Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes hun ser fin ut jeg. Ingen skam å være tynn.

• Liker 3
Skrevet
Honey Dew skrev (40 minutter siden):

Synes hun ser fin ut jeg. Ingen skam å være tynn.

Tynn er ingen skam, men hun ser ikke tynn ut. Har du sett henne på snap eller snakker du kun utifra tidligere bilder du har sett av henne?

• Liker 11
Skrevet

Sett de siste snappene hennes? Hu ligner vikelig ikke selv selv..nesten som et annet menneske 😱

• Liker 5
  • 3 uker senere...
Skrevet

Helt klart forandringer på gang med henne. Hun vil fjerne implantatene fordi det føles fremmed for henne og hun får panikk av at de er der. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Måne, admin.

Skrevet

Hun har vært veldig tynn lenge. Også på 71. Så henne på Zara for rundt 3-4 år siden og hun var lik som nå. Tror bare ikke det kom frem på tv. Sies vel at man legger på seg 10 kg på tv. 

• Liker 1
Skrevet

Har hun ikke hintet i snappene om at hun ønsker å kvitte seg med silikoninnleggene?

Er det kun brystene eller har hun i rumpa også?

Skrevet
Tough cookie skrev (7 timer siden):

Har hun ikke hintet i snappene om at hun ønsker å kvitte seg med silikoninnleggene?

Ikke bare hintet, hun har sagt hun bytter implantatene til mindre størrelse til høsten.

• Liker 1
Skrevet
Sinccis skrev (3 timer siden):

Ikke bare hintet, hun har sagt hun bytter implantatene til mindre størrelse til høsten.

Trodde hun skulle ta de ut for godt...

Skrevet
Tough cookie skrev (3 minutter siden):

Trodde hun skulle ta de ut for godt...

Hun svarte nylig på det på et spørsmål i sin story. Hun ville aller helst tatt de ut helt og bli «flat som en pannekake», men blir for mye løs hud pga implantatene hun har nå har strukket ut huden så mye. 

• Liker 1
Skrevet
Tough cookie skrev (17 timer siden):

Hun sa rumpa å ja 🥹

• Liker 1
Skrevet (endret)

Mulig hun var større da hun fikk implantatene, men dette er bare trist å se syntes jeg. Hvilken kirurg har godkjent den størrelsen til hennes brystkasse?? Er vel ikke like opptatt av det etiske på klinikken i Tyrkia.. Jeg forstår veldig godt ønsket om å ta de ut. 

Endret av Charminia
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Who is she skrev (På 25.7.2025 den 10.15):

Hun har vært veldig tynn lenge. Også på 71. Så henne på Zara for rundt 3-4 år siden og hun var lik som nå. Tror bare ikke det kom frem på tv. Sies vel at man legger på seg 10 kg på tv. 

Jeg syns hun var helt annerledes for ikke altfor lenge siden, på snappen til Sophie Spetalen. På ferie i fjor. Stussa ikke på vekta da.

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Måne, admin. 

Skrevet

Uff, nå ser hun ikke frisk ut stakkars. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...