Gå til innhold

Sex hver dag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har sex hver dag, gjerne flere enn én gang også. Vi har hatt det sånn fra starten, og årene går. 

Match på det seksuelle planet er viktig for meg, livet er for kort til å gå rundt seksuelt frustrert når det finnes så utrolig mange flotte menn der ute med høy lyst.

Jeg har kun høy lyst i forhold med en mann jeg elsker og der han begjærer meg. Har vært sånn i alle forhold. Ligger ikke rundt som singel.

Fantaserer ikke om andre. Andre menn verken pirrer meg eller gjør meg nysgjerrig. Jeg er sammen med han som er mitt alt, det er kun han jeg vil ha sex med. Han ser ut som en deilig nordisk versjon av en gresk gud naken, men jeg har fungert helt likt i andre forhold der partner ikke har vært et glansbilde. Følelsene mine for mannen styrer lysten, samt måten han får meg til å føle meg. 

Anonymkode: a7e40...334

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vi har gjerne sex hver dag når vi har ferie alene. Kan til og med ha sex to ganger på en dag. I hverdagen med store barn rundt oss er dette ikke mulig. Ikke minst fordi min mann mener at å ha sex under 30 minutter liksom ikke er å ha hatt sex. Han liker ikke kjappe runder med skynde seg- sex, og jeg er ikke så glad i det heller, selv om 15 minutter hadde vært ok for meg innimellom. 

I hverdagen har vi derfor sex 2-3 ganger i uka, og bruker ofte rundt en time, så mye mulig vi i tid har mer sex enn mange dem som har deg hver dag. Jeg vet ikke, men bare dette kan være noe krevende å få til. Ikke ofte ingen barn er hjemme, eller kan komme. 

Jeg må også vedkjenne at sex hver dag hadde blitt et stressmoment heller enn glede. En etablert forventning om dette hadde mye mulig ført oss begge inn i pliktskyldig sex som ikke var stor glede ved. 

Jeg hadde takket nei til et slikt forslag også. Å bygge opp og kjenne på kåthet har en verdi det også. Dette bør jo ikke være som å putte søpla i søppelbøtta. Å kjenne kåthet, og kanskje måtte vente litt, gjør det ekstra deilig å så ha sex. Jeg vil ikke være foruten dette, og bytte det med daglig rutine angående sex. I perioder har jeg lyst hver dag, men det er ikke et problem, det er å føle deilig kribling og forventninger til forløsning. Å ha sex hver dag ville nok bli som å putte mat i munnen før man ble skikkelig sulten hele tiden. Det hadde tatt bort å virkelig nyte mat. Samme med sex. 

Anonymkode: c72b1...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi har gjerne sex hver dag når vi har ferie alene. Kan til og med ha sex to ganger på en dag. I hverdagen med store barn rundt oss er dette ikke mulig. Ikke minst fordi min mann mener at å ha sex under 30 minutter liksom ikke er å ha hatt sex. Han liker ikke kjappe runder med skynde seg- sex, og jeg er ikke så glad i det heller, selv om 15 minutter hadde vært ok for meg innimellom. 

I hverdagen har vi derfor sex 2-3 ganger i uka, og bruker ofte rundt en time, så mye mulig vi i tid har mer sex enn mange dem som har deg hver dag. Jeg vet ikke, men bare dette kan være noe krevende å få til. Ikke ofte ingen barn er hjemme, eller kan komme. 

Jeg må også vedkjenne at sex hver dag hadde blitt et stressmoment heller enn glede. En etablert forventning om dette hadde mye mulig ført oss begge inn i pliktskyldig sex som ikke var stor glede ved. 

Jeg hadde takket nei til et slikt forslag også. Å bygge opp og kjenne på kåthet har en verdi det også. Dette bør jo ikke være som å putte søpla i søppelbøtta. Å kjenne kåthet, og kanskje måtte vente litt, gjør det ekstra deilig å så ha sex. Jeg vil ikke være foruten dette, og bytte det med daglig rutine angående sex. I perioder har jeg lyst hver dag, men det er ikke et problem, det er å føle deilig kribling og forventninger til forløsning. Å ha sex hver dag ville nok bli som å putte mat i munnen før man ble skikkelig sulten hele tiden. Det hadde tatt bort å virkelig nyte mat. Samme med sex. 

Anonymkode: c72b1...075

Jeg vet ikke med deg, men jeg er sulten hver dag ihvertfall!😉

Anonymkode: 56cd1...d42

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vi har aldri prøvd, og det er ikke egentlig hva man vil ha : man ønsker fokus og bevisthet rundt sex som kroppslig behov. Og det fungerer ikke for alle par. 

Hvis man klarer ha et bevisst forhold til sex som del av livet, kommer det automatisk hver dag; ikke som plikt men som resultat at man i større grad lytter til kroppen. 

50% av fraværet av sex kommer som del av opplærte hemninger :  man er ikke stelt nok, man er trøtt, man er stresset : alle reelle grunner til faktisk å ha sex.

Utfordringen er uansett at store deler av befolkningen ikke har sexdrift : man har det man kaller reflektiv sexlyst hvilket betyr at sexlysten faktisk ikke ligger i kroppens behov, men er en mental og bevissthets øvelse som så påvirker kroppen. Man er nødt til å bli tent: det må ligge en ekstern motivasjon for at kroppen skal fungere.

For denne gruppen vil sex hver dag være håpløst prosjekt : fordi det krever såpass mye av det mentale at det blir en kontinuerlig  stresssituasjon. 

Anonymkode: b75f1...d89

Ja jeg er den typen og har ikke løst det å bli tennt på noen enda, for har aldri opplevd den dynamikken som tenner meg noe annet sted enn i tankene mine. 

Har hatt sex, men er ikke all verden for meg og er nå mer blitt noe negativt for jeg føler ikke noe for noen. Ser bare de føle for meg.

Anonymkode: a9f28...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Omg, hadde aldri orket og det tror jeg mange er enige i. Mannen min hadde heller ikke orket 😊

Anonymkode: 28bf7...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde ikke orket hver dag. I små perioder har vi kanskje sex flere ganger på en dag og flere dager på rad, men så kommer hverdagen da.. 

Foretrekker kvalitet fremfor kvantitet..

Anonymkode: 232e8...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vet ikke med deg, men jeg er sulten hver dag ihvertfall!😉

Så deilig det, kjenne det rykker å river i kroppen når orgasmen kommer🥰😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hadde ikke orket hver dag. I små perioder har vi kanskje sex flere ganger på en dag og flere dager på rad, men så kommer hverdagen da.. 

Foretrekker kvalitet fremfor kvantitet..

Anonymkode: 232e8...f8c

Det føles ikke som kvantitet når man har vært gode med hverandre hele dagen, og når man elsker hverandre dypt og inderlig ❤️

Å smelte sammen før man sovner da.. 

Det er bare himmelsk!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...