AnonymBruker Skrevet 8. mai #1 Del Skrevet 8. mai Jeg er 41 år, og hsr kjæreste på samme alder. Har ikke så lyst å bruke prevensjon. Er det noen som trster hvor mange egg de har/om de lenger er fruktbar i denne alderen, for å se om det går greit å la være å bruke prevensjon? Anonymkode: 8ffdb...3d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #2 Del Skrevet 9. mai Du kan få en viss pekepinn ved å gå til gynekolog, ultralyd kan finne ut hvor mange egg du har osv. Men har du menstruasjon fortsatt? Tror 41 år er litt tidlig på å håpe på at risikoen er null.... Jeg er ti år eldre enn deg og hadde kanskje turt å stole på det nå (har ingen symptomer på overgangsalder). Anonymkode: 50538...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #3 Del Skrevet 9. mai Ingen kan garantere deg null risiko selv om den er lav. Anonymkode: 7893f...0b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #4 Del Skrevet 9. mai Mange får barn i 40-åra. Altfor stor risiko om du ikke vil styre med abort senere. Anonymkode: 6d97f...d1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #5 Del Skrevet 9. mai Er like gammel som deg og var innom gynekolog når forrige år for en sjekk, spurte om hun kunne seg tegn på at jeg kanskje var på vei mot overgangen, det var jeg ikke. Hadde masse egg og med tanke på resten av damene i min familie så meinte hun at det var sannsynlig at jeg ville kunne få barn i minst 10 år til. 😮 Uansett så kan du jo få barn om du er på vei mot overgangsalder og, en venninne ble gravid etter å ha vært uten mensen et halvt år når hun var 47. Alt er mulig, prevensjon er tingen om du ikke vil ha barn. Eller så kan mannen snippe seg. Anonymkode: 867cf...c2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #6 Del Skrevet 9. mai Jeg er 40,5 og særdeles fruktbar fremdeles fikk jeg beskjed om av gyn. Anonymkode: 0fc71...7a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 9. mai #7 Del Skrevet 9. mai Fruktbarhet kan ikke testes. Kan jo ha mange egg, men være elendig alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #8 Del Skrevet 9. mai Lite egg igjen her, påvist hos gyn, men kan likevel ikke være trygg. Plutselig dukker rett celle opp til rett egg i rett anledning også blir man godt voksen mor 😅 Anonymkode: 04073...75e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #9 Del Skrevet 9. mai Bestill sterilisering, og bli ferdig med all prevensjon for godt ! Gjennomsnittsalderen for overgangsalderen er 52 år sa gynekologen. Anonymkode: f4ba3...596 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #10 Del Skrevet 9. mai Dere som har vært hos gynekolog og sjekket det. Har dere vært der pga det, eller sjekket det i forbindelse med f.eks livmorhalsprøve? Anonymkode: 8ffdb...3d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #11 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ingen kan garantere deg null risiko selv om den er lav. Anonymkode: 7893f...0b2 Så lav er den faktisk ikke. Anonymkode: 83c72...c0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 9. mai #12 Del Skrevet 9. mai Om.du ikke vil bli gravid... prevensjon eller han snipper eller du knyter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #13 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du kan få en viss pekepinn ved å gå til gynekolog, ultralyd kan finne ut hvor mange egg du har osv. Men har du menstruasjon fortsatt? Tror 41 år er litt tidlig på å håpe på at risikoen er null.... Jeg er ti år eldre enn deg og hadde kanskje turt å stole på det nå (har ingen symptomer på overgangsalder). Anonymkode: 50538...f80 Det gjorde venninna mi på 50 og, og ble gravid 😅 Anonymkode: ed753...515 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå