Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og kom hen inn på 1. ønsket?

Anonymkode: 93cf9...ff0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Salg , service og reiseliv 

ja det var 1. valget 

Anonymkode: 2650e...476

AnonymBruker
Skrevet

Eldste gikk TIF -teknologi og industriarbeidere,  vg2 industrifag og ska opp til fagprøven nå til undustrimekaniker

Yngste vg1 resturant og matfag, vg2  matproduksjon,  ska ut i lære nå som slakter

Anonymkode: a7178...777

AnonymBruker
Skrevet

Bygg og anlegg vg 1 og mur og betong Vg2. Dette var 2. valget, men sier i dag at det var det beste som kunne skje.

Anonymkode: 1dc3d...70f

AnonymBruker
Skrevet

Musikk-linjen

Anonymkode: d19ae...5f7

AnonymBruker
Skrevet

Den ene valgte bygg og anlegg, den andre studiespesialisering. Begge kom inn på førsteønsket. Den ene skal bli tømrer, den andre satser på karriere i flyvåpenet.

Anonymkode: d2ad6...fc2

AnonymBruker
Skrevet

En går på musikklinja, en på industri og teknologi. Begge er fornøyde, førstevalg. Nestemann (begynner til høsten) har søkt på salg og service som førstevalg.

Anonymkode: b8195...2cb

AnonymBruker
Skrevet

Eldste kom ikke inn på førstevalget og måtte prøve seg på studiespes. Gjorde omvalg til salg og service andreåret. Yngste går naturbruk - førsteønsket. 

Anonymkode: a900d...caf

Skrevet

Studiespes. Hun var fornøyd med det.

AnonymBruker
Skrevet

Salg og service, dette var andreønsket men det var likevel et godt valg. 

Nå tar han påbygg og det er vi glade for.

Anonymkode: dc8a6...808

AnonymBruker
Skrevet

Studiespes på begge, kom inn på 1.valget på skolen med høyest snitt. 

Anonymkode: 554f5...147

AnonymBruker
Skrevet

Studiespes. Trivdes ikke på helse og oppvekst, så fikk byttet allerede første uka i 1 klasse

Anonymkode: 2b4d0...ca3

AnonymBruker
Skrevet

Straka vegen, allmennfag/studiesp. førstevalg skole (tror alle kom inn?) datateknikk NTNU, vinglet litt mellom master matematikk og datateknikk, landet på det siste. 

Tenker at generelt har unge i dag for lite kjennskap til mulighetene der ute. Er glad min var så målbevisst, men tenker det er lov å prøve og feile litt. Det er veldig mange av oss som havnet der vi er pga tilfeldigheter🙂

Anonymkode: 62f1d...2c1

AnonymBruker
Skrevet

Studiespes, førstevalget.

Anonymkode: 3aef8...e1f

AnonymBruker
Skrevet

Studiespes i år, skal videre på IB.

Anonymkode: 1532d...4a5

AnonymBruker
Skrevet

Nr en gikk tif. Førstevalget. Nr to kokk og servitør. Førstevalget. 

Anonymkode: 8197c...4af

AnonymBruker
Skrevet

Studiespesialiserende. 1 valget 

Anonymkode: 8393b...472

AnonymBruker
Skrevet

To av dem gikk/går studiespes, en gikk KDA, en gikk musikk. Alle var førstevalget for linjevalg, tre av dem førstevalget for skolevalg. Siste fikk vel nr 3. på lista si.

Anonymkode: 630e5...78d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eldste gikk TIF -teknologi og industriarbeidere,  vg2 industrifag og ska opp til fagprøven nå til undustrimekaniker

Yngste vg1 resturant og matfag, vg2  matproduksjon,  ska ut i lære nå som slakter

Anonymkode: a7178...777

Uff da, stakkar yngstemann da.

snakker av egen erfaring. Jeg blir trist hver gang jeg hører om, møter ungdom som velger noe av det samme som jeg valgte for 25 år siden. Det er ikke en bransje man blir gammel i😓

AnonymBruker
Skrevet

Begge mine har gått på restaurant og matfag. Den første kom inn på 1.valget sitt. Nr 2 kom inn på andre valg, men det viste seg å være rett for han. 

Anonymkode: b1ce2...472

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...