AnonymBruker Skrevet 9. mai #1 Skrevet 9. mai Hatt en date med en mann, som ble veldig mindre «på» etter daten. Han svarer på mine snap, men det er slutt på at han sender først… Nå har jeg i hodet mitt gitt han i går og i dag på å gi lyd fra seg før jeg dropper han. Men hvordan gjør jeg det? Sender han en mld og forklarer for deretter å slette han, bare sletter han, eller bare ha han der og gi f.. i å kontakte han mer? Hva er «lurest» ifht p beholde min egen verdighet? Anonymkode: b863f...d9f
AnonymBruker Skrevet 9. mai #2 Skrevet 9. mai Jeg hadde sluttet å sende noe som helst til han, ikke engang storeys hadde jeg lagt ut. Etter en uke eller så uten å høre noe hadde jeg bare slettet han. Anonymkode: 81c22...fc2 5
AnonymBruker Skrevet 9. mai #3 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg hadde sluttet å sende noe som helst til han, ikke engang storeys hadde jeg lagt ut. Etter en uke eller så uten å høre noe hadde jeg bare slettet han. Anonymkode: 81c22...fc2 Takk for svar Vet ikke om jeg klarer å vente så lenge🙈 ts Anonymkode: b863f...d9f 2
Fjellmannover190 Skrevet 9. mai #4 Skrevet 9. mai Om du vil ha en avklaring, så bare be om det. Enten med at du sier at det føles som dette ikke går noen vei, og bare ønske han lykke til videre, eller høre om han tenker at dette er noe å gå videre med?
AnonymBruker Skrevet 9. mai #5 Skrevet 9. mai Jeg hadde ikke bedt ham forklare noe, Jeg orker ikke be om sånt. Hadde bare sluttet å sende først, og tar han ikke initiativ på en ukes tid, så dropp hele fyren. Anonymkode: dde48...b75 5 1
Snok1 Skrevet 9. mai #6 Skrevet 9. mai Spør ham. Det er ingen grunn til å bli passiv-aggressiv etter 48 timer. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai #7 Skrevet 9. mai Har du pleid å sende meldinger først før da? Kanskje han gikk lei av at det altid var han som måtte ta initiativ. Anonymkode: 1860b...a0f 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai #8 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hatt en date med en mann, som ble veldig mindre «på» etter daten. Han svarer på mine snap, men det er slutt på at han sender først… Nå har jeg i hodet mitt gitt han i går og i dag på å gi lyd fra seg før jeg dropper han. Men hvordan gjør jeg det? Sender han en mld og forklarer for deretter å slette han, bare sletter han, eller bare ha han der og gi f.. i å kontakte han mer? Hva er «lurest» ifht p beholde min egen verdighet? Anonymkode: b863f...d9f En date? Herregud, bare slett han du... Anonymkode: 1523b...cd6
AnonymBruker Skrevet 9. mai #9 Skrevet 9. mai Da har hatt en date med han, du trenger ikke komme med noen forklaring, det er bare å slette. Anonymkode: cde97...28a
Sannhetsøkende Skrevet 9. mai #10 Skrevet 9. mai Ikke send han noe først som flere sier. Gi han en uke. Hører du ikke fra han så slett han.
AnonymBruker Skrevet 9. mai #11 Skrevet 9. mai Du gir bare F. Alt annet er drama Anonymkode: 3872a...dc9
Goodtimes Skrevet 9. mai #12 Skrevet 9. mai Så er det jo mennesker som ikke bruker all sin tid på snap heller da. Venninna til dama mi ringer til henne og klager når en date ikke har sendt snap på en dag... Synes vel dette er i overkant dramatisk
AnonymBruker Skrevet 9. mai #13 Skrevet 9. mai Samme mann som i dette innlegget også? Din verdighet tråkker du på helt selv uten hjelp av menn. Hva i alle dager spiller det for noen rolle hvordan du blokker/ikke blokker eller whatever? Og tror du det finnes noen offisielle regler som noen her sitter med fasiten på? La han være, er ikke vanskeligere enn det, du virkelig nyter å lage problemer for deg selv. Anonymkode: 75d28...e82 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai #14 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hatt en date med en mann, som ble veldig mindre «på» etter daten. Han svarer på mine snap, men det er slutt på at han sender først… Nå har jeg i hodet mitt gitt han i går og i dag på å gi lyd fra seg før jeg dropper han. Men hvordan gjør jeg det? Sender han en mld og forklarer for deretter å slette han, bare sletter han, eller bare ha han der og gi f.. i å kontakte han mer? Hva er «lurest» ifht p beholde min egen verdighet? Anonymkode: b863f...d9f Den verdigheten må du passe på selv, og den har du allerede sluppet ned på gulvet ved å være så manisk… Hvis du alltid må sende først så slutter du med det. Hvis han aldri tar kontakt mer, da synes han egentlig ikke dette var så stas og turte ikke helt å si fra. Man merker oftest godt når en mann er interessert. Jeg hadde sluttet å sende. Og hvis han ikke sender noe på et par uker hadde jeg bare fjernet han på snap uten noe mer seremoni. Blokkere synes jeg er småcrazy og passivaggresivt så lenge han ikke har gjort/sagt noe ubehagelig. Det synes jeg forteller at dette gjorde mye mer vondt for deg enn for han. Anonymkode: 76ac0...2ff
AnonymBruker Skrevet 9. mai #15 Skrevet 9. mai Hadde nok blokkert. Jeg gav de ikke timer en gang. Altså la oss si jeg går på date. Etter daten får jeg ingen snap eller melding? Da er han ikke interessert. Selvfølgelig om daten avsluttes tidlig kveld. Sen kveld så forventer jeg melding morgen etter senest. Fant drømmemannen min til slutt,men da skjønte jo på 1 date at her var det noe helt spesielt. Vi ble jo sammen på ca 3 date 😅🥰 Anonymkode: e6237...bef
AnonymBruker Skrevet 9. mai #16 Skrevet 9. mai Kan ikke folk bare bli litt mer ærlige med hverandre? Mener du noe, si det. Lurer du på noe, spør. Ikke driv på å ghost, mindgames og bare blokkering før dere faktisk har fått sagt deres og/eller fått svar på det dere lurer på. Ikke vær så tafatt. Anonymkode: bc8fe...81c 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #17 Skrevet 10. mai Jeg sletter bare de jeg ikke vil ha mer kontakt med... Hvorfor må det enten være beholde eller blokkere, kan du ikke bare slette? 🤷🏼♂️ Anonymkode: a2c57...f67
AnonymBruker Skrevet 10. mai #18 Skrevet 10. mai Vil du date han mer? Er svaret ja, så spør du han hva han vil. Det der med å gå rundt å lure og vente har jeg aldri skjønt. Anonymkode: 6b84e...091
AnonymBruker Skrevet 10. mai #19 Skrevet 10. mai Dere har vært på én date? Og du er så masete? Anonymkode: 11660...034
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå