GĂ„ til innhold

Ja, takk til yngre menn! đŸ™‹â€â™€ïž

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

NĂ„ har jeg datet litt rundt pĂ„ Tinder, menn pĂ„ egen alder +. Det har vĂŠrt ganske kjedelig for Ă„ vĂŠre ĂŠrlig
 de jeg har mĂžtt er nyskilte, tafatte, gubbete og vet ikke helt hvordan de skal sjarmere en dame.  Jeg er 48 Ă„r og ble sjekket opp av en pĂ„ 30 Ă„r nylig.  Vi blir aldri kjĂŠrester, men har helt sinnsyk sex😍 Er hos hverandre flere ganger hver uke. Jeg er pĂ„ en slags seksuell peak, og har mĂžtt min match. Vi fĂ„r liksom ikke nok av hverandre. Det jeg liker med yngre menn er at de er mer frempĂ„, de har en fantasi om en eldre dame, og gĂ„r for det! Anbefales pĂ„ det varmeste!  

Anonymkode: c8055...e16

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Trist at alder gjÞr det vanskeligere og vanskeligere for mange av dere Ä takle hverandre. 

Dere fÄr nok om dere ikke blir sammen.

Anonymkode: 53c44...f51

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Min kjÊreste er 14 Är yngre enn meg. Juhuuu

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

AnonymBruker

Gris

Anonymkode: 02d9d...d76

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

AnonymBruker

Æsj for en gammel gris du er!

Anonymkode: e6481...a6c

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

AnonymBruker

Anonymkode: 58817...a37

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Gris

Anonymkode: 02d9d...d76

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Æsj for en gammel gris du er!

Anonymkode: e6481...a6c

Ja du verden, 2 godt voksne mennesker som har tatt ett voksent valg, de er selvfĂžlgelig Griser!

Dere er definisjon pÄ triste mennesker.

Anonymkode: f355d...2f1

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja du verden, 2 godt voksne mennesker som har tatt ett voksent valg, de er selvfĂžlgelig Griser!

Dere er definisjon pÄ triste mennesker.

Anonymkode: f355d...2f1

Du er det perfekte speilbildet av menn med samme instilling som deg, Ä de blir kallt griser. Da er du ogsÄ en, finn deg i det. SÄnn gÄr det nÄr man ikke kan nyte uten Ä klage pÄ alle andre, se deg i speilet. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg er pÄ ingen mÄte aldersliberal, for jeg synes stor aldersforskjell er en dÄrlig ide angÄende forhold (men folk har lov til Ä gjÞre sine egne dumme valg), og ogsÄ bÄde sex og forhold det er snakk om svÊrt ung og godt voksen (PÄ grunn av skjev maktbalanse, og at folk som gÄr for veldig unge som regel ikke er helt bra skrudd sammen.) Jeg har imidlertid aldri leet et Þyenbryn om en pÄ 30 Är og en pÄ 48 Är velger Ä ha sex. Uansett hvem som er yngst. 

Jeg antar at de som skriver gammel gris vil hevne seg i forhold til nÄr kvinner kaller menn det, men stor forskjell pÄ Ä vÊre godt voksen og jakte tenÄringer og kvinner i tidlig 20 Ärene, og 30 og 48. Uansett hvem som er yngst. 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

AnonymBruker

Æsj. sorry. Ble kvalm av lese dette. En gammel dame pĂ„ barnerov 

Anonymkode: 9e98c...a67

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg sliter virkelig med Ä forstÄ at unge folk som har tilgang pÄ unge folk vil ligge med utslitte og slarkete eldre. Men, det er heldigvis alt jeg trenger Ä forstÄ.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

AnonymBruker
Trolltunge skrev (14 minutter siden):

Jeg er pÄ ingen mÄte aldersliberal, for jeg synes stor aldersforskjell er en dÄrlig ide angÄende forhold (men folk har lov til Ä gjÞre sine egne dumme valg), og ogsÄ bÄde sex og forhold det er snakk om svÊrt ung og godt voksen (PÄ grunn av skjev maktbalanse, og at folk som gÄr for veldig unge som regel ikke er helt bra skrudd sammen.) Jeg har imidlertid aldri leet et Þyenbryn om en pÄ 30 Är og en pÄ 48 Är velger Ä ha sex. Uansett hvem som er yngst. 

Jeg antar at de som skriver gammel gris vil hevne seg i forhold til nÄr kvinner kaller menn det, men stor forskjell pÄ Ä vÊre godt voksen og jakte tenÄringer og kvinner i tidlig 20 Ärene, og 30 og 48. Uansett hvem som er yngst. 

Som 30 er det Ă„ vĂŠre gris sorry men det er det. Om det kan vekke avsky i noen pĂ„ alder med den yngste part er det ikke helt ok. Å da fĂ„r det fĂ„ bli i gris kategorien om den eldste vedkommende er frekk med sine jevnaldrende. Da er det rettferdig Ă„ fĂ„ kjenn tilbake.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

AnonymBruker

Gammel gris đŸ€Ł

Utslitt og slarketeđŸ€Ł

Og ellers er alt vel? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gammel gris đŸ€Ł

Utslitt og slarketeđŸ€Ł

Og ellers er alt vel? 

Innlegget ditt var brygget for ĂŠrlige svar, sĂ„ hvorfor gidder du Ă„ leke overrasket?😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Som 30 er det Ă„ vĂŠre gris sorry men det er det. Om det kan vekke avsky i noen pĂ„ alder med den yngste part er det ikke helt ok. Å da fĂ„r det fĂ„ bli i gris kategorien om den eldste vedkommende er frekk med sine jevnaldrende. Da er det rettferdig Ă„ fĂ„ kjenn tilbake.

Enig i at det ikke er noe god grunn til Ä bli ugrei angÄende jevnaldrende. Jeg kjenner mange fantastiske menn pÄ den alderen. Har venninner som har  vÊrt single i 40 Ärene og som har funnet gull ogsÄ. At kjÊrlighet og god match er vanskelig Ä finne og oftest krever litt tid og innsats er bare slik det er. 

Gris forbeholder jeg personlig imidlertid de som gÄr for dem som er svÊrt unge, nÄr de selv er godt voksne. Som kvinne blir man dessverre "familiÊr" med type menn det er, og hva de egentlig er ute med ved dette, om det aldri sÄ mye pakkes inn i statistikker og fint forsvar. Det er rovdyr, og resultatet av deres handlinger er det kvinner som mÄ bÊre personlig. Menn mÄ ogsÄ leve med konsekvenser av det disse menn holder pÄ med, men det er det nok enklere Ä bare skyve over pÄ at kvinner er ugreie og urimelige. 

Det hadde lilevel vÊrt en hyggeligere verden for bÄde menn og kvinner om unge kvinner slapp Ä begynne sitt voksenliv med redsel, ekle opplevelser og skader, som selv de som slipper unna de verste opplevelser blir preget av angÄende syn pÄ og tillit til menn. Rovdyrene Þdelegger mye! 

Hva voksne folk driver pÄ med bryr jeg meg ingenting om. Bare det er gjensidig glede av det. Som sex bestandig skal vÊre. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

AnonymBruker
Trolltunge skrev (10 minutter siden):

Enig i at det ikke er noe god grunn til Ä bli ugrei angÄende jevnaldrende. Jeg kjenner mange fantastiske menn pÄ den alderen. Har venninner som har  vÊrt single i 40 Ärene og som har funnet gull ogsÄ. At kjÊrlighet og god match er vanskelig Ä finne og oftest krever litt tid og innsats er bare slik det er. 

Gris forbeholder jeg personlig imidlertid de som gÄr for dem som er svÊrt unge, nÄr de selv er godt voksne. Som kvinne blir man dessverre "familiÊr" med type menn det er, og hva de egentlig er ute med ved dette, om det aldri sÄ mye pakkes inn i statistikker og fint forsvar. Det er rovdyr, og resultatet av deres handlinger er det kvinner som mÄ bÊre personlig. Menn mÄ ogsÄ leve med konsekvenser av det disse menn holder pÄ med, men det er det nok enklere Ä bare skyve over pÄ at kvinner er ugreie og urimelige. 

Det hadde lilevel vÊrt en hyggeligere verden for bÄde menn og kvinner om unge kvinner slapp Ä begynne sitt voksenliv med redsel, ekle opplevelser og skader, som selv de som slipper unna de verste opplevelser blir preget av angÄende syn pÄ og tillit til menn. Rovdyrene Þdelegger mye! 

Hva voksne folk driver pÄ med bryr jeg meg ingenting om. Bare det er gjensidig glede av det. Som sex bestandig skal vÊre. 

Er enig i at de som gÄr etter ekstra unge er en langt alvolrige eksemplar av gris, men syns enda det er et nivÄ av gris der. 

Rovdyr Þdelegger mye ja! Kunne Þnske det ikke var sÄnn. 

Om mamma mÞtte en 30 Äring har jeg selv om jeg ble skuffet prÞvd Ä holde med fra Ä dÞmme henne fordi hun er sÄnn et fint menneske og ingen gris. 

Men noen som aktivt brauter og raver og gĂ„r etter yngre for da fĂ„r de ha den sexen, sex sex sex, ah alle som meg er avdanket typen er sĂ„ kjipe. Det gjĂžr alt verre nĂ„r de er sĂ„nn som person. Kjipt og kvalmt. Å samtidig som de hedrer vĂ„r litt unge kropp sĂ„ fordĂžmmer de aldringen vi ogsĂ„ skal mĂžte mens de er i den fysiske formen Ă„ skal fĂ„ nyte som de griske gribbene de er. Nei. Det er sĂ„ ekkelt at noen har lite selvinnsikt. Liker det ikke.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse
AnonymBruker

komisk lesing, enkelte av damene her, selvom ikke de driver pÄ selv, er oppegÄende i svarene sine, resten er bare tilbakestÄende nÄr det kommer til Ä svare pÄ posten. 

Anonymkode: 5cabd...050

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

AnonymBruker

Jeg er 35 Ă„r. Sammen med dame pĂ„ 47 Ă„r. Har hvert samboere i 2 Ă„r. Å hun for sex av meg. 

Anonymkode: e6e26...614

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

komisk lesing, enkelte av damene her, selvom ikke de driver pÄ selv, er oppegÄende i svarene sine, resten er bare tilbakestÄende nÄr det kommer til Ä svare pÄ posten. 

Anonymkode: 5cabd...050

Å klage pĂ„ andres kropper nĂ„r de er tilbĂŠrmet din kropp og mene man skal ha noen som er mer attraktiv, er jo tilbakestĂ„ende resonering. Virkelighetsfjern.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er enig i at de som gÄr etter ekstra unge er en langt alvolrige eksemplar av gris, men syns enda det er et nivÄ av gris der. 

Rovdyr Þdelegger mye ja! Kunne Þnske det ikke var sÄnn. 

Om mamma mÞtte en 30 Äring har jeg selv om jeg ble skuffet prÞvd Ä holde med fra Ä dÞmme henne fordi hun er sÄnn et fint menneske og ingen gris. 

Men noen som aktivt brauter og raver og gĂ„r etter yngre for da fĂ„r de ha den sexen, sex sex sex, ah alle som meg er avdanket typen er sĂ„ kjipe. Det gjĂžr alt verre nĂ„r de er sĂ„nn som person. Kjipt og kvalmt. Å samtidig som de hedrer vĂ„r litt unge kropp sĂ„ fordĂžmmer de aldringen vi ogsĂ„ skal mĂžte mens de er i den fysiske formen Ă„ skal fĂ„ nyte som de griske gribbene de er. Nei. Det er sĂ„ ekkelt at noen har lite selvinnsikt. Liker det ikke.

Jeg er som nevnt ikke aldersliberal selv, men legger meg likevel ikke bort i hva andre voksne mennesker gjÞr, nÄr de begge er voksne. I slike relasjoner fremstilles det ofte at den eldste er heldig,  men det synes jeg virkelig ikke nÄr det kommer til forhold iallefall. Jeg har levd sÄ lenge at jeg vet jo hvem av de to som mest sannsynlig blir dumpet akkurat nÄr alder begynner Ä kjennes godt og  som sitter gammel og bitter over Ä bli alene nÄr det Ä finne ny partner er betydelig vanskeligere enn tidligere, mens den yngste som regel finner en betydelig yngre og bare gÄr videre med livet. Jeg synes ikke det er godt Ä observere hvordan det har blitt med den eldste i slike relasjoner. Det er jo ikke nÞdvendigvis dÄrlige mennesker. De var bare "heldige" og falt for en betydelig yngre pÄ den tiden slik aldersforskjell ikke merkes like godt som den ofte gjÞr etterhvert. 

Statistikk gir meg rett, forhold med stor aldersforskjell har det bÄde med Ä vÊre mer ulykkelige (for begge) og med Ä ryke. Noe som selvsagt henger sammen. Men ulurt fÄr folk for min del velge selv, nÄr begge er voksne. At barna har noe Ä si om den saken er ogsÄ deres personlige utfordring. At en pÄ 30 og en pÄ 48, eller 60 Är for den saks skyld, har sex er ikke et samfunnsproblem pÄ lik linje med at godt voksen gÄr etter mennesker som ikke har fÄtt muligheten til Ä bli helt voksne. Om en pÄ 30 ikke er i stand til Ä ta egne voksne avgjÞrelser er noe galt med vedkommende. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...