1365 Skrevet 9. mai #1 Skrevet 9. mai (endret) Det er ganske naturlig og ikke tro på romskip og romvesener, og deres besøk på jorda vår. Ikke nok med at det er svært lite bevis, og man får servert informasjon som mest minner om myter skrøner. I tillegg er det vanskelig å tro at det er mulig å hemmeligholde noe så Spektakulært i snart 100 år. For meg er det da helt merkelig at en lov ble vedtatt som vil pålegge staten over publisere i hvertfall en del informasjon. Lovforslaget fikk massiv motstand, og ble skrellet ned til en langt mer puslete versjon. Hvorfor en så lang lovprosess dersom det ikke finnes noe hemmelighold. Hva tenker dere? https://eu.usatoday.com/story/news/nation/2023/12/18/ufo-disclosure-bill-what-to-know/71960193007/ Endret 9. mai av 1365
AnonymBruker Skrevet 9. mai #2 Skrevet 9. mai Jeg følger i perioder med på dette temaet. Amerikanske myndigheter har bekreftet og til dels offentliggjort bevis for at det er teknologi tilstede i verden som ingen av her kan ha laget. Fordi denne teknologien har dukket opp siden 40-tallet, og kanskje enda tidligere. Dette er blant annet bilder, videoer og radar. Spørsmålet er hvem som har laget denne teknologien, og om USA eller andre myndigheter sitter på mer bevis. Personlig er jeg en troende. 👽 Anonymkode: 0c5a5...c55
AnonymBruker Skrevet 30. mai #3 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (På 9.5.2025 den 17.12): Jeg følger i perioder med på dette temaet. Amerikanske myndigheter har bekreftet og til dels offentliggjort bevis for at det er teknologi tilstede i verden som ingen av her kan ha laget. Fordi denne teknologien har dukket opp siden 40-tallet, og kanskje enda tidligere. Dette er blant annet bilder, videoer og radar. Spørsmålet er hvem som har laget denne teknologien, og om USA eller andre myndigheter sitter på mer bevis. Personlig er jeg en troende. 👽 Anonymkode: 0c5a5...c55 Kan hende du har andre kilder enn jeg har. Det jeg har hørt det amerikanske forsvaret har sagt om egne observasjoner er at de har observert gjenstander som beveger som amerikanerne ikke klarer selv. De har også bekreftet at det er objekter. Dvs fysiske gjenstander som er observert. De har altså ikke sagt hva det er, men heller hva det ikke er. Så hva er dette for noe? Jeg er skeptiker og setter UFO-alternativet helt nederst på lista. Det kan være helt ukjente helt naturlige fenomener. Det kan være feil på utstyr. Det er lite trolig da mange forskjellige har observert dette både på radar og visuelt. Det kan være objekter utviklet at noen "superhemmelige" tjenester i USA. Det kan være Kina, Russland eller noen andre land. Også kan vi begynner å dra det litt ut og foreslå både tidsreisende fra Jordens fremtid og besøk fra ukjente sivilisasjoner, men dette er forslag som er langt ute. Anonymkode: dc5d7...fa7
AnonymBruker Skrevet 31. mai #4 Skrevet 31. mai Hvorfor er det bare i USA dette er så mye fremme? Har ikke andre land slike observasjoner og kan frigi materiale? Anonymkode: fec60...78d 1
senior Skrevet 31. mai #6 Skrevet 31. mai For dere som mener/tror at UFO betyr besøk fra utenomjordisk liv: UFO står for Unidentified Flying Object. Det betyr at alle flygende gjenstander vi ikke kan identifisere er UFOer per definisjon. Sånn stt finnes det selvfølgelig massevis av UFOer gjennom tidene. . . 3 1 1
Real Virtuality Skrevet 31. mai #7 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvorfor er det bare i USA dette er så mye fremme? Har ikke andre land slike observasjoner og kan frigi materiale? Anonymkode: fec60...78d USA er verdens eneste supermakt. Det amerikanske militærbudsjettet er større enn resten av verdens samlede militærbudsjett. I tillegg er USA et enormt stort land. Da sier det seg selv at det blir gjort mange UFO-observasjoner der. (USA var dessuten først ute med å utvikle atomvåpen, og UFOer dukker gjerne opp i nærheten av atomvåpen (rakettsiloer osv).) Forøvrig, som nevnt tidligere i tråden, gjøres det ikke bare UFO-observasjoner i USA. Hessdalen i Trøndelag var på NRK Dagsrevyen allerede tidlig på åttitallet pga de mange observasjonene der. Tilsvarende områder fins også i mange andre land. I Hessdalen har forøvrig Høgskolen i Østfold drevet med forskning på fenomenet i mange år.
Hoppetaujenta Skrevet 31. mai #8 Skrevet 31. mai Det er bra med offentliggjøring. Så mange mennesker ser det samme hver eneste dag og natt, over hele verden, så at dette blir tatt tak i og undersøkt er kjempefint. Jeg tror på både det ene og det andre, så er det sagt. 👽
AnonymBruker Skrevet 2. juni #9 Skrevet 2. juni senior skrev (På 31.5.2025 den 12.29): For dere som mener/tror at UFO betyr besøk fra utenomjordisk liv: UFO står for Unidentified Flying Object. Det betyr at alle flygende gjenstander vi ikke kan identifisere er UFOer per definisjon. Sånn stt finnes det selvfølgelig massevis av UFOer gjennom tidene. . . Det er i utgangspunktet riktig, men nå brukes ordet omtrent utelukkende om fartøy fra ikke-jordiske intelligenser. Ordet har altså mistet som opprinnelige betydning og betyr nå noe annet. Og det er egentlig greit. Hva skulle vi ellers kalt et romskip som vi ikke tror kommer fra Jorden? Anonymkode: dc5d7...fa7
Maia70 Skrevet 6. juni #10 Skrevet 6. juni For meg er det helt unaturlig å ikke tro på dem. Det er fullstendig latterlig for meg at vi skal være den mest avanserte sivilisasjonen i universet, at ingen er mer avanserte enn oss, og at ingen kan komme hit. Kan heller ikke se at det finnes noe "tidspunkt" når de liksom skulle ha tatt kontakt. De har selvsagt vært her siden uminnelige tider, og hatt interaksjoner med sivilisasjoner fra lenge før vår tidsregning. Samt bosatt seg her. Faktisk tror jeg vi er aliens også, eller delvis aliens. Og ja, myndighetene/militæret i USA og kanskje i andre land holder ting skjult, mest sannsynlig samarbeid med aliens, da den teknologiske utviklingen synes å ha gått unaturlig raskt. Men de klarer ikke holde alt skjult, derfor skjer slike ting som Roswell og Varghina - hendelsene der vitner observerer ting som ikke kan bortforklares, og mennesker som lekker ting som egentlig ikke skal ut. Under er link til en nettside med diverse varslere, en av dem er Phil Shcneider som "tok selvmord" temmelig raskt etter han begynte å fortelle om sine opplevelser med å bygge undergrunns militærbaser: https://dissident-net.info/phil-schneider/ Videokanalen Eyes On Cinema inneholder et imponerende arkiv med vitneobservasjoner og film av UFOer fra lang tid tilbake. Hvor denne omfattende samlingen kommer fra kan man lure på: https://www.youtube.com/@EyesOnCinema Her er en liten film om Varghina-hendelsen, med vitneintervjuer:
AnonymBruker Skrevet 8. juni #11 Skrevet 8. juni 1365 skrev (På 9.5.2025 den 16.42): Det er ganske naturlig og ikke tro på romskip og romvesener, og deres besøk på jorda vår. Ikke nok med at det er svært lite bevis, og man får servert informasjon som mest minner om myter skrøner. I tillegg er det vanskelig å tro at det er mulig å hemmeligholde noe så Spektakulært i snart 100 år. For meg er det da helt merkelig at en lov ble vedtatt som vil pålegge staten over publisere i hvertfall en del informasjon. Lovforslaget fikk massiv motstand, og ble skrellet ned til en langt mer puslete versjon. Hvorfor en så lang lovprosess dersom det ikke finnes noe hemmelighold. Hva tenker dere? https://eu.usatoday.com/story/news/nation/2023/12/18/ufo-disclosure-bill-what-to-know/71960193007/ Det er avpublisert UFO-observasjoner i Norge også. Ligger på digitalarkivet.no. Mange av de samme observasjonene er gjort av ulike folk på ulike steder til samme tid. https://media.digitalarkivet.no/db/contents/216590 Man trenger ikke tro på små grønne menn selv om man anerkjenner at det er helt reelt at ulike fenomener oppstår som ikke kan forklares. Anonymkode: fec60...78d
AnonymBruker Skrevet 8. juni #12 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er avpublisert UFO-observasjoner i Norge også. Ligger på digitalarkivet.no. Mange av de samme observasjonene er gjort av ulike folk på ulike steder til samme tid. https://media.digitalarkivet.no/db/contents/216590 Man trenger ikke tro på små grønne menn selv om man anerkjenner at det er helt reelt at ulike fenomener oppstår som ikke kan forklares. Anonymkode: fec60...78d Sorry, ikke avpublisert, men avgradert. Anonymkode: fec60...78d
AnonymBruker Skrevet 8. juni #13 Skrevet 8. juni Bymus skrev (På 31.5.2025 den 12.29): Kryr av UFO'er i Hessdalen . Det "kryr" vel ikke lenger, men det var jo en periode det var svært mange observasjoner. Også er man jo så heldig at man har både film og andre konkrete målinger av fenomenet. Så det er ingen tvil om at det er et fenomen, og at det per nå ikke kan forklares. Anonymkode: fec60...78d
Hoppetaujenta Skrevet 15. juni #14 Skrevet 15. juni (endret) Tror det er ganske labert i Hessdalen nå og i de senere årene, men andre steder i hele verden er det stadige lysende fenomener som blir sett av mange på en gang, så joda; jeg tror. Merkelig at det ikke har vært noen svevefenomener forbi min veranda da, for her hadde de blitt møtt av ei hyggelig dame som hadde ønsket velkommen. Muligens. Kommer an på om de hypnotiserte meg og opererte i hele kroppen først, for det vil jeg ikke ha noe av. Endret 15. juni av Hoppetaujenta
AnonymBruker Skrevet 15. juni #15 Skrevet 15. juni 1365 skrev (På 9.5.2025 den 16.42): Det er ganske naturlig og ikke tro på romskip og romvesener, og deres besøk på jorda vår. Ikke nok med at det er svært lite bevis, og man får servert informasjon som mest minner om myter skrøner. I tillegg er det vanskelig å tro at det er mulig å hemmeligholde noe så Spektakulært i snart 100 år. For meg er det da helt merkelig at en lov ble vedtatt som vil pålegge staten over publisere i hvertfall en del informasjon. Lovforslaget fikk massiv motstand, og ble skrellet ned til en langt mer puslete versjon. Hvorfor en så lang lovprosess dersom det ikke finnes noe hemmelighold. Hva tenker dere? https://eu.usatoday.com/story/news/nation/2023/12/18/ufo-disclosure-bill-what-to-know/71960193007/ Det er en del som kan ha fått feilaktig diagnose, som schizofreni, for å ha kollidert med stats-hemmeligheter omkring våpen-teknologi omkring UFO (uidentifisert flying object, og har ingenting med romvesener å gjøre). At en slipper å tenke på hvorvidt noe er en bisarr vrangforestilling eller ikke, er bare en positiv ting👍 Anonymkode: 3a1c5...ac6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå