Gå til innhold

Typen viser en helt annen interesse etter vektreduksjon og jeg kjenner jeg blir fornærmet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Selv hvis det er så banalt som at han er mer tiltrukket til deg nå pga. de fysiske endringene, hvorfor skulle det vært et problem? Etter jeg begynte å trene, spise sunnere og få bedre hudrutiner har jeg merket at kjæresten min har endret oppførselen sin mot meg på en positive måte. Nå klarer hun ikke å få nok av meg, og jeg tar det som et enormt kompliment. Ikke bare får det meg til å føle meg bra, men det legitimerer alt arbeidet jeg har lagt inn i å bedre både kroppen og helsa.
Å late som at det man tiltrekkes av fysisk ikke har noen innvirkning på generell tiltrekning syntes jeg blir altfor dumt, og det virker som at du lager et problem ut av ingenting.

Anonymkode: 6e0ab...4c7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tok slankeoperasjon og opplevde det motsatte etter 30 kilo ned, selv om 20 av disse kiloene jeg tok av ikke var der da vi ble sammen. Hos meg endte det med brudd fordi han ikke tok noe initiativ til å ha sex etterpå, og da jeg tok initiativ hadde han alltid unnskyldninger for å ikke ville ha sex. 

Take the win, TS. Ny at mannen din viser deg mer oppmerksomhet enn før. 💜

Anonymkode: 44360...a8c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...