AnonymBruker Skrevet 9. mai #1 Skrevet 9. mai Jeg sliter med jevne mellomrom med ganske kraftige søvnvansker. Pleier normalt å bruke tabletter i disse periodene for å komme gjennom dem, men blir da som regel ganske groggy på dagtid. Nå er jeg så heldig at denne perioden har kommet akkurat nå når det nærmer seg eksamen. Kjenner jeg sliter med å fokusere og har nesten gitt opp eksamensforberedelser. Jeg føler jeg kan stoffet rimelig godt, men jeg trenger noen tips til å holde meg konsentrert i timene på eksamen. Jeg har allerede planlagt koffein og sukker, men hadde vært fint med andre tips! Anonymkode: d7171...131
AnonymBruker Skrevet 9. mai #2 Skrevet 9. mai Har egentlig ingen konkrete tips, men jeg sleit med det samme en periode. Det gikk mye bedre enn jeg trodde. Fikk 5 og 6 på muntlig eksamen. Ikke ha så stort fokus på at søvn kommer til å ødelegge for deg. Du sier selv at du kan stoffet rimelig godt. Jeg ville også spist sunn og næringsrik mat, ikke for mye sukker. Anonymkode: e8103...a26
AnonymBruker Skrevet 9. mai #3 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Har egentlig ingen konkrete tips, men jeg sleit med det samme en periode. Det gikk mye bedre enn jeg trodde. Fikk 5 og 6 på muntlig eksamen. Ikke ha så stort fokus på at søvn kommer til å ødelegge for deg. Du sier selv at du kan stoffet rimelig godt. Jeg ville også spist sunn og næringsrik mat, ikke for mye sukker. Anonymkode: e8103...a26 Takk for tips og oppmuntring! Jeg tror det største problemet er at det er hjemmeeksamen og vi derav skal bruke kilder. Jeg faller helt ut når jeg skal prøve å finne kildene på det jeg kan, er redd det kommer til å ødelegge. Prøver å spise mest mulig sunt, men har måtte ty til en del sukker for å holde meg våken de siste dagene. 😢 Anonymkode: d7171...131
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå