AnonymBruker Skrevet 9. mai #21 Del Skrevet 9. mai Ja ja.. Leter man lenge nok så klarer man alltid å finne noe feil med partneren. Gratulerer ts, du klarte til og med å konstruere et problem med at han har blitt mer seksuell oppmerksom på deg for at du har gått ned i vekt. Kudos altså. For et juletre av et hespetre du er Anonymkode: 145de...c9c 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #22 Del Skrevet 9. mai Dette er jo helt naturlig… Jeg tenner mer på mannen når han er slank og veltrent. Hele mannen utstråler en helt annen energi og den energien jeg faktisk falt for. Har også opplevd at andre blir mer pågående på ham når han er på sitt beste…. Jeg selv har også vært veldig overvektig. Mannen min har alltid tent på meg, men det er jo klart at når jeg har gått ned i vekt, har bedre selvtillit, er gladere osv, så blir jo det en positiv ting! Anonymkode: 7f99a...264 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #23 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ja ja.. Leter man lenge nok så klarer man alltid å finne noe feil med partneren. Gratulerer ts, du klarte til og med å konstruere et problem med at han har blitt mer seksuell oppmerksom på deg for at du har gått ned i vekt. Kudos altså. For et juletre av et hespetre du er Anonymkode: 145de...c9c Her er det du som er det. Anonymkode: 90afd...dd0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #24 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Skjønner veldig godt hva du mener. Om min partner plutselig hadde vist mye mer interesse fordi jeg forandrer noe ved min fysikk, så hadde jeg mistet all lyst på henne. Det du kjenner på er ikke dumt. Det er helt normalt. Anonymkode: 0ba64...703 Hva om din partner hadde vist mye mindre interesse om du endret noe ved din fysikk...? Anonymkode: 43112...919 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #25 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (19 timer siden): Er det dumt av meg å kjenne på dette? Anonymkode: a6055...22b JAAA!!! Anonymkode: 6ded2...63c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 9. mai #26 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hei! Jeg og typen har vært kjærester i 7 år, og iløpet av denne perioden hadde jeg lagt på meg 20kilo. Siden Juni i fjor la jeg totalt om livsstil og sitter her idag 30kg lettere og en kropp jeg endelig føler meg komfortabel i. Lang historie kort - jeg følte over tid at typen mistet hyppigheten for initiativ for sex og det å gi meg komplimenter og oppmerksomhet rundt kropp og utseende (noe han gjorde mye de første årene) Tenkte dette var normalt når man har vært sammen over lang tid, men etter jeg har gått ned i vekt så har jeg merket stor endring i dette. Han er veldig oppmerksom på meg og min kropp både muntlig og fysisk berørelse, og han har fått mer sjalu oppførsel. Først var jeg veldig glad for dette, men nå føler jeg at jeg bli fornærmet og kjenner på at jeg får vonde tanker om at han ikke var betatt av meg tidligere? og at han kanskje tenker st jeg er «attraktiv på markedet» igjen enn jeg var før. Er det dumt av meg å kjenne på dette? Anonymkode: a6055...22b Du er fornærmet over at typen din har en sunn og naturlig holdning som gjør at han er mer tiltrukket til sunne folk? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #27 Del Skrevet 9. mai Sykkelkopp skrev (1 time siden): Du er fornærmet over at typen din har en sunn og naturlig holdning som gjør at han er mer tiltrukket til sunne folk? Du ser noen være lei seg ovenfor sitt forrige seg hun hadde vanskelige tanker rundt, å sliter med å forstå at det kan vekke en usikkerhet? Hvorfor skal det liksom ikke være noe flaut og litt ekkelt med å tro at man en dag er attraktiv for partneren sin og senere finne ut at man kanskje ikke var det? Er det ulovelig å føle? Ingen sa bank denne mannen eller hold han ansvarlig? Det er lov å annerkjenne at noe er sårt og det var det. Anonymkode: 90afd...dd0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #28 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du ser noen være lei seg ovenfor sitt forrige seg hun hadde vanskelige tanker rundt, å sliter med å forstå at det kan vekke en usikkerhet? Hvorfor skal det liksom ikke være noe flaut og litt ekkelt med å tro at man en dag er attraktiv for partneren sin og senere finne ut at man kanskje ikke var det? Er det ulovelig å føle? Ingen sa bank denne mannen eller hold han ansvarlig? Det er lov å annerkjenne at noe er sårt og det var det. Anonymkode: 90afd...dd0 Hensynsløs mange her er. Anonymkode: 90afd...dd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 9. mai #29 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hei! Jeg og typen har vært kjærester i 7 år, og iløpet av denne perioden hadde jeg lagt på meg 20kilo. Siden Juni i fjor la jeg totalt om livsstil og sitter her idag 30kg lettere og en kropp jeg endelig føler meg komfortabel i. Lang historie kort - jeg følte over tid at typen mistet hyppigheten for initiativ for sex og det å gi meg komplimenter og oppmerksomhet rundt kropp og utseende (noe han gjorde mye de første årene) Tenkte dette var normalt når man har vært sammen over lang tid, men etter jeg har gått ned i vekt så har jeg merket stor endring i dette. Han er veldig oppmerksom på meg og min kropp både muntlig og fysisk berørelse, og han har fått mer sjalu oppførsel. Først var jeg veldig glad for dette, men nå føler jeg at jeg bli fornærmet og kjenner på at jeg får vonde tanker om at han ikke var betatt av meg tidligere? og at han kanskje tenker st jeg er «attraktiv på markedet» igjen enn jeg var før. Er det dumt av meg å kjenne på dette? Anonymkode: a6055...22b Å herregud så klart han blir mer interessert når du både ser bedre ut og sikker utstråler mye mer selvtillit nå som du har en kropp du selv er fornøyd med. Er nok helheten av hele deg ikke bare at du har gått ned i vekt. Og du er jo garantert mer attraktiv nå 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 9. mai #30 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (21 timer siden): Han er vel sjalu da, at du har slanket deg, er vel synonymt med at du er interessert i andre menn? Klassisk manneoppførsel🙄 Anonymkode: a3bec...829 Er vel mer det at andre menn nok vil vise mer interesse for henne 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai #31 Del Skrevet 9. mai Støtter mye av det som er sagt om god selvtillit og utstråling osv. Men vil også legge til at det er attraktivt med folk som tar tak og endrer seg. Heller enn å klage f eks. Det og kan nok også virke inn her. Standhaftighet, tak, viljestyrke, ønske om å ta vare på egen helse osv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #32 Del Skrevet 9. mai Mye ‘’mas’’ om at du føler deg fornærmet her, men er jo ikke det det handler om. Det er jo nytt for deg åsså! Helt normalt at du føler litt på måten han er . Eneste du skal trøste deg med er at han syntes du ser så bra ut at han blir nok både redd for å miste deg og redd du skal være mer flørtete og selvsikker når du møter andre menn i værdagen. Jeg selv har ikke den erfaringa men husker veldig godt da jeg selv var i ungdomsåra og min mamma gjikk ned 25 kilo og samboeren hennes ble super sjalu helt ut av det blå! Han var så vant med at hun ikke følte seg vel og ikke ville pynte seg like mye samt var mere hjemme og trøste spiste fordi hun ikke klarte å gå ned. Det tok over 1 år før han ‘’roa seg’’ 😂 Minner han sikkert åsså om tia dere fant hverandre! Han er blitt komfortabel med dine kilo. Når man er sammen hver eneste dag blir man jo nesten litt sånn EN DEL AV den andre. Noen typer føler seg jo nesten gravide dem åsså når dama går høygravid 😅 Man lever seg inn i den andre dilux.. Spør han rett ut er mitt tips hvordan føler du det etter jeg gjikk ned så mye/syntes du det er uvant? Tenner du på meg mer/mindre? Syntes du jeg kler dette? Kanskje ikke akkurat sånn som jeg skriver det, men jeg selv er hvertfall en veldig direkte person som bare spør i vei🤪 grattis med vektnedgangen👏 Anonymkode: 1d7e8...a59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #33 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja ja.. Leter man lenge nok så klarer man alltid å finne noe feil med partneren. Gratulerer ts, du klarte til og med å konstruere et problem med at han har blitt mer seksuell oppmerksom på deg for at du har gått ned i vekt. Kudos altså. For et juletre av et hespetre du er Anonymkode: 145de...c9c For en ***** du er! Ikke mobb Ts som allerede er i en vanskelig situasjon!! 😤😤😡😡 Anonymkode: fbf4e...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #34 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (På 9.5.2025 den 1.49): Jeg hadde mistet lysten på sec med mannen om han la på seg 20 kg. Det betyr ikke elsker ham mindre, man må ikke ha lyst på sex med noen selv om man elsker dem. Så for meg er det helt merkelig å være snurt over at han nå har mer lyst på deg igjen. Anonymkode: 1b06a...c0f Jeg er nok litt enig. Kanskje ikke 20 da, men 40. Jeg vil jo selvsagt elske ham like mye, men dette med sex og begjær er jo knyttet opp mot lyst, å synes at partner er heit osv. Jeg merker jo også at jeg har mer lyst når mannen min er kjekk og fin i dress enn når han sitter i joggebukse med hull. 😅 Anonymkode: d2a25...478 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #35 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): For en ***** du er! Ikke mobb Ts som allerede er i en vanskelig situasjon!! 😤😤😡😡 Anonymkode: fbf4e...282 En vanskelig situasjon som hun har skapt selv i eget hode (i følge posteren og meg). Anonymkode: 39170...b3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #36 Del Skrevet 10. mai Jeg og min kone hadde denne samtalen etter at hun fikset puppene. Jeg betyr IKKE at jeg liker de opererte puppene bedre. Det betyr at jeg tenner veldig på den selvsikkerheten hun nå viser. At hun ikke gjemmer seg vekk eller prøver å gjøre seg usynlig. Anonymkode: f0ace...d9b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 10. mai #37 Del Skrevet 10. mai Dette er ikke ingenting, men en reell greie. Store kroppslige endringer kan bety noe for følelser og relasjonen i et samliv. Det er en grunn til at fedmeoperasjon også kalles "skilsmisseoperasjon". https://www.forskning.no/medisin-samliv-overvekt/flere-samlivsbrudd-men-ogsa-nye-forhold-etter-fedmeoperasjon/277082 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #38 Del Skrevet 10. mai Elle Melle skrev (7 minutter siden): Dette er ikke ingenting, men en reell greie. Store kroppslige endringer kan bety noe for følelser og relasjonen i et samliv. Det er en grunn til at fedmeoperasjon også kalles "skilsmisseoperasjon". https://www.forskning.no/medisin-samliv-overvekt/flere-samlivsbrudd-men-ogsa-nye-forhold-etter-fedmeoperasjon/277082 Kanskje skyldes det at den opererte opplever å være mer attraktiv og «for god» for den eksisterende partneren? Kanskje har noen sykelig overvektige en relasjon basert på omsorg eller «feeder» heller enn symmetrisk kjærlighet/tennings-relasjon, og når overvekten forsvinner så forsvinner også grunnen til at de er sammen? Anonymkode: 39170...b3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 10. mai #39 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du ser noen være lei seg ovenfor sitt forrige seg hun hadde vanskelige tanker rundt, å sliter med å forstå at det kan vekke en usikkerhet? Hvorfor skal det liksom ikke være noe flaut og litt ekkelt med å tro at man en dag er attraktiv for partneren sin og senere finne ut at man kanskje ikke var det? Er det ulovelig å føle? Ingen sa bank denne mannen eller hold han ansvarlig? Det er lov å annerkjenne at noe er sårt og det var det. Anonymkode: 90afd...dd0 Nei, jeg forstår mekanismen, jeg bare påpeker hvor irrasjonelt det er. Har kvinner ingen filter mellom følt følelse og resulterende tankegang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #40 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (På 9.5.2025 den 1.49): Jeg hadde mistet lysten på sec med mannen om han la på seg 20 kg. Det betyr ikke elsker ham mindre, man må ikke ha lyst på sex med noen selv om man elsker dem. Så for meg er det helt merkelig å være snurt over at han nå har mer lyst på deg igjen. Anonymkode: 1b06a...c0f Merker det samme, på en måte, hos min mann. Jeg har av diverse grunner gått ned 20 kilo og merker at han ikke tenner på kroppen min på samme måte som før. Det er litt trist, men forståelig. Har ingen tanke om at han har sluttet å elske meg. Anonymkode: 4129d...6ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå