AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:07 #1 Del Skrevet fredag kl 13:07 Noen som har noen gode tips for å unngå røde nupper og prikker etter barbering nedentil? Veit at det beste er å unngå å barbere der, men jeg har så sensitiv-eksem hud, og begynner å klø så fort det er for mye hår som irriterer. Tar gjerne imot gode produkter eller noen tips. Jeg selv har prøvd å barbere med hårets retning, men da får jeg ikke like godt resultat. Har også prøvd ulike barberhøveler men føler ingen funker. Anonymkode: daf6d...d3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:15 #2 Del Skrevet fredag kl 18:15 Vaske med hibiscrub og skylle med iskaldt vann rett etter barbering, også kan du prøve scrub når hårene begynner å vokse ut. Anonymkode: 03734...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:20 #3 Del Skrevet fredag kl 18:20 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Noen som har noen gode tips for å unngå røde nupper og prikker etter barbering nedentil? Veit at det beste er å unngå å barbere der, men jeg har så sensitiv-eksem hud, og begynner å klø så fort det er for mye hår som irriterer. Tar gjerne imot gode produkter eller noen tips. Jeg selv har prøvd å barbere med hårets retning, men da får jeg ikke like godt resultat. Har også prøvd ulike barberhøveler men føler ingen funker. Anonymkode: daf6d...d3d Smør barberhøvelen med antibac, og smør deg med antibav etter barbering. Anonymkode: f6f54...d91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:12 #4 Del Skrevet fredag kl 20:12 Jeg bruker Intim Balm fra Australian Bodycare, har aldri røde prikker mer, den er fantastisk. Anonymkode: c7afd...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå