Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Disse unge mennene har ikke tilgang på jevnaldrende kvinner. Derfor tar de til takke med det får.

Anonymkode: 17889...ded

Tror du må ta en  ny runde! De jeg har tilgang på er i øvre sjiktet utseendet messing! De har en fantasi om en voksen dame!

Anonymkode: c8055...e16

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror du må ta en  ny runde! De jeg har tilgang på er i øvre sjiktet utseendet messing! De har en fantasi om en voksen dame!

Vet ikke hvorfor med det går litt igjen at de mest attraktive blir med på noe sånnt, også når det kommer til damer.

Anonymkode: 53c44...f51

AnonymBruker
Skrevet

Litt drøy aldersforskjell, men er vel ikke så farlig når begge er over 25.

Anonymkode: 472c4...184

Skrevet
Traktor skrev (3 timer siden):

Høres ut som om man burde hevet myndighetsalderen og retten til å stemme for kvinner til 25 år, dersom de faktisk er så uselvstendige, umodne, sårbare og ute av stand til å ta egne valg i starten av 20-årene. 

For det å respektere at unge mennesker er akkurat unge er vanskelig å ta hensyn til når tissefanten kribler? De aller fleste mennesker klarer faktisk å forstå at svært unge mennesker er svært unge, og å tenke med det store hodet. Også menn flest. At menn ikke står først i rekka angående å fordømme de menn som ikke klarer dette er over min forstand. De er skam for menn. Det er menn som blir stemplet, mistrodd og fordømt ut fra handlingene til disse mennene. 

Ts skriver heller ikke om en partner som er så ung at vedkommende kommer i kategorien så ung at man kan havne i situasjoner man ikke har kontroll over, fordi den andre har et stort mentalt (og fysisk) overtak. 

Å ha politiske meninger er noe helt annet, og noe unge gjerne er mer engasjert i enn eldre, og ikke gir det fryktelige opplevelser og konsekvenser å stemme litt idealistisk ungt heller. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Trolltunge skrev (33 minutter siden):

For det å respektere at unge mennesker er akkurat unge er vanskelig å ta hensyn til når tissefanten kribler? De aller fleste mennesker klarer faktisk å forstå at svært unge mennesker er svært unge, og å tenke med det store hodet. Også menn flest. At menn ikke står først i rekka angående å fordømme de menn som ikke klarer dette er over min forstand. De er skam for menn. Det er menn som blir stemplet, mistrodd og fordømt ut fra handlingene til disse mennene. 

Ts skriver heller ikke om en partner som er så ung at vedkommende kommer i kategorien så ung at man kan havne i situasjoner man ikke har kontroll over, fordi den andre har et stort mentalt (og fysisk) overtak. 

Å ha politiske meninger er noe helt annet, og noe unge gjerne er mer engasjert i enn eldre, og ikke gir det fryktelige opplevelser og konsekvenser å stemme litt idealistisk ungt heller. 

Det er helt sannt, jeg var idealistisk politisk som ung, det har jeg ingen arr av. Hadde jeg derimot hatt noen uheldige sexuelle og romantiske relajsoner, da snakker vi ting å jobbe seg gjennom og angre på. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er selv 47 men kunne ikke gått for noen under 40 føler det blir for ungt. 
Treffer en på 44. 
Men igjen så bør man ikke dømme andre. 
Man er da voksne og kan gjøre som man vil. 

Anonymkode: 6efd0...125

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Signerer denne. Han jeg møter spiller fotball i eliteserien, er topptrent, kjekk, 1.85, har god jobb og ikke minst er svært snill og morsom.

Anonymkode: bded4...fa5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest i tråder om menn som er eldre enn dama at «damer som går for eldre menn er ikke akkurat kremen av damer». Gjelder dette ikke når det er mannen som er yngst?

Anonymkode: c5e61...96f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Signerer denne. Han jeg møter spiller fotball i eliteserien, er topptrent, kjekk, 1.85, har god jobb og ikke minst er svært snill og morsom.

Kjæresten til Zlatan er 11 år eldre 

Anonymkode: aab00...a7c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg har lest i tråder om menn som er eldre enn dama at «damer som går for eldre menn er ikke akkurat kremen av damer». Gjelder dette ikke når det er mannen som er yngst?

Det spørs. Jeg ser begge deler også det mer normale.

Man legger ekstra merke til det når det en en skikkelig kjip situsjon der den yngste part kunne blitt definert som litt sånn kidnappet i retten.

Og når den yngste part er så vakker at man regner med de ikke har noen problemer, men enda går for eldre. Eldre er jo det vi har blitt lært og kanskbe mamge føler, er mindre attraktivt enn vår egen alder, så da begynner hjernen å tikke etter hvorfor. Kan være penger, det er en typisk en. Men noen ganger er det mer genuint, men da ofte også kun sexuelt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Kjæresten til Zlatan er 11 år eldre 

Ja de er et fint eksempel.

Skrevet
Macro skrev (På 9.5.2025 den 16.37):

Jeg sliter virkelig med å forstå at unge folk som har tilgang på unge folk vil ligge med utslitte og slarkete eldre. Men, det er heldigvis alt jeg trenger å forstå.

Jeg forstår godt at eldre er attraktive.

Eldre folk er mer rolige, empatisk og tar mer ansvar. Viktigst av alt er at jevnt over har eldre folk pult mer og har mer og bedre skills i senga. 
Noen yngre har forstått dette, men altfor mange ser ikke forbi noen rynker i panna og to kilo for mye.

Dette er jo verst for de unge, stakkar. Jeg forstod det ikke selv før jeg ble middelaldrende hvilken skatt og glede som finnes i å ha sex med folk som faktisk er dyktige til det de driver med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen en skal holde seg unna, så er det de som er for unge og de som er eldre. Maks 3 år begge veier.

Anonymkode: 93f23...8d0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det noen en skal holde seg unna, så er det de som er for unge og de som er eldre. Maks 3 år begge veier.

Før eller siden er det noen som begynner å føle noe, og da blir situasjonen vanskelig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Tull og tøys. Det handler primært om å tape i konkurransen om de attraktive jevnaldrende eller yngre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det stemmer ikke. Nå er jeg riktignok 35 og ikke 48, men er flere menn som er 10 år yngre som er veldig kjekke og har damer etter seg, og som har vært etter meg. Han ene ble jeg faktisk sammen med, men jeg dumpet og han prøver fortsatt å få meg tilbake. Jeg er pen og veltrent, men også snill og omsorgsfull, og yngre menn liker det og null drama. Jeg leter etter en mann på min alder, men der er de beste allerede tatt. 

Selvbedrag. Men dream on:)

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (3 timer siden):

Jeg forstår godt at eldre er attraktive.

Eldre folk er mer rolige, empatisk og tar mer ansvar. Viktigst av alt er at jevnt over har eldre folk pult mer og har mer og bedre skills i senga. 
Noen yngre har forstått dette, men altfor mange ser ikke forbi noen rynker i panna og to kilo for mye.

Dette er jo verst for de unge, stakkar. Jeg forstod det ikke selv før jeg ble middelaldrende hvilken skatt og glede som finnes i å ha sex med folk som faktisk er dyktige til det de driver med.

Exact !      Og de aaner ikke hvor mye god sex de går glipp av.   Men for all del ..... da blir det mindre konkurranse på oss som foretrekker skikkelig kvalitetsex   😉

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Tull og tøys. Det handler primært om å tape i konkurransen om de attraktive jevnaldrende eller yngre.

Haha ... er det noe som er tull og tøys, så er det akkurat det du skriver her.  Noen av oss foretrekker modne kvinner, og noen modne kvinner liker best yngre menn.   Skal det være så j.... vanskelig å skjønne.  🙄    Suprice kanskje, men folk er faktisk forskjellige  .

Anonymkode: 72dde...edc

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Man legger ekstra merke til det når det en en skikkelig kjip situsjon der den yngste part kunne blitt definert som litt sånn kidnappet i retten.

Hvor mye yngre må en mann være enn en kvinne for å bli «definert som litt sånn kidnappet»?

Sitat

Og når den yngste part er så vakker at man regner med de ikke har noen problemer, men enda går for eldre. Eldre er jo det vi har blitt lært og kanskbe mamge føler, er mindre attraktivt enn vår egen alder, så da begynner hjernen å tikke etter hvorfor. Kan være penger, det er en typisk en. Men noen ganger er det mer genuint, men da ofte også kun sexuelt.

Opplever du noen gang å møte et jevnaldrende par hvor en av partene (i følge deg) er «for fin for den andre» og får deg til å lure på hva denne andre har brakt inn i forholdet?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Selvbedrag. Men dream on:)

Ja, må være lettest for deg å komme med slike «argumenter» fordi du er bitter på at kvinner kan være like ettertraktet etter tyveårene også, det står liksom ikke i stil med det kvinnehatet og aldershamingen dere uten draget blir trøstet med i ungdommen, at bare vent liksom, når disse kjerringene blir 30 vil ingen ha dem lenger 😋

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, må være lettest for deg å komme med slike «argumenter» fordi du er bitter på at kvinner kan være like ettertraktet etter tyveårene også, det står liksom ikke i stil med det kvinnehatet og aldershamingen dere uten draget blir trøstet med i ungdommen, at bare vent liksom, når disse kjerringene blir 30 vil ingen ha dem lenger 😋

Har du sett hvordan menn med yngre kjæreste blir omtalt her inne? Hva tenker du om det? Er det koselig at en mann på 35 med kjæreste på 24 blir kalt «pedo» og dama omtalt som desperat og pappa-kompleks og antageligvis en som er for schtøgg til å få seg noe annet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...