Gå til innhold

Hvilken type menn snur du deg etter, tar double- take med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe spesielt som får deg til å ta en ekstra titt på en mann?

Høyde? Kropp? Noen spesielle trekk? 

Anonymkode: c9d78...970

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høy, muskuløs med litt bad boy vibe. 

Ikke fordi jeg noen sinne ville gått for en slik mann, men se på det kan jeg. 

Eventuelt en som ser ut som Kobe, caster i League of Legends. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På gata? Nei. Jeg snur meg egentlig aldri etter menn. Men nå skal det sies at jeg er veldig skeptisk til kjekkaser, og at det å være svært kjekk er derfor litt turn off. 

Men i møte med menn har jeg opplevd å bli satt ut et par ganger. Da har det vært noe med utstrålingen deres. Så har det gjerne gått litt lenger inn i samtalen og jeg har fått vite noe om dem som ikke passer meg og da blir effekten borte. 

Anonymkode: edb70...552

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en over gjennomsnittet høy dame, ikke så smalt bygd føler jeg selv. Litt formfull, men ikke wa- wom. Model høyde og form(De med noe mer tilnærmet timeglass bare skudre hofte, ikke hofte pupp. Og ikke modeltynn) Føler det er relevant, prøver å forsvare min egen smak? 😂 Ikke pen så ikke bli lei deg om du ikke er min smak jeg er garantert ikke din heller.

Oftest brunt hår, men ingen hår, lysere hår hender. Liker kort hår best. Liker ikke skjegg så godt, mer glad i litt skjegg eller bare bart vet ikke hvorfor. Liker skjorte menn rutete eller pen, eller allværsjakke også. Nøytral eller litt classy stil. Turbukse er koslig.

Litt pretty boy lent. Men han er en pretty boy som ser ut som en pappa i mine øyne, om det gir mening. 

Liker litt trent- litt kjøtt på kroppen. Så ikke six pack. Bare ser sunn ut. Ser ut som han vil på fjelltur med meg og kanskje vi kan ha med smågodt på den turen. 180- 185 er kanskje det jeg snur meg mest etter. 

Snillt ansikt, det gir mening for meg, dere har kanskje andre preferanser for snillt ansikt. 

Liker briller det er hot, men liker uten briller også. 

Ja de er langt kjekkere enn jeg er pen og jeg vet jeg ikke blir med en jeg snur meg etter. Ikke fortell dette til min fremtidige mann! Så fremt han selv ikke også ser damer langt penere enn det jeg er, å det gjør han garantert 😆

Anonymkode: b2f18...1e0

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: f3310...9a7

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er så fryktelig vanlig at kvinner snur seg etter menn som omvendt. 

Anonymkode: 1a694...979

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Menn som leser eller har en bok i hånda kan fort få lange blikk (og ikke bare fordi jeg er nysgjerrig på boka...).

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Legger ikke merke til noen spesielle menn bare ved å passere folk/se noen gå forbi. 
Jeg må interagere med en en fyr før han blir en jeg ser 2 ganger på.

Sikkert av litt samme årsak til at jeg aldri har giddet Tinder, nettdating og lignende. Jeg får ikke interesse for eller blir ikke nyskjerrig på en type bare av å se et par bilder liksom. Hadde aldri i verden fått ønske om å møte en person basert på en Tinderprofil.

Anonymkode: e7aee...dc7

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen. Studerer aldri menn på gaten

Anonymkode: 698dc...47a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

En som ser bra ut. Gjerne pent kledd/kul stil. Han kan være alt fra 25-50+.

Anonymkode: dd306...1ec

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg ser en mann med ekstra stor bulk i buksen må jeg innrømme jeg snur meg. 
Gerd, 53

Anonymkode: d4ec9...f7b

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Aldri snudd meg etter en mann i hele mitt liv.

Anonymkode: 781a6...c75

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Gerd, 53

Geir 53 mener du. Ingen kvinne ville sagt dette. 

• Liker 6
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Geir 53 mener du. Ingen kvinne ville sagt dette. 

Bruker ikke å se der, men skal inrømme om jeg noen sinne kommer over at noen har så stor at jeg får det med meg ved å gå forbi dem, kan det hende jeg snur meg i en "i alle dager?" 🤔😳

Anonymkode: b2f18...1e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal dessverre mye til før jeg oppfatter en mann som attraktiv. 

Anonymkode: 6b76c...826

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Første bud: Han kan være så kjekk han vil, men er det null utstråling så enser jeg selv ikke den vakreste mann.

Han må utstråle trygghet og godhet, se ut som han er glad i livet og ha glimt i øyet men ikke være sånn «jeg er deilig og vet det».

Utseendemessig er «min type» en litt nerdete type som er «naturlig sporty», typ en ren og velsittende t-skjorte, 3-dagerskjegg, litt definerte biceps (trenger ikke mye, men typ han kan løfte mer enn en chihuahua) litt rufsete (men velstelt) hår og gjerne caps. Smilerynker er sexy, så tenker 30-50 år, men har også snudd meg etter skikkelig stilige menn som er eldre bare fordi jeg synes de ser kule ut.

Genuint smil med rene, hvite tenner er fantastisk, gjerne med litt fremtredende hjørnetenner 😍 Elsker fregner også. Og en maskulin nese, hva nå det enn er.

Men jeg kan fint også snu meg etter enkelte damer selv om jeg er hetero, noen damer bare oser sensualitet eller godhet og jeg elsker et skikkelig unikt ansikt. 

Anonymkode: b8ec6...ee6

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ingen.

Anonymkode: 4d1e7...5e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Gerd, 53

Liten vits, da bulken sitter på framsiden.

Anonymkode: d4c51...235

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Liten vits, da bulken sitter på framsiden.

Anonymkode: d4c51...235

Om bulen er fin så er som regel rumpa også det 😉 

Anonymkode: f3310...9a7

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tør ikke snu meg etter menn, men kikker litt ekstra om de er pent kledd i skjorte, har velstelt hår gjerne gredd litt bakover og klassisk pen, hvis de er litt «lure» i blikket blir jeg fort betatt 🙈Noe ala dette, men helst at skjorten er kneppet igjen. &nbsp

image.thumb.jpeg.6ed547dacbdca999a278a8d5a08c46a2.jpeg

Anonymkode: c782d...022

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...