Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer rett og slett på om dere som veier dere ukentlig nå når dere skal ned i vekt, merker endringer under menstruasjon og uken etter? 😊

Anonymkode: 80474...77e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, veier ca en kilo mer i dagene før mensen og frem til noen dager etter at blødningen har startet. 

Anonymkode: c2965...70a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Går opp mellom 6 og 8 kg før mens. Det har jeg alltid gjort, uavhengig av diett.

Anonymkode: 85cff...15f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja. Går opp mellom 6 og 8 kg før mens. Det har jeg alltid gjort, uavhengig av diett.

😳 

Anonymkode: eedc3...579

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg slipper alltid en halv kilo et par dager etter mensen starter. Da er heller ikke magen oppblåst mer. Er mer sulten uken før mensen også. Prøver å utnytte dette i vektnedgang. Spiser ekstra lite når mensen er godt i gang, for da er det enklere. Uken før mensen klarer jeg ikke kaloriunderskudd.

Anonymkode: 9ece7...16d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva veier du da? Høres ekstremt ut 

Anonymkode: 9ece7...16d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt vanlig. Hormonene gjør så at tarmene ikke arbeidet like raskt så maten "fastner" i systemet. I tillegg til at man kanskje spiser litt mer i uka før mensen og holder på væske. Man er jo gjerne mer sugen på salt og karbohydrater som holder mye væske. 

Selv går jeg gjerne opp i vekt med 2-5 kg når jeg ikke er i en vektnedgangsfase. Skal jeg ned I vekt og spiser mindre kcal enn hva jeg trenger så går vekten tregere ned, går opp < 1 kg eller står i ro. 

Anonymkode: 50d1e...acf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...