Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.5.2025 den 19.20):

Jeg kunne omtrent skrevet dette innlegget. K48 her som dater en mann som nettopp fylte 30. Sexen er ubeskrivelig og vi får heller ikke nok av hverandre. Jeg har aldri opplevd at en mann har tent så voldsomt på meg. 
Jeg skjønner at dette nok kommer med en utløpsdato når han ønsker å slå seg til ro og få barn, men jeg har bestemt meg for å nye så lenge jeg kan.

Ps, jeg ser ikke på meg selv som en gris. Har tidligere vært gift med en mann som er 19 år eldre enn meg, han er ingen gris heller.

Anonymkode: bded4...fa5

At noen ser på dette som ekkelt og anser deg og like som ekkle griser får nå være på demmes egen bekostning. Synd for dem at de lar andres nytelse og glede plage dem så mye. 
Kos deg 🤗

Anonymkode: ecec8...1bc

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du sett hvordan menn med yngre kjæreste blir omtalt her inne? Hva tenker du om det? Er det koselig at en mann på 35 med kjæreste på 24 blir kalt «pedo» og dama omtalt som desperat og pappa-kompleks og antageligvis en som er for schtøgg til å få seg noe annet?

Anonymkode: c5e61...96f

Ja og så? Har hatt en type som var 9 år eldre enn meg jeg og, null problem og flott fyr. Eneste jeg ser ned på er de som henger seg opp i aldersforskjellen og nekter for andre erfaringer enn de har forestilt seg som fakta. 

Anonymkode: aab00...a7c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

At noen ser på dette som ekkelt og anser deg og like som ekkle griser får nå være på demmes egen bekostning. Synd for dem at de lar andres nytelse og glede plage dem så mye. 
Kos deg 🤗

Anonymkode: ecec8...1bc

❤️

Anonymkode: bded4...fa5

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Opplever du noen gang å møte et jevnaldrende par hvor en av partene (i følge deg) er «for fin for den andre» og får deg til å lure på hva denne andre har brakt inn i forholdet?

Ser mye penere kvinner med ikke så pene menn hele tiden, men tenker bare at han sikkert er snill eller morsom.

Anonymkode: 472c4...184

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvor mye yngre må en mann være enn en kvinne for å bli «definert som litt sånn kidnappet»?

Opplever du noen gang å møte et jevnaldrende par hvor en av partene (i følge deg) er «for fin for den andre» og får deg til å lure på hva denne andre har brakt inn i forholdet?

Tenårene. 

Ja selvsagt, men det er ikke helt det samme for to jevngamle kropper har jo mer til felles på alle områder. 

Anonymkode: 53c44...f51

Skrevet

Får det ikke til selv å velge en som er myye yngre, hva andre gjør, deres glede ev problem. Men har sett noen par med en som er ung og den andre oppi åra... litt som å være ute m faren eller mora si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...