Gjest synseren Skrevet 14. mars 2006 #1 Skrevet 14. mars 2006 Når jeg vasker laminaten med vann og grønnsåpe blir den ikke blank. Er det noen som har et godt tips til hvordan jeg kan få den blank og fin?
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2006 #2 Skrevet 14. mars 2006 Laminaten min blir hvertfall blank og fin når jeg vasker med vann og ajax (veldig lite ajax - tar heller litt ekstra på kluten rett på evt. flekker)
loffen Skrevet 14. mars 2006 #3 Skrevet 14. mars 2006 Ikke bruk grønnsåpe! Da legger det seg en fetthinne oppå. Bruk syntetisk vaskemiddel , som Ajax. Men Zalo går også veldig bra!
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2006 #4 Skrevet 15. mars 2006 Ikke bruk grønnsåpe! Da legger det seg en fetthinne oppå. Bruk syntetisk vaskemiddel , som Ajax. Men Zalo går også veldig bra! ← Hiver meg på denne. ALDRI grønnsåpe.
Billeba Skrevet 15. mars 2006 #5 Skrevet 15. mars 2006 Jeg har begynt å bruke et vaskemiddel som er spesielt for parket og laminat. Den heter Parkett og laminatRent, og merket er Pledge. De har den i de fleste dagligvarebutikker. Min laminat blir blank, og det lukter friskt og godt.
Prinsesse på erten Skrevet 15. mars 2006 #6 Skrevet 15. mars 2006 Grønnsåpe har et begrenset bruksområde. Vet fra reklame at Langmoen parkett anbefaler Krystal Grønnsåpe. Gammelt, lakkert tregulv (som mange som bor i gamle bygårder har) skal man derimot ikke bruke grønnsåpe på.... Det har jeg blitt fortalt av en gulvsliper. Prøv alltid å bruke Svanemerkede produkter. Da vet dere at produktene holder god kvalitet samtidig som at hensynet til deres egen helse og miljøet blir ivaretatt. Ajax er Svanemerket.
Gjest synseren Skrevet 15. mars 2006 #7 Skrevet 15. mars 2006 Takk for tips medsøstre! Nå har jeg godt grunnlag til å vurdere hva jeg skal bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå