AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:48 #1 Del Skrevet fredag kl 13:48 Hvor godt /raskt er det meningen at plagg skal selge unna? Er det dårlig tegn om det ikke er bud etter 2 dager? Anonymkode: 1641f...529 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:01 #2 Del Skrevet fredag kl 14:01 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvor godt /raskt er det meningen at plagg skal selge unna? Er det dårlig tegn om det ikke er bud etter 2 dager? Anonymkode: 1641f...529 Nei det er det ikke. Merkeklær/sko som er priset lavere enn de fleste andre går raskt unna - innen en uke stort sett Anonymkode: 46d6a...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:23 #3 Del Skrevet lørdag kl 14:23 Jeg opplever at det går i bølger på tise - i hvert fall hos meg! Noen ganger blir ting solgt med en gang, også har jeg typ 10 salg på 2 dager. Andre ganger har jeg ting liggende ute i flere måneder. Anonymkode: a283d...50b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:54 #4 Del Skrevet lørdag kl 15:54 AnonymBruker skrev (På 9.5.2025 den 15.48): Hvor godt /raskt er det meningen at plagg skal selge unna? Er det dårlig tegn om det ikke er bud etter 2 dager? Anonymkode: 1641f...529 Går det en uke uten napp setter jeg ned prisen, blir prisen «lav nok» får du solgt. Jeg lager klespakker om det ikke er noen spesielt kjente og dyre merker jeg skal selge, er det dyrere plagg legger jeg ut en og en. Får alltid solgt, men jeg priser det ting ganske billig og alltid billigere en tilsvarende for å få solgt det unna og slipper da at det blir liggende når jeg først har bestemt meg for at jeg skal bli kvitt det. Anonymkode: 3ed5e...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:42 #5 Del Skrevet lørdag kl 17:42 Treningsklær og parfymer selger jeg relativt raskt, ofte innen to uker etter ny annonse. Men ellers er det veldig varierende hvor raskt plagg selges. Noen ganger tar det ei uke, noen ganger tar det et år😅 Og ofte så er det plagg med mange likes som tar lengst tid av en eller annen grunn. Anonymkode: 6c692...2d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:11 #6 Del Skrevet i går, 04:11 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Treningsklær og parfymer selger jeg relativt raskt, ofte innen to uker etter ny annonse. Men ellers er det veldig varierende hvor raskt plagg selges. Noen ganger tar det ei uke, noen ganger tar det et år😅 Og ofte så er det plagg med mange likes som tar lengst tid av en eller annen grunn. Anonymkode: 6c692...2d8 Sikkert fordi at mange er interesserte, men prisen er for høy. Anonymkode: 4c7e9...ab4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå