AnonymBruker Skrevet 9. mai #1 Skrevet 9. mai Skal reise med håndveske billett, der maks bagasje er 30×40×15 cm, som er en liten ryggsekk. Min ryggsekk er rundt 36×50×15 Anonymkode: 1b6d4...e05
reiseglad Skrevet 9. mai #2 Skrevet 9. mai Hvis det er smekkfullt på flyet, så har jeg sett at de - krever betaling og du tar den med inn, eller - at du tar med deg bagasjen og må sette den ved flytrappen, og plukke den opp når du lander. Jeg tror størrelsen du beskriver, ikke vil bety noe. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai #3 Skrevet 9. mai Jeg er sikker på at din størrelse går fint, men at du må sette den ved flytrappa kanskje, jeg har en liten samsonite håndbagasje og den må alltid inn bak i flyet. Anonymkode: 81ecd...776
AnonymBruker Skrevet 9. mai #4 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er sikker på at din størrelse går fint, men at du må sette den ved flytrappa kanskje, jeg har en liten samsonite håndbagasje og den må alltid inn bak i flyet. Anonymkode: 81ecd...776 Dette er eneste bagasjen man får reise med. Enten håndveske eller en sekk med disse målene, ikke både håndveske og liten sekk Ts Anonymkode: 1b6d4...e05
AnonymBruker Skrevet 9. mai #5 Skrevet 9. mai Så lenge den går under setet så er de ikke så nøye. Har klippekort med Widerøe 😂... Stappfullt hver gang og min veske har vært din størrelse, kanskje noe større, men flyvertinnene og jeg har klart å trykke den sammen under setet. Sas vet jeg er sinnsyk strenge på det, samme med wizz og Ryanair ( de er så nazi ). Norwegian også er laidback så lenge håndveska går under setet. Anonymkode: 430c1...283 1
reiseglad Skrevet 9. mai #6 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er eneste bagasjen man får reise med. Enten håndveske eller en sekk med disse målene, ikke både håndveske og liten sekk Ts Anonymkode: 1b6d4...e05 Er den større så må du betale (for da får du den i hattehylla), om de har en dårlig dag ved gaten - eller det er veldig fullt. Men den du beskriver er ikke stor, det går mest sannsynlig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå