AnonymBruker Skrevet 9. mai #1 Del Skrevet 9. mai Det er en kvinne jeg har et øye til men det er bare på overflaten fordi jeg ikke kjenner henne og har verken aldri møtt henne. Kan jeg adde henne på facebook? Hvordan i så fall gjør jeg det, skal jeg spørre først takk Anonymkode: 6ed96...db0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #2 Del Skrevet 9. mai Her kommer det helt an på flere ting. Har dere felles venner? Kjenner hun til deg? Hvor gamle er dere? Som kvinne i 30-årene får jeg daglig venneforespørsler fra fremmede menn uten felles venner på Facebook, og de ignoreres glatt. Så ikke ha for høye forventninger med taktikken din😅 Du bør heller prøve å finne en felles arena å møte henne på. Anonymkode: 2d6ec...093 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #3 Del Skrevet 9. mai Hvorfor liker du utseende hennes? Fine øyne? Store pupper? Fin rumpe? Regner med det er utseende siden du aldri har vekslet et ord med henne. Anonymkode: 9f79d...35c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IchLiebeDichOder? Skrevet 9. mai #4 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Her kommer det helt an på flere ting. Har dere felles venner? Kjenner hun til deg? Hvor gamle er dere? Som kvinne i 30-årene får jeg daglig venneforespørsler fra fremmede menn uten felles venner på Facebook, og de ignoreres glatt. Så ikke ha for høye forventninger med taktikken din😅 Du bør heller prøve å finne en felles arena å møte henne på. Anonymkode: 2d6ec...093 Hun er 4 år eldre enn meg ^_^ i 30 årene ja... Men takk for ditt svar om at du ignorerer dem glatt! haha... det var derfor jeg spurte om taktikken her... Men hun ser kanskje ikke meldingen min om hun ikke er venn med meg... Arenaer vet jeg ikke...Hun bor litt unna, vet hun jobber i barnehage, thats it. Dette ble kanskje for overfladisk... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IchLiebeDichOder? Skrevet 9. mai #5 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor liker du utseende hennes? Fine øyne? Store pupper? Fin rumpe? Regner med det er utseende siden du aldri har vekslet et ord med henne. Anonymkode: 9f79d...35c Det er vel bare det, ja...😓 kanskje jeg bare kjeder meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #6 Del Skrevet 9. mai Det er mange menn som adder ukjente damer på Facebook, det er også mange damer som avviser de forespørslene, men du har jo ingenting å tape sånn egentlig så det er jo bare å gjøre det. Anonymkode: 0e057...4d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #7 Del Skrevet 9. mai IchLiebeDichOder? skrev (51 minutter siden): Hun er 4 år eldre enn meg ^_^ i 30 årene ja... Men takk for ditt svar om at du ignorerer dem glatt! haha... det var derfor jeg spurte om taktikken her... Men hun ser kanskje ikke meldingen min om hun ikke er venn med meg... Arenaer vet jeg ikke...Hun bor litt unna, vet hun jobber i barnehage, thats it. Dette ble kanskje for overfladisk... Så lenge hun ikke har endret på noen innstillinger, kan hun se meldingsforespørsler på Messenger selv om dere ikke er venner. Men som nevnt over: hvorfor har du et øye til henne? Det kan oppfattes som litt merkelig å få en melding av en fremmed kun basert på utseende, hvis du skjønner. De fleste av oss må jo like personligheten til personen, ikke bare utseendet, for å være interessert i noe mer enn en one night stand. Finnes det ikke noen steder du kan bli kjent med damer i virkeligheten? Anonymkode: 2d6ec...093 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Q2012 Skrevet 9. mai #8 Del Skrevet 9. mai Jeg synes det er rart når du er rundt 30 år og legger til noen på Facebook som du ikke kjenner og bare basert på utseendet hennes. Jeg er selv mann, men hvis en kvinne legger meg til som jeg ikke kjenner og har aldri møtt, og jeg ikke har felles venner, så godtar jeg det ikke. Slike venneforespørsler fremstår ofte som svindel eller menn som bare vil sende sexmeldinger. Og hvis hun godtar venneforespørselen din eller sender deg en melding, hva vil du skrive? At du bare gjorde det fordi du likte utseendet hennes? 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IchLiebeDichOder? Skrevet 9. mai #9 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Så lenge hun ikke har endret på noen innstillinger, kan hun se meldingsforespørsler på Messenger selv om dere ikke er venner. Men som nevnt over: hvorfor har du et øye til henne? Det kan oppfattes som litt merkelig å få en melding av en fremmed kun basert på utseende, hvis du skjønner. De fleste av oss må jo like personligheten til personen, ikke bare utseendet, for å være interessert i noe mer enn en one night stand. Finnes det ikke noen steder du kan bli kjent med damer i virkeligheten? Anonymkode: 2d6ec...093 Ja, den skjønner jeg Det er på utseende og som du sier så er det merkelig. Jeg har ikke akkurat nå muligheter til å møte damer i virkeligheten fordi jeg er i en litt rar situasjon i livet. Takk for meldingen din, den var hyggelig, du virker som en bra person 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IchLiebeDichOder? Skrevet 9. mai #10 Del Skrevet 9. mai Q2012 skrev (8 minutter siden): Jeg synes det er rart når du er rundt 30 år og legger til noen på Facebook som du ikke kjenner og bare basert på utseendet hennes. Jeg er selv mann, men hvis en kvinne legger meg til som jeg ikke kjenner og har aldri møtt, og jeg ikke har felles venner, så godtar jeg det ikke. Slike venneforespørsler fremstår ofte som svindel eller menn som bare vil sende sexmeldinger. Og hvis hun godtar venneforespørselen din eller sender deg en melding, hva vil du skrive? At du bare gjorde det fordi du likte utseendet hennes? Er det så ulovlig da? Jeg syns kvinner skal være stolte over utseende sitt.. Det er jo forskjell på kvinne og mann... jeg som mann er ikke opptatt av hvordan jeg ser ut, men jeg tar vare på meg selv, det er ikke det... kvinner er opptatt av hvordan de ser ut og passer på seg selv i en mye høyere grad. Sånn er det bare. At du liker et utseende er ikke grunn nok til å ikke sende en melding. Men det virker fjernt for de fleste og det forstår jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #11 Del Skrevet 9. mai IchLiebeDichOder? skrev (6 minutter siden): Ja, den skjønner jeg Det er på utseende og som du sier så er det merkelig. Jeg har ikke akkurat nå muligheter til å møte damer i virkeligheten fordi jeg er i en litt rar situasjon i livet. Takk for meldingen din, den var hyggelig, du virker som en bra person 🙂 Så synd å høre at du er i en rar situasjon. Men husk at det er mange kvinner der ute som er i tilsvarende rare situasjoner og ønsker seg en partner Du må bare finne riktig arena å treffe dem på! Angående om utseende: Som kvinne er det klart at jeg liker å høre at jeg ser bra ut og er stolt over utseendet mitt som du sier. Men det kan likevel oppfattes av mange som litt pågående å få kommentarer på det av fremmede. For meg blir jeg myye mer sjarmert av en mann som snakker til meg som om jeg er en likesinnet person (ikke en opphøyd gud, om du skjønner), som får meg til å le, er intelligent og deler felles verdier. Det er derfor det funker så mye bedre å bli kjent med noen før man sjekker dem opp Anonymkode: 2d6ec...093 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #12 Del Skrevet 9. mai Hvor har du sett henne? Vet du om hun er singel? Du skriver hun er litt langt borte, kunne du utvidet avstanden på tinder og sett om du finner henne der? Kanskje en follow eller melding på instagram føles mindre "påtrengende"? Det sistnevnte var iallefall sånn min siste flamme kom i kontakt med meg, hehe. Det var forøvrig også kun basert på utseende, han hadde sett meg ute noen ganger, men vi hadde aldri pratet sammen. Anonymkode: 88475...4b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IchLiebeDichOder? Skrevet 9. mai #13 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Så synd å høre at du er i en rar situasjon. Men husk at det er mange kvinner der ute som er i tilsvarende rare situasjoner og ønsker seg en partner Du må bare finne riktig arena å treffe dem på! Angående om utseende: Som kvinne er det klart at jeg liker å høre at jeg ser bra ut og er stolt over utseendet mitt som du sier. Men det kan likevel oppfattes av mange som litt pågående å få kommentarer på det av fremmede. For meg blir jeg myye mer sjarmert av en mann som snakker til meg som om jeg er en likesinnet person (ikke en opphøyd gud, om du skjønner), som får meg til å le, er intelligent og deler felles verdier. Det er derfor det funker så mye bedre å bli kjent med noen før man sjekker dem opp Anonymkode: 2d6ec...093 Ja jeg blir nok litt blenda av utseende🤭^_^ Det blir man sikkert i min rare situasjon. Det er jo ikke akkurat intelligens og humor som står i fokus når man er i min situasjon. Jeg skjønner helt den der "opphøyd gud" greia... Det er derfor jeg lager dette innlegget også... Det er litt rart å bare like en kvinne pga det overfladiske. Og til og med farlig! Tenk om hun er narsissist...😅 Så tusen takk for dine fine meldinger og også (håper jeg for meg selv) opplysende...Hehe. Det er bare så vanskelig å glemme utseende og kanskje umulig. Derfor er det litt pirrende også dette her. Hvem vet hvem hvem er... holdt jeg på å si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IchLiebeDichOder? Skrevet 9. mai #14 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvor har du sett henne? Vet du om hun er singel? Du skriver hun er litt langt borte, kunne du utvidet avstanden på tinder og sett om du finner henne der? Kanskje en follow eller melding på instagram føles mindre "påtrengende"? Det sistnevnte var iallefall sånn min siste flamme kom i kontakt med meg, hehe. Det var forøvrig også kun basert på utseende, han hadde sett meg ute noen ganger, men vi hadde aldri pratet sammen. Anonymkode: 88475...4b9 Ja jeg matchet med henne på Hinge og hun er nærme sånn sett.. Men jeg blir litt overtalt av deg med det med utseende... Vi snakket ikke mye, men litt... Jeg viste iallefall interesse og spurte hun ut men da "hadde hun ikke sett meldingen" før det var blitt søndag... kanskje det var riktig.. kanskje ikke... hvem vet.. Din historie hørtes iallefall søt ut og ikke så påtrengende, nei..^_^ Gøy... Takk for meldingene dine, interessante meldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #15 Del Skrevet 9. mai IchLiebeDichOder? skrev (10 minutter siden): Ja jeg matchet med henne på Hinge og hun er nærme sånn sett.. Men jeg blir litt overtalt av deg med det med utseende... Vi snakket ikke mye, men litt... Jeg viste iallefall interesse og spurte hun ut men da "hadde hun ikke sett meldingen" før det var blitt søndag... kanskje det var riktig.. kanskje ikke... hvem vet.. Din historie hørtes iallefall søt ut og ikke så påtrengende, nei..^_^ Gøy... Takk for meldingene dine, interessante meldinger! Hun kan ha sett meldingen, men vært travel. Men det spiller ingen rolle. Man svarer når man svarer Om dere har kontakt på Hinge er det vel bare å snakke videre der for å se om det uvikler seg? Men om samtalen der døde ut, er det kanskje et hint om at det ikke er helt match? Jeg vet ikke, hehe. Anonymkode: 88475...4b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #16 Del Skrevet 9. mai IchLiebeDichOder? skrev (17 minutter siden): Ja jeg blir nok litt blenda av utseende🤭^_^ Det blir man sikkert i min rare situasjon. Det er jo ikke akkurat intelligens og humor som står i fokus når man er i min situasjon. Jeg skjønner helt den der "opphøyd gud" greia... Det er derfor jeg lager dette innlegget også... Det er litt rart å bare like en kvinne pga det overfladiske. Og til og med farlig! Tenk om hun er narsissist...😅 Så tusen takk for dine fine meldinger og også (håper jeg for meg selv) opplysende...Hehe. Det er bare så vanskelig å glemme utseende og kanskje umulig. Derfor er det litt pirrende også dette her. Hvem vet hvem hvem er... holdt jeg på å si! Og så blir jeg litt nysgjerrig på denne "situasjonen" din. Hva er det med den som gjør at intelligens og humor ikke står i fokus? Du trenger ikke dele om du ikke er komfortabel, såklart! Anonymkode: 88475...4b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Q2012 Skrevet 9. mai #17 Del Skrevet 9. mai IchLiebeDichOder? skrev (46 minutter siden): Er det så ulovlig da? Jeg syns kvinner skal være stolte over utseende sitt.. Det er jo forskjell på kvinne og mann... jeg som mann er ikke opptatt av hvordan jeg ser ut, men jeg tar vare på meg selv, det er ikke det... kvinner er opptatt av hvordan de ser ut og passer på seg selv i en mye høyere grad. Sånn er det bare. At du liker et utseende er ikke grunn nok til å ikke sende en melding. Men det virker fjernt for de fleste og det forstår jeg ikke Jeg sier ikke det er ulovlig, det er bare min mening. Hvis du bare skal sende en melding på grunn av utseende kan du sende flere millioner meldinger om dagen til kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IchLiebeDichOder? Skrevet 9. mai #18 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hun kan ha sett meldingen, men vært travel. Men det spiller ingen rolle. Man svarer når man svarer Om dere har kontakt på Hinge er det vel bare å snakke videre der for å se om det uvikler seg? Men om samtalen der døde ut, er det kanskje et hint om at det ikke er helt match? Jeg vet ikke, hehe. Anonymkode: 88475...4b9 Det er sant, det døde ut.. Jeg sletta henne! For jeg er ikke en som venter så mye på om noen viser interesse... Vis interesse, jeg er verdt det! Det var vel ikke en match da, nei... Hehe, min situasjon er vanskelig å forklare på melding... Så det blir litt limerence fra min side når det kommer til å opprette kontakt med noen. Det er lengselen... Og det er jo nettopp farlig fordi du tar kontakt med noen som kanskje og muligens ikke er på ditt nivå i det hele tatt... Så om noen liker meg pga bilder blir jeg fort sånn "Shit, this it it! This is the shit!"😅 Jeg er morsom og alt det der men det blir bare kjedelig når du ikke før utløp for det... Det dør bare ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IchLiebeDichOder? Skrevet 9. mai #19 Del Skrevet 9. mai Q2012 skrev (16 minutter siden): Jeg sier ikke det er ulovlig, det er bare min mening. Hvis du bare skal sende en melding på grunn av utseende kan du sende flere millioner meldinger om dagen til kvinner. Ja, det er din mening og jeg har min. Det er sant det at jeg kan sende til millioner, men det gjør jeg ikke. Tiden min er faktisk litt viktig, også ! Vet det er waste av tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #20 Del Skrevet 9. mai IchLiebeDichOder? skrev (6 minutter siden): Det er sant, det døde ut.. Jeg sletta henne! For jeg er ikke en som venter så mye på om noen viser interesse... Vis interesse, jeg er verdt det! Det var vel ikke en match da, nei... Hehe, min situasjon er vanskelig å forklare på melding... Så det blir litt limerence fra min side når det kommer til å opprette kontakt med noen. Det er lengselen... Og det er jo nettopp farlig fordi du tar kontakt med noen som kanskje og muligens ikke er på ditt nivå i det hele tatt... Så om noen liker meg pga bilder blir jeg fort sånn "Shit, this it it! This is the shit!"😅 Jeg er morsom og alt det der men det blir bare kjedelig når du ikke før utløp for det... Det dør bare ut.. Newsflash: du kommer aldri møte noen og få et meningsfylt forhold om utseendet er alt du går etter. Skift fokus, virk mindre selvopptatt og ydmyk i møtet ditt med kvinner, så går det kanskje bedre. Anonymkode: 6ddc1...02e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg