AnonymBruker Skrevet 9. mai #1 Skrevet 9. mai Heisann! Kjæresten og jeg har vært sammen i 2 år nå. Siste året har vi hatt avstandsforhold da han valgte å flytte bort for å studere et 3-årig studie. Da han flyttet tok han opp igjen en gammel hobby - nemlig gaming. Semesteret før jul gikk så som så og han lovet å skjerpe seg og bli flinkere til å jobbe neste semester. Nå er han halvveis i eksamensperioden og jeg er så skuffet over han. Hele semesteret har han gjort bare det aller mest nødvendige av skole, og resten av tiden har han sittet og gamet og andre hobbyer. Han begynte ikke å lese til eksamen før noen dager før han skulle ha første. Og de 3 eksamenene han har hatt til nå så tror han at han skal stå på 1 av de (hjemmeeksamen i grupper på 3 elever). De andre gikk dårlig - ikke overraskende siden innsatsen har vært minimal. Jeg er veldig hardtarbeidende og har jobbet hardt for å komme dit jeg er i dag, og forventer da også litt av en partner jeg skal dele livet med. Jeg har prøvd å motivere han og få han til å innse at han må skjerpe seg, og hatt noen alvorssamtaler med han i løpet av semesteret. Han mener at jeg ikke kan sammenligne meg selv med han, at det er urettferdig fordi alle er forskjellig. At han er bare ikke flink til å studere, og at slik er det bare. Han mener også at jeg bare burde fokusere på meg selv og ikke bry meg om hva han gjør, fordi det er ikke min business. At hans handlinger går bare ut over han selv. Det er jeg uenig i. Hva burde jeg si/gjøre i denne situasjonen? Anonymkode: 44a26...bc3
AnonymBruker Skrevet 9. mai #2 Skrevet 9. mai Hadde gjort det slutt. Dere passer ikke sammen. Anonymkode: aed6e...9f5 4 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai #3 Skrevet 9. mai Dropp ham. Du vil ha en mann og en partner, ikke et voksent barn. Anonymkode: e08c8...bc7 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai #4 Skrevet 9. mai Du er ikke hans mor. Han er gammel nok til å ta egne valg. Anonymkode: d26c8...b61 2
Carrot Skrevet 9. mai #5 Skrevet 9. mai jeg holder med den som sa "dere er for forskjellige" Han har klart sagt hva han ønsker, la han få det slik - la han styre seg selv og velg å gå videre alene. Om man innser helt på egen hånd hva han mister og endrer kurs kan du vurdere ta opp tråden, ellers la det være.. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai #6 Skrevet 9. mai Stakkars de studentene som havnet i gruppe med ham. Stakkars kjæreste som har valgt en uten gjennomføringsevne og selvdisiplin. Finn en flittig partner heller du, selv om han ikke er 1,80 som jeg har skjønt er unge kvinners viktigste kriterium i dag. Anonymkode: d589c...5d9
AnonymBruker Skrevet 9. mai #7 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Stakkars de studentene som havnet i gruppe med ham. Stakkars kjæreste som har valgt en uten gjennomføringsevne og selvdisiplin. Finn en flittig partner heller du, selv om han ikke er 1,80 som jeg har skjønt er unge kvinners viktigste kriterium i dag. Anonymkode: d589c...5d9 er du lavere enn 180 selv kanskje? første linjen var forøvrig helt innafor i fall du lurte.. Anonymkode: 6116c...ced 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #8 Skrevet 10. mai Takk for hjelp folkens. Det beste er kanskje å gå videre, skulle bare ønske det ikke var så vanskelig… ts Anonymkode: 44a26...bc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå