Sirah Skrevet 6. juni #21 Skrevet 6. juni gladidag skrev (5 timer siden): Er det verdt å følge slike "shitshows" på snap og gi de enda mer penger for verdiløst tull?? Det er jo akkurat det jeg spør om?
chsa Skrevet 7. juni #22 Skrevet 7. juni Fascinerende utvikling. Bildet helt til høyre er fra 2020, før det tok helt av med operasjoner. 6
Mizzy Skrevet 7. juni #23 Skrevet 7. juni chsa skrev (9 minutter siden): Fascinerende utvikling. Bildet helt til høyre er fra 2020, før det tok helt av med operasjoner. Har hun operert nesen i veldig ung alder tro? 2
Hallepalle2 Skrevet 9. juni #24 Skrevet 9. juni chsa skrev (På 7.6.2025 den 16.54): Fascinerende utvikling. Bildet helt til høyre er fra 2020, før det tok helt av med operasjoner. Det er jo virkelig sørgelig. Fine jenta. 11
Sinccis Skrevet 12. juni #26 Skrevet 12. juni Mizzy skrev (På 7.6.2025 den 17.04): Har hun operert nesen i veldig ung alder tro? Hun sier selv at hun aldri har operert nesa. 🫠
Doris Becker Skrevet 12. juni #27 Skrevet 12. juni Stakkars kvinne. Min største frykt er at mine døtre skal bli syke som henne. Det må være fortvilende å se på. 19
AntiBullshit Skrevet 15. juni #28 Skrevet 15. juni Hun ser så annerledes ut? Men jeg klarer ikke sette fingeren på hva? Fra plastic fantastic til uncanny valley plutselig 2
Hatsumomo Skrevet 15. juni Forfatter #29 Skrevet 15. juni (endret) AntiBullshit skrev (11 minutter siden): Hun ser så annerledes ut? Men jeg klarer ikke sette fingeren på hva? Fra plastic fantastic til uncanny valley plutselig Hun bruker helt klart noe filteropplegg på Snap, et filter som også gjør henne svært tynn i ansiktet - det noe med kinnbeina og gjør at leppene hennes virker å dominere ansiktet, så det ser jo helt rart ut. På vanlige fotobilder ser jo hun overhodet ikke slik ut. Endret 15. juni av Hatsumomo 5 1
Sol Rampelyset Skrevet 15. juni #30 Skrevet 15. juni Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin.
Hatsumomo Skrevet 25. juni Forfatter #32 Skrevet 25. juni Sinccis skrev (1 time siden): Hvis ikke det her er thinspo så vet ikke jeg. 😳 Manipulert som bare juling, se på mellomrommet mellom beina, hvordan det buler et visst sted der. 3 3
Zenhouse Skrevet 25. juni #33 Skrevet 25. juni Hatsumomo skrev (1 time siden): Manipulert som bare juling, se på mellomrommet mellom beina, hvordan det buler et visst sted der. Dette er en video. Viser dessverre akkurat hvordan det står til der. Hun reklamerer for Laley ( merket til SE) der, det er derfor hun «viser seg frem» der. 3
Saltwatertaffy Skrevet 25. juni #34 Skrevet 25. juni Sinccis skrev (2 timer siden): Hvis ikke det her er thinspo så vet ikke jeg. 😳 Her er det retusjert ja, gjort lår smalere. Ser det på bluren på venstre-låret. Man må være veldig nøye om man skal bruke disse funksjonene ellers blir det lett å se 🙈 synes også veggen til venstre for midja hennes har en svak bøy som tyder på at hun har dradd inn midja. 2 3
Nepped Skrevet 25. juni #35 Skrevet 25. juni Saltwatertaffy skrev (34 minutter siden): Her er det retusjert ja, gjort lår smalere. Ser det på bluren på venstre-låret. Man må være veldig nøye om man skal bruke disse funksjonene ellers blir det lett å se 🙈 synes også veggen til venstre for midja hennes har en svak bøy som tyder på at hun har dradd inn midja. Bildet er jo tatt fra en film hvor hun er i bevegelse 5
Sinccis Skrevet 25. juni #36 Skrevet 25. juni Saltwatertaffy skrev (35 minutter siden): Her er det retusjert ja, gjort lår smalere. Ser det på bluren på venstre-låret. Man må være veldig nøye om man skal bruke disse funksjonene ellers blir det lett å se 🙈 synes også veggen til venstre for midja hennes har en svak bøy som tyder på at hun har dradd inn midja. Det er screenshot fra en video, vet ikke hvorvidt man kan redigere kroppen på video på Snapchat. 1
Hatsumomo Skrevet 25. juni Forfatter #37 Skrevet 25. juni Så videoen nå. I alle dager har hun holdt på med? Dette er ikke den «sunne» dama fra 71 grader ihvertfall. 😳 1
Anonym_x Skrevet 25. juni #38 Skrevet 25. juni Synes hun ligner mer og mer på Isabel Raad.. og det er ikke et kompliment dessverre💔 9 4
JessicaL Skrevet 26. juni #39 Skrevet 26. juni Nepped skrev (20 timer siden): Bildet er jo tatt fra en film hvor hun er i bevegelse Finnes masse apper der man kan redigere kroppen på film. Man kan poste videoer på snap fra galleriet, behøver ikke å filme i snapchat. Det vil da se ut som det ikke er brukt filter på filmer og bilder så følgerne ikke skal se at de er kraftig redigerte. 5 1
MzMe Skrevet 28. juni #40 Skrevet 28. juni AntiBullshit skrev (På 15.6.2025 den 12.57): Hun ser så annerledes ut? Men jeg klarer ikke sette fingeren på hva? Fra plastic fantastic til uncanny valley plutselig Får litt sånne Momo-assosiasjoner når jeg ser henne på snap.. 11 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå