Harehopp33 Skrevet lørdag kl 10:24 #41 Skrevet lørdag kl 10:24 Hva har skjedd med henne?! Hun er jo bare bein og pupper.Det er flere influensere som er i samme gata. Synes de virkelig de er fine?. Huff,håper hun ser det selv og begynner å spise igjen 4 3
snurk Skrevet lørdag kl 14:33 #42 Skrevet lørdag kl 14:33 Der virker som at enringen av utseendet kommer av at hun er blitt sinnsykt tynn 😵💫 hun er jo også blitt eldre og man mister jo fett i ansiktet veldig lett, i tillegg til at hun har fjernet gammel filler. Kan også være at hun bruker filter som gjør henne tynnere. Det er det jo dessverre veldig mange influencere som bruker flittig, og det er nesten umulig for et utrent øye å oppfatte det 😢 2 2
Faina Skrevet lørdag kl 14:52 #43 Skrevet lørdag kl 14:52 Det kan vel ikke være mulig med filter eller annen manipulering å få frem skjelettet?? Sånn som skuldrene og øverste del av ryggen. Hun ser virkelig ikke frisk ut, stakkar. 4 2
Hatsumomo Skrevet lørdag kl 16:02 Forfatter #44 Skrevet lørdag kl 16:02 (endret) Faina skrev (1 time siden): Det kan vel ikke være mulig med filter eller annen manipulering å få frem skjelettet?? Sånn som skuldrene og øverste del av ryggen. Hun ser virkelig ikke frisk ut, stakkar. Nei, det er nok ikke det. Hun ser dessverre sykelig ut 😔 Leste at hun nettopp kommet tilbake fra å tatt seg en lang pause fra SoMe pga noe vanskelig som hadde skjedd hjemme, så det har nok påvirket henne veldig. Endret lørdag kl 16:02 av Hatsumomo
Sinccis Skrevet lørdag kl 19:34 #45 Skrevet lørdag kl 19:34 Hun forklarer på Snapchat nå hvorfor hun er så tynn, da noen sendte henne kommentar på det der. Skjønte ingenting av det hun sa, men hvis noen andre forstår hva hun prøver å forklare så gjerne oversett her. Dessverre verken ser eller høres hun frisk ut.
Zenhouse Skrevet lørdag kl 19:43 #46 Skrevet lørdag kl 19:43 Sinccis skrev (6 minutter siden): Hun forklarer på Snapchat nå hvorfor hun er så tynn, da noen sendte henne kommentar på det der. Skjønte ingenting av det hun sa, men hvis noen andre forstår hva hun prøver å forklare så gjerne oversett her. Dessverre verken ser eller høres hun frisk ut. Min tolkning av det hun sa : hun har sluttet på medisiner, som har gitt den bivirkningen at hun har mistet vekt. Hun sier hun har ikke SF, derimot så er hun «healthy» nå. Og nå vi ser på gamle bilder av henne, så var hun ikke healthy da. Det var det jeg fikk ut av sekvensen. Vet ikke om noen ble noe klokere av det. Ikke jeg hvertfall.
Hatsumomo Skrevet lørdag kl 20:13 Forfatter #47 Skrevet lørdag kl 20:13 Zenhouse skrev (29 minutter siden): Min tolkning av det hun sa : hun har sluttet på medisiner, som har gitt den bivirkningen at hun har mistet vekt. Hun sier hun har ikke SF, derimot så er hun «healthy» nå. Og nå vi ser på gamle bilder av henne, så var hun ikke healthy da. Det var det jeg fikk ut av sekvensen. Vet ikke om noen ble noe klokere av det. Ikke jeg hvertfall. Hun sammenligner med bilde fra 2020, men hun er jo langt ifra samme som på det bildet - at hun selv ikke ser det viser at hun er i denial om vekten, som jo er typisk for de med SF når det har kommet langt nok. 1
Kløvereng Skrevet lørdag kl 22:30 #48 Skrevet lørdag kl 22:30 Tolket det som at hun mente at hun er «født» naturlig tynn, og at hun ikke har vært sunn (tynn) de siste åra pga alkohol, medisin og at hun ikke hadde det bra. Men nå har hun sluttet på medisin, som gjorde at hun gikk ned igjen til (i hennes øyne) normalen for henne. Synes det er skummelt at hun synes hun har en sunn vekt nå🥺 6
Rotekopp2021 Skrevet søndag kl 08:35 #49 Skrevet søndag kl 08:35 Det er så sykt at sånne folk får lov til å holde på i sosiale medier. Dama er jo alvorlig psykisk syk, det er helt grusomt å se på! Og dette ser unge jenter på og blir påvirket av, helt jævlig. Det er like ille som å se en sprøytenarkoman som setter sprøyter og prater om sminke og andre helt absurde ting. Hun bør jo skjermes fra sosiale medier, sykt at ikke venner/familie stopper henne. 5 4
Xstrella Skrevet søndag kl 12:44 #50 Skrevet søndag kl 12:44 Rotekopp2021 skrev (4 timer siden): Det er så sykt at sånne folk får lov til å holde på i sosiale medier. Dama er jo alvorlig psykisk syk, det er helt grusomt å se på! Og dette ser unge jenter på og blir påvirket av, helt jævlig. Det er like ille som å se en sprøytenarkoman som setter sprøyter og prater om sminke og andre helt absurde ting. Hun bør jo skjermes fra sosiale medier, sykt at ikke venner/familie stopper henne. Ja. Så sant. Dette er lov og unge jenter ønsker å bli som henne. Damen er ødelagt psykisk og fysisk. Hun bør få hjelp. Etter OF så er hun nok blitt enda verre i psyken.
Honey Dew Skrevet søndag kl 16:40 #51 Skrevet søndag kl 16:40 Synes hun ser fin ut jeg. Ingen skam å være tynn. 2
Hatsumomo Skrevet søndag kl 17:20 Forfatter #52 Skrevet søndag kl 17:20 Honey Dew skrev (40 minutter siden): Synes hun ser fin ut jeg. Ingen skam å være tynn. Tynn er ingen skam, men hun ser ikke tynn ut. Har du sett henne på snap eller snakker du kun utifra tidligere bilder du har sett av henne? 3
anno19 Skrevet mandag kl 08:30 #53 Skrevet mandag kl 08:30 Hun er ikke tynn eller slank lenger, hun er blitt mager og innhulet. Dette er ikke normalt, og noen burde dra i bremsen her. Er det for øvrig noen av influencerene som har stabil psyke? 2
Xstrella Skrevet mandag kl 08:46 #54 Skrevet mandag kl 08:46 anno19 skrev (14 minutter siden): Hun er ikke tynn eller slank lenger, hun er blitt mager og innhulet. Dette er ikke normalt, og noen burde dra i bremsen her. Er det for øvrig noen av influencerene som har stabil psyke? Nei, det ser man jo på behovet for oppmerksomhet. De går veldig langt for fame.
AntiBullshit Skrevet mandag kl 09:01 #55 Skrevet mandag kl 09:01 Honey Dew skrev (16 timer siden): Synes hun ser fin ut jeg. Ingen skam å være tynn. Eh… dama er eugenia cooney-tynn.
Honey Dew Skrevet mandag kl 14:45 #56 Skrevet mandag kl 14:45 AntiBullshit skrev (5 timer siden): Eh… dama er eugenia cooney-tynn. Det er ikke noe en skal skamme seg over. 1
Sinccis Skrevet mandag kl 15:49 #57 Skrevet mandag kl 15:49 Honey Dew skrev (1 time siden): Det er ikke noe en skal skamme seg over. Er det noen som har sagt at hun skal skamme seg? De fleste er nok bare bekymret både for henne, og for de unge som ser opp til henne og har henne som et ideal. 1 5
Hatsumomo Skrevet mandag kl 18:20 Forfatter #58 Skrevet mandag kl 18:20 Honey Dew skrev (3 timer siden): Det er ikke noe en skal skamme seg over. Det er noe man bør få hjelp for. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå