Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg røyker, men bare utendørs og trekker meg vekk fra vinduer og dører. Er enslig, ikke dyrehold og er en rolig, middelaldrende dame. Foretrekker at utleier også er av den rolige sorten, men kan bruke hodetelefoner når jeg jobber hjemmefra. 

Anonymkode: 0f30e...4a6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ville ikke leid ut til røykere. Selv ikke om de sa de gikk vekk fra vinduer og dører. Jeg vet jo at de kan lyve om røyking, og si at de ikke røyker i det hele tatt, men jeg ville valgt en ikke-røyker. 

• Liker 14
  • Nyttig 7
Skrevet

Røyking setter seg i både kropp og klær og du drar det uansett inn i huset.

Jeg har enda ikke møtt noen som røyker, som faktisk klarer å skjule at de røyker.

• Liker 9
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg ville leid ut til deg. 

Anonymkode: c9731...12b

• Liker 8
Skrevet

Ikke hvis det fantes andre jeg kunne leie ut til, som var rolige ikke-røykere.

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Heller husdyr enn røyk.

Anonymkode: fb9cd...d41

• Liker 11
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Nekter å tro at du går langt ut for å røyke når det er iskaldt eller regner sidelengs.

Har dessutten for mange år siden leid ut til en som kun røyker utenfor. Stinket røyk inne da vi fikk tilbake leiligheten og de innrømmet etter hvert at at de hadde gått over til å røyke under ventilatoren. Så nå stoler jeg ikke på noen som sier at de ikke røyker inne.

Anonymkode: 5bfae...6c7

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Røykingen hadde stoppet det for meg, hadde det ikke vært for den hadde jeg leid ut til deg. Hadde ikke orket røyking på eiendommen fast.

Hva med å slutte å røyke?

Anonymkode: f19eb...16b

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg liker dyr mye bedre enn røyk. Vi har hatt nabo som røyker i tre året nå dog det er et helvete. Røyken siver over til oss samme hvor på tomta han setter seg, og jeg kan jo ikke be ham gå 200 meter unna, men jeg skulle ønske jeg kunne! Føler meg fortrengt fra min egen veranda og at jeg ikke kan lufte lenger.

Ikke-røykere er mye mer sensitive på røyklukt enn røykere, så det stinker mye verre enn du tror. Boligen vil også lukte selv om du ikke røyker inne, fordi stanken henger igjen i klærne, håret og huden din etter du har stått ute og røykt

Anonymkode: b2f6d...8d7

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, røyking siver inn uansett om du går vekk fra vinduer og dører. Det er røykere i nabohusene her og vi får røyklukt inn. 

Anonymkode: 96e51...c44

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg røyker, men bare utendørs og trekker meg vekk fra vinduer og dører. Er enslig, ikke dyrehold og er en rolig, middelaldrende dame. Foretrekker at utleier også er av den rolige sorten, men kan bruke hodetelefoner når jeg jobber hjemmefra. 

Ja, så lenge du faktisk er ærlig om røykinga di - og ikke står under kjøkkenvifta når det er -15 grader ute og snøstorm. 

• Hjerte 2
Skrevet

Nei. Dyr og barn er greit, men røyklukta setter seg.

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde leid ut til deg. Jeg røyker og leier selv. Alltid utenfor, selvfølgelig. Aldri hørt at "uterøykere" fører til stinkende lukt inne. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Enslig, rolig, middelaldrende dame? Lett. Røyker? Aldri i verden, ikke igjen. 

For de sier at de røyker bare ute, langt unna ditt og datt, og tar vare på alle sneiper. Men så plutselig var det så stygt vær så da sto de i altandøra, eller under ventilatoren. Og plutselig finner ungene mine sneiper som på mystisk vis har falt ned fra balkongen. Og det stinker. Og selv om man røyker ute så stinker både klær og hår etterpå, og det setter seg i møblene og i veggene og overalt. 

Så nei dessverre, jeg hadde ikke leid ut til deg. Hvis du ikke hadde røkt hadde du vært hjertelig velkommen. 

Anonymkode: 8d405...2ad

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei ikke hvis jeg visste at du røyker 

Anonymkode: 0994d...860

• Liker 3
Skrevet
Stor pike skrev (10 minutter siden):

Jeg hadde leid ut til deg. Jeg røyker og leier selv. Alltid utenfor, selvfølgelig. Aldri hørt at "uterøykere" fører til stinkende lukt inne. 

Har du spurt? Som røyker selv er det ganske åpenbart at du ikke kjenner det.

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Snublefot62 skrev (1 minutt siden):

Har du spurt? Som røyker selv er det ganske åpenbart at du ikke kjenner det.

Enig, er som med katteeiere med inne katt som ikke merker at det faktisk lukter kattepiss og dritt i boligen dems

Anonymkode: 0994d...860

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg hadde leid ut til deg

Anonymkode: ab31c...2bb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Skikkelig ekkelt 

Anonymkode: 71262...300

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det ville jeg.

Syns det generelle alkoholforbruket til Ola og Kari Nordmann er mye verre enn røyking. 

Anonymkode: b1f2e...271

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...