Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg virker det som om mange single kvinner endrer seg om våren. Hva er greia med det? Personlig foretrekker jeg å date mest om vinteren siden det er mindre å finne på da. Føler våren bare er stress fordi jeg må møte damer før de møter andre menn

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De blir vel våryre da vel?

Anonymkode: fb9f7...157

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok tilfeldig.

De fleste vil være single på sommeren og få kjæreste nærmere vinteren. 
Generelt sett.

Anonymkode: ce4a2...6f9

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi vi blir våryre da😅

Anonymkode: 213be...c7e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette er noe du opplever i din krets må du nesten spørre dem det gjelder. Jeg skaffer meg ikke "følge" om våren.

- Singel kvinne

Anonymkode: c93ee...9a9

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skaffer meg heller ikke følge om våren, og føler ikke noen foskjell i biologien forbi å være glad det er lyst og går mot sommer.

Anonymkode: 50a5a...4a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (3 timer siden):

For meg virker det som om mange single kvinner endrer seg om våren. Hva er greia med det? Personlig foretrekker jeg å date mest om vinteren siden det er mindre å finne på da. Føler våren bare er stress fordi jeg må møte damer før de møter andre menn

De kommer ikke til å ikke slutte å møte menn resten av året? 

Jeg har blitt betatt året rundt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (3 timer siden):

Dersom du, personlig, foretrekker å date på vinteren og så samtidig velger å date kvinner som (igjen, personlig) foretrekker å date på våren så er jo løsningen helt åpenbart er den ikke? 

Du har ikke vurdert å heller begynne å date kvinner som også foretrekker å date - om vinteren? :klo: I så fall: hvorfor ikke? Det fremstår som en åpenbar og rasjonell løsning for alle parter.

Anonymkode: 44766...a5f

• Nyttig 1
Skrevet

Hvis flere damer får seg følge om våren, må vel det samme nødvendigvis gjelde for menn også...? Det er vel så enkelt som at flere treffer hverandre nettopp fordi det er mer å finne på og man er mer ute og omgås andre. 

For øvrig vil jeg uansett årstid date noen som er interessert i akkurat meg akkurat nå, ikke en som primært anser dating som kjekt å gjøre når det er lite annet å finne på. Jeg er ikke noens tidsfordriv. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne som er langt mer opptatt av å finne meg en fast og varig mann enn å finne en vår-/sommerflørt.

Jeg opplever at menn er nærmest hissig flørtende nå på våren, og slik har de vært minst en måneds tid her (varmen kom tidlig hit, og det merkes nesten umiddelbart på menn). Menn som stopper bilen i trafikken for å glo på kvinner i alle aldre (selv voksne dama som jeg er), menn som plutselig kommer med slibrige kommentarer, fremmede menn som stryker på deg på offentlig sted.

Jeg blir egentlig bare svært skeptisk til menn som flørter på våren, er så lei av alle disse "grisene" som objektiviserer og seksualiserer alt fra unge jenter til eldre kvinner og oppfører seg som om de har mindre kontroll på seg selv enn hodeløse høns.

Jeg tror det er naturlig med en viss økt lyst ettersom det blir både lysere og varmere, vi får mer D-vitaminer og det er lettere å oppholde seg utendørs enn i vinterhalvåret. Skulle bare ønske at dette kom med normalt god oppførsel.

Mange menn som oppfører seg også, men disse får ødelagt av seg av de mange andre som ikke gjør det.

Takke meg til en mann som også vil ha meg på en forblåst høstdag, som greier å se forbi forblåst hår, druknet katteutseendet og alle lag med ull og yttertøy ;)

Anonymkode: c5cff...d8c

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært litt passiv på Tinder. Men det kommer mer overskudd og energi nå som været er bedre! Jeg takker oftere ja til date og det flørtes mer rundt omkring. Folk er vel våryre etter en lang og trist vinter!

Anonymkode: 6dc92...9d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Daria skrev (24 minutter siden):

Hvis flere damer får seg følge om våren, må vel det samme nødvendigvis gjelde for menn også...? Det er vel så enkelt som at flere treffer hverandre nettopp fordi det er mer å finne på og man er mer ute og omgås andre. 

For øvrig vil jeg uansett årstid date noen som er interessert i akkurat meg akkurat nå, ikke en som primært anser dating som kjekt å gjøre når det er lite annet å finne på. Jeg er ikke noens tidsfordriv. 

Ikke jeg heller 😂 

Anonymkode: 28d18...a32

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er kvinne som er langt mer opptatt av å finne meg en fast og varig mann enn å finne en vår-/sommerflørt.

Jeg opplever at menn er nærmest hissig flørtende nå på våren, og slik har de vært minst en måneds tid her (varmen kom tidlig hit, og det merkes nesten umiddelbart på menn). Menn som stopper bilen i trafikken for å glo på kvinner i alle aldre (selv voksne dama som jeg er), menn som plutselig kommer med slibrige kommentarer, fremmede menn som stryker på deg på offentlig sted.

Jeg blir egentlig bare svært skeptisk til menn som flørter på våren, er så lei av alle disse "grisene" som objektiviserer og seksualiserer alt fra unge jenter til eldre kvinner og oppfører seg som om de har mindre kontroll på seg selv enn hodeløse høns.

Jeg tror det er naturlig med en viss økt lyst ettersom det blir både lysere og varmere, vi får mer D-vitaminer og det er lettere å oppholde seg utendørs enn i vinterhalvåret. Skulle bare ønske at dette kom med normalt god oppførsel.

Mange menn som oppfører seg også, men disse får ødelagt av seg av de mange andre som ikke gjør det.

Takke meg til en mann som også vil ha meg på en forblåst høstdag, som greier å se forbi forblåst hår, druknet katteutseendet og alle lag med ull og yttertøy ;)

Anonymkode: c5cff...d8c

Har ikke sett en enste aggresivt flørtende mann, å ikke bare mot meg, men ikke mot noen av kvinnene jeg treffer. 

Er det snakk om byen? Eller et lignende sted som det?

Bor i liten by. Mennekser virker å være i samme tempo som vanlig, men dette er snakk om lyse dagen i edru tilstand.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har vært litt passiv på Tinder. Men det kommer mer overskudd og energi nå som været er bedre! Jeg takker oftere ja til date og det flørtes mer rundt omkring. Folk er vel våryre etter en lang og trist vinter!

Anonymkode: 6dc92...9d0

Ut med flagrefitta 😆😆😆

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

De kommer ikke til å ikke slutte å møte menn resten av året? 

Jeg har blitt betatt året rundt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ut med flagrefitta 😆😆😆

Hadde ikke du om du hadde ei? 

Gleder meg til å ha på skjørt uten strømpebukse og endelig få litt luft i organsystemet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om høsten er det valgkamp, i hvert fall annethvert år, så da er det for mange raddiser fra venstresiden som reker rundt. 😁

Anonymkode: 0f171...e3c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde ikke du om du hadde ei? 

Gleder meg til å ha på skjørt uten strømpebukse og endelig få litt luft i organsystemet. 

Flagrefitta mi er bare for spesielt interesserte 😉 

Strømpebukse og truse er bare tvangstrøyer 😂 Foretrekker å slippe det, da får man luft i systemet hele tiden 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om høsten er det valgkamp, i hvert fall annethvert år, så da er det for mange raddiser fra venstresiden som reker rundt. 😁

Anonymkode: 0f171...e3c

Som en venstre raddis er jeg mentalt aktiv året rundt. Verden står ikke stille når det ikke er valg, gjør den vel? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Flagrefitta mi er bare for spesielt interesserte 😉 

Strømpebukse og truse er bare tvangstrøyer 😂 Foretrekker å slippe det, da får man luft i systemet hele tiden 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...