AnonymBruker Skrevet 9. mai 2025 #1 Skrevet 9. mai 2025 Lurer rett og slett på om dere som veier dere ukentlig nå når dere skal ned i vekt, merker endringer under menstruasjon og uken etter? 😊 Anonymkode: 80474...77e
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2025 #2 Skrevet 9. mai 2025 Ja, veier ca en kilo mer i dagene før mensen og frem til noen dager etter at blødningen har startet. Anonymkode: c2965...70a 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2025 #3 Skrevet 9. mai 2025 Ja. Går opp mellom 6 og 8 kg før mens. Det har jeg alltid gjort, uavhengig av diett. Anonymkode: 85cff...15f
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2025 #4 Skrevet 9. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja. Går opp mellom 6 og 8 kg før mens. Det har jeg alltid gjort, uavhengig av diett. Anonymkode: 85cff...15f 😳 Anonymkode: eedc3...579 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2025 #5 Skrevet 9. mai 2025 Jeg slipper alltid en halv kilo et par dager etter mensen starter. Da er heller ikke magen oppblåst mer. Er mer sulten uken før mensen også. Prøver å utnytte dette i vektnedgang. Spiser ekstra lite når mensen er godt i gang, for da er det enklere. Uken før mensen klarer jeg ikke kaloriunderskudd. Anonymkode: 9ece7...16d
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2025 #6 Skrevet 9. mai 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja. Går opp mellom 6 og 8 kg før mens. Det har jeg alltid gjort, uavhengig av diett. Anonymkode: 85cff...15f Hva veier du da? Høres ekstremt ut Anonymkode: 9ece7...16d 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2025 #7 Skrevet 9. mai 2025 Det er helt vanlig. Hormonene gjør så at tarmene ikke arbeidet like raskt så maten "fastner" i systemet. I tillegg til at man kanskje spiser litt mer i uka før mensen og holder på væske. Man er jo gjerne mer sugen på salt og karbohydrater som holder mye væske. Selv går jeg gjerne opp i vekt med 2-5 kg når jeg ikke er i en vektnedgangsfase. Skal jeg ned I vekt og spiser mindre kcal enn hva jeg trenger så går vekten tregere ned, går opp < 1 kg eller står i ro. Anonymkode: 50d1e...acf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå