AnonymBruker Skrevet 9. mai #21 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nå har jeg datet litt rundt på Tinder, menn på egen alder +. Det har vært ganske kjedelig for å være ærlig… de jeg har møtt er nyskilte, tafatte, gubbete og vet ikke helt hvordan de skal sjarmere en dame. Jeg er 48 år og ble sjekket opp av en på 30 år nylig. Vi blir aldri kjærester, men har helt sinnsyk sex😍 Er hos hverandre flere ganger hver uke. Jeg er på en slags seksuell peak, og har møtt min match. Vi får liksom ikke nok av hverandre. Det jeg liker med yngre menn er at de er mer frempå, de har en fantasi om en eldre dame, og går for det! Anbefales på det varmeste! Anonymkode: c8055...e16 Jeg kunne omtrent skrevet dette innlegget. K48 her som dater en mann som nettopp fylte 30. Sexen er ubeskrivelig og vi får heller ikke nok av hverandre. Jeg har aldri opplevd at en mann har tent så voldsomt på meg. Jeg skjønner at dette nok kommer med en utløpsdato når han ønsker å slå seg til ro og få barn, men jeg har bestemt meg for å nye så lenge jeg kan. Ps, jeg ser ikke på meg selv som en gris. Har tidligere vært gift med en mann som er 19 år eldre enn meg, han er ingen gris heller. Anonymkode: bded4...fa5 1 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai #22 Skrevet 9. mai Trolltunge skrev (2 timer siden): Som kvinne blir man dessverre "familiær" med type menn det er, og hva de egentlig er ute med ved dette, om det aldri så mye pakkes inn i statistikker og fint forsvar. Det er rovdyr, og resultatet av deres handlinger er det kvinner som må bære personlig. Menn må også leve med konsekvenser av det disse menn holder på med, men det er det nok enklere å bare skyve over på at kvinner er ugreie og urimelige. Det hadde lilevel vært en hyggeligere verden for både menn og kvinner om unge kvinner slapp å begynne sitt voksenliv med redsel, ekle opplevelser og skader, som selv de som slipper unna de verste opplevelser blir preget av angående syn på og tillit til menn. Rovdyrene ødelegger mye! Hva voksne folk driver på med bryr jeg meg ingenting om. Bare det er gjensidig glede av det. Som sex bestandig skal være. Fascinerende hvordan en tråd om kvinner som foretrekker yngre menn også ender opp med å handle om hvor utrygge unge kvinner er for alle disse gamle _mannlige_ grisene? Anonymkode: c5e61...96f 3
bullehurk Skrevet 9. mai #23 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg kunne omtrent skrevet dette innlegget. K48 her som dater en mann som nettopp fylte 30. Sexen er ubeskrivelig og vi får heller ikke nok av hverandre. Jeg har aldri opplevd at en mann har tent så voldsomt på meg. Jeg skjønner at dette nok kommer med en utløpsdato når han ønsker å slå seg til ro og få barn, men jeg har bestemt meg for å nye så lenge jeg kan. Ps, jeg ser ikke på meg selv som en gris. Har tidligere vært gift med en mann som er 19 år eldre enn meg, han er ingen gris heller. Anonymkode: bded4...fa5 Gratulerer til deg og TS, dere har virkelig skjønt det ! Det er aldersmessig en helt perfekt seksuell match, taler av erfaring 😜 Menn er som best rundt 30 (27/28 - 32/33), selv er jeg 50. Kos dere og nyt det så lenge det varer, ta en dag om gangen å ikke bry dere om diverse "forståsegpåere". Livet, det er i dag ! 🤩 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai #24 Skrevet 9. mai bullehurk skrev (3 minutter siden): Gratulerer til deg og TS, dere har virkelig skjønt det ! Det er aldersmessig en helt perfekt seksuell match, taler av erfaring 😜 Menn er som best rundt 30 (27/28 - 32/33), selv er jeg 50. Kos dere og nyt det så lenge det varer, ta en dag om gangen å ikke bry dere om diverse "forståsegpåere". Livet, det er i dag ! 🤩 ❤️ Anonymkode: bded4...fa5
Trolltunge Skrevet 9. mai #25 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Fascinerende hvordan en tråd om kvinner som foretrekker yngre menn også ender opp med å handle om hvor utrygge unge kvinner er for alle disse gamle _mannlige_ grisene? Anonymkode: c5e61...96f En diskusjon drar ofte med seg ulike sidegrener av temaet. Om du er irritert fordi jeg nevnte og presiserer at jeg mener at to godt voksne som har sex ikke er å være gris, i motsetning til..., mens en annen var uenig, så er det bare å hoppe over. Helt normalt å presisere hva man mener er differansen angående noe i et tema, når det er uenighet om dette. Jeg er uenig i at to voksne som velger å ha sex til felles glede er griser. I motsetning til... Gris eller ikke var det ikke jeg som dro inn i diskusjonen. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai #26 Skrevet 9. mai Trolltunge skrev (1 time siden): En diskusjon drar ofte med seg ulike sidegrener av temaet. På KG konvergerer alle diskusjoner til at menn er svin - også tråder om eldre kvinner som tenner på å forlyste seg med unge menn. Anonymkode: c5e61...96f 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai #27 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): På KG konvergerer alle diskusjoner til at menn er svin - også tråder om eldre kvinner som tenner på å forlyste seg med unge menn. Anonymkode: c5e61...96f Relevant for sammenligning. Anonymkode: 53c44...f51
Trolltunge Skrevet 9. mai #28 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): På KG konvergerer alle diskusjoner til at menn er svin - også tråder om eldre kvinner som tenner på å forlyste seg med unge menn. Anonymkode: c5e61...96f Jeg har aldri ment eller skrevet at menn generelt er svin. De menn som er det får tåle å høre det. De er et gedigent samfunnsproblem. Også for menn mer generelt. 1
Mardina Skrevet 9. mai #29 Skrevet 9. mai Jeg dater en mann som er 6 år yngre enn meg nå. Tenker faktisk ikke over aldersforskjellen i det hele tatt 🥰 Nå er riktignok ikke 6 år så veldig mye da, men det er første gang jeg er innvolvert med en yngre mann 😊 Vi trives uansett veldig godt med hverandre og har det fint sammen. Han har mange gode kvaliteter som jeg setter pris på 🥰 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai #30 Skrevet 9. mai Macro skrev (8 timer siden): Innlegget ditt var brygget for ærlige svar, så hvorfor gidder du å leke overrasket?😁 Fordi det ikke stemmer med realiteten. Anonymkode: c8055...e16 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai #31 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg kunne omtrent skrevet dette innlegget. K48 her som dater en mann som nettopp fylte 30. Sexen er ubeskrivelig og vi får heller ikke nok av hverandre. Jeg har aldri opplevd at en mann har tent så voldsomt på meg. Jeg skjønner at dette nok kommer med en utløpsdato når han ønsker å slå seg til ro og få barn, men jeg har bestemt meg for å nye så lenge jeg kan. Ps, jeg ser ikke på meg selv som en gris. Har tidligere vært gift med en mann som er 19 år eldre enn meg, han er ingen gris heller. Anonymkode: bded4...fa5 Takk for et nyansert svar! Jeg er hverken en gris eller slarkete. Jeg er en vakker kvinne i min beste alder som trener og er i god form. Jeg har møtt min seksuelle match som deg! Og nyter det! Mens jeg vet det aldri blir mer enn dette😊 Anonymkode: c8055...e16 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #32 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): Takk for et nyansert svar! Jeg er hverken en gris eller slarkete. Jeg er en vakker kvinne i min beste alder som trener og er i god form. Jeg har møtt min seksuelle match som deg! Og nyter det! Mens jeg vet det aldri blir mer enn dette😊 Anonymkode: c8055...e16 Akkurat samme her, vi må bare nyte det så lenge det varer😊 Anonymkode: bded4...fa5 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #33 Skrevet 10. mai Intet annet enn humoristisk.. Nysingel kvinne på 40 pluss får tilgang på 10-15 år yngre kuk. Hva hun gjør? løper til internett for å fortelle hele verden hvor fantastisk sexlivet endelig er.. Anonymkode: 9d1c6...5bc 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #34 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (23 timer siden): Nå har jeg datet litt rundt på Tinder, menn på egen alder +. Det har vært ganske kjedelig for å være ærlig… de jeg har møtt er nyskilte, tafatte, gubbete og vet ikke helt hvordan de skal sjarmere en dame. Jeg er 48 år og ble sjekket opp av en på 30 år nylig. Vi blir aldri kjærester, men har helt sinnsyk sex😍 Er hos hverandre flere ganger hver uke. Jeg er på en slags seksuell peak, og har møtt min match. Vi får liksom ikke nok av hverandre. Det jeg liker med yngre menn er at de er mer frempå, de har en fantasi om en eldre dame, og går for det! Anbefales på det varmeste! Anonymkode: c8055...e16 Voksne damer som vil ha mye kuk, ja det var vel like overraskende som at det ble lyst ute når sola kom opp.😮 Anonymkode: 1ed50...a54 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #35 Skrevet 10. mai Macro skrev (22 timer siden): Jeg sliter virkelig med å forstå at unge folk som har tilgang på unge folk vil ligge med utslitte og slarkete eldre. Men, det er heldigvis alt jeg trenger å forstå. Disse unge mennene har ikke tilgang på jevnaldrende kvinner. Derfor tar de til takke med det får. Anonymkode: 17889...ded 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai #36 Skrevet 10. mai Jeg har alltid dater yngre menn. Som regel 3-5 år yngre. Men for en stund siden hadde jeg sex med en som er 20 år yngre. Han er kjekk, og kan få hvem han vil, men vi har en sykt god kjemi. Og tiltrekningen var gjensidig. Spennende å oppleve. Men blir med sex, kunne aldri innledet forhold til noen som er så mye yngre. Anonymkode: 1025e...89a 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai #37 Skrevet 10. mai Det er jo ikke uvanlig at damer over 50 blir ganske grisete og kåre. Det er de verste å møte på byen, for det merkes veldig godt at de bare er ute etter en ting, og så tror de at alle menn tenner på hemningsløs oppførsel. Anonymkode: a0d2b...8d3 2
Traktor Skrevet 10. mai #38 Skrevet 10. mai Høres ut som om man burde hevet myndighetsalderen og retten til å stemme for kvinner til 25 år, dersom de faktisk er så uselvstendige, umodne, sårbare og ute av stand til å ta egne valg i starten av 20-årene. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #39 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Disse unge mennene har ikke tilgang på jevnaldrende kvinner. Derfor tar de til takke med det får. Anonymkode: 17889...ded Det stemmer ikke. Nå er jeg riktignok 35 og ikke 48, men er flere menn som er 10 år yngre som er veldig kjekke og har damer etter seg, og som har vært etter meg. Han ene ble jeg faktisk sammen med, men jeg dumpet og han prøver fortsatt å få meg tilbake. Jeg er pen og veltrent, men også snill og omsorgsfull, og yngre menn liker det og null drama. Jeg leter etter en mann på min alder, men der er de beste allerede tatt. Anonymkode: aab00...a7c 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai #40 Skrevet 10. mai Traktor skrev (2 timer siden): Høres ut som om man burde hevet myndighetsalderen og retten til å stemme for kvinner til 25 år, dersom de faktisk er så uselvstendige, umodne, sårbare og ute av stand til å ta egne valg i starten av 20-årene. Har vært mine tanker i noen år nå også 🤪 tihihi Anonymkode: 9d1c6...5bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå