsministeren i dette landet tjener 1,9 millioner.

Mener du at en fylkeskommune direktør skal kunne heve en lønn høyere en statsministeren?

Anonymkode: 5bcfb...ebc

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vel, det finnes en viss direktør i innlandet som banket litt hardt i bordet. Jeg fikk hakeslepp når jeg fikk vite lønnen han hevet, 2 millioner!!! til sammnlikning så har statsministeren i dette landet tjener 1,9 millioner.

Mener du at en fylkeskommune direktør skal kunne heve en lønn høyere en statsministeren?

Statsministeren tjener 2057’000, hvis man skal pirke litt

Skrevet

De finnes i utlandet også. Jeg har jobbet i et stort amerikansk konsern. Man kan snakke om udyktige folk i Norge, men herligfred så mange der finnes i utlandet, særlig i USA. De sitter der og jobber 12-14 timers arbeidsdager, men får knapt gjort det vi nordmenn gjorde på 8. Mye kvantitet over kvalitet. Overfladisk arbeidsliv som liksom tar seg "godt ut". De trodde virkelig at det var kult å ikke ta ut ferie. Lenge leve ameriksnsk arbeidsliv. :roll:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
newman01 skrev (42 minutter siden):

Statsministeren tjener 2057’000, hvis man skal pirke litt

Skal man pirke videre, så kunne vi sparket ca 50% av direktørene i offentlig sektor, og vi hadde ikke engang merket at de var borte.

Poenget er, det er ikke noe som tilsier at en fylkesdirektør skal ha høyere lønn enn han som styrer landet, så viktig er han rett og slett ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør det helt sikkert, men det er ingenting å irritere seg over. Du får ikke gjort noe med det.

Forresten så har ikke lønna til statsministeren vært noe spesielt høy noensinne. 

Anonymkode: 0e88c...66a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...