AnonymBruker Skrevet 8. mai #1 Skrevet 8. mai Jeg har i dag vært på 3 date, men han har ikke kysset med enda. Daten varte i 4 timer og synes vi hadde det veldig gøy, har ikke fått noen melding men vi sa god natt før vi dro hvert til vårt. Får se om det kommer noen melding imorgen, det vil vel gi mer svar. Men veldig uvant å ikke engang bli kysset på 3 date!? Anonymkode: bb08f...885
AnonymBruker Skrevet 8. mai #2 Skrevet 8. mai Hvorfor kysser ikke du han da? Anonymkode: 01e37...c76 9
AnonymBruker Skrevet 8. mai #3 Skrevet 8. mai Dersom du vil kysse så får du vell prøve å kysse han? Anonymkode: 1c47a...f1f 5
AnonymBruker Skrevet 8. mai #4 Skrevet 8. mai Nei føler det er mannen som bør ta første steget. Kjipt å få et nei om jeg kysser en mann 😅 kan forstå hva dere mener men det er altfor skummelt for meg. Har aldri trengt å ta første steget før. Anonymkode: bb08f...885
AnonymBruker Skrevet 8. mai #5 Skrevet 8. mai Men hvorfor kysser han ikke meg? Anonymkode: bb08f...885
AnonymBruker Skrevet 8. mai #6 Skrevet 8. mai Han er redd for å bli beskyldt for å være pågående. Om du ikke gjør noen fremstøt eller gir han klarsignal er det ikke sikkert han kommer til å gjøre noe... Anonymkode: 57db6...1af 7
AnonymBruker Skrevet 8. mai #7 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei føler det er mannen som bør ta første steget. Kjipt å få et nei om jeg kysser en mann 😅 kan forstå hva dere mener men det er altfor skummelt for meg. Har aldri trengt å ta første steget før. Anonymkode: bb08f...885 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hvorfor kysser han ikke meg? Anonymkode: bb08f...885 Kanskje han venter på deg. Og sånn går no dagan! Anonymkode: c494b...e8a 6
AnonymBruker Skrevet 8. mai #8 Skrevet 8. mai Du skjønner ikke at han kan være like redd for å bli avvist? Anonymkode: 8fb7a...1d6 6
AnonymBruker Skrevet 8. mai #9 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du skjønner ikke at han kan være like redd for å bli avvist? Anonymkode: 8fb7a...1d6 Ja da er vel vi begge det da😂 en dag må han jo ta sjansen vel.. Anonymkode: bb08f...885
AnonymBruker Skrevet 8. mai #10 Skrevet 8. mai Tror dere han bare ikke er interessert? Anonymkode: bb08f...885
AnonymBruker Skrevet 8. mai #11 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei føler det er mannen som bør ta første steget. Kjipt å få et nei om jeg kysser en mann 😅 kan forstå hva dere mener men det er altfor skummelt for meg. Har aldri trengt å ta første steget før. Anonymkode: bb08f...885 Så barnslig og antifeministisk av deg. Anonymkode: 01e37...c76 6 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #12 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så barnslig og antifeministisk av deg. Anonymkode: 01e37...c76 Er vel mer det at han virker så konservativ ellers så tror ikke han venter på at jeg skal ta steget. Når han ellers henter og kjører meg hjem, alltid spanderer osv. Hans væremåte ellers er ikke så veldig sånn dama må kysse meg først. Så enten er han ikke interessert i meg eller så liker han gå veeldig rolig frem. Anonymkode: bb08f...885
AnonymBruker Skrevet 8. mai #13 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror dere han bare ikke er interessert? Anonymkode: bb08f...885 Menn gidder ikke å dra på date med damer de ikke er interessert i Anonymkode: b0856...cb6 4
337 Skrevet 8. mai #14 Skrevet 8. mai 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei føler det er mannen som bør ta første steget. Kjipt å få et nei om jeg kysser en mann 😅 kan forstå hva dere mener men det er altfor skummelt for meg. Har aldri trengt å ta første steget før. Anonymkode: bb08f...885 Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, og det er igrunn ikke relevant, men samtidig er det relevant. Fin åpning sant? Det virker ikke som at du egentlig er klar for å være eller ha et forhold. Nå er det slik at gode forhold, bygger seg på tillit, til at man stoler på seg selv, og kan være trygg om og på seg selv nok til å gjøre det man føler er rett. Også hvis den andre sier nei, så respekterer man det, ved at den andre har sagt i fra. Akkurat det samme som når en kvinne sier nei til sex, eller omvendt...så er nei et nei. At du er redd for avvisning er på deg, og handler om deg og dine følelser som du nevner. Men så er det skummelt å leve også, en skal ikke alltid være i skyggen...av og til må man ut og leke og tørre å være redd. Når du først gjør det selv, så kan jeg nesten love deg at om den andre er gutt eller jente, spiller ingen rolle, så har du allerede brutt isen. Da kan du nesten være sikker på at hvis det er gjensidighet, så blir det mye kyssing som til slutt blir til klining hehe Samtidig, er vi i en situasjon der det er veldig vrient for gutter og menn, å møte kvinner på en veldig direkte måte, så jeg kan se ting fra begges sider her. Hvis du føler det er rett for deg, så bør det overdøve frykten for å bli avvist. Ellers kan det jo bare være tanker om å "bare gjøre det" for å tatt steget / et mål?`
AnonymBruker Skrevet 8. mai #15 Skrevet 8. mai Noen av dem som er intime på 3 date er ikke nødvendigvis ute etter annet heller. Kan jo hende han ikke føler det riktige, men så er det jo greit at dere har deres egen tidslinje også om dere liker hverandre og det kysset kommer når det kommer. Om du selvsagt har lyst til å vente på det, for er det det at du sitter litt utolmodig og ønsker å være nær han eller er det heller at den forventningen er der av vane eller bekymring rundt om han liker deg eller ikke? Anonymkode: a9250...fec
AnonymBruker Skrevet 9. mai #16 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei føler det er mannen som bør ta første steget. Kjipt å få et nei om jeg kysser en mann 😅 kan forstå hva dere mener men det er altfor skummelt for meg. Har aldri trengt å ta første steget før. Anonymkode: bb08f...885 Og for han er det kjipt å bli avvist av kvinnen hvis han får nei. Skjønner ikke hvorfor det skal være mannen sin oppgave å ta første steget. De er ikke roboter som gjør alt på autopilot skjønner du. Ta deg sammen. Hadde han vært uinteressert hadde han ikke gadda å gå på date med deg. Hilsen K43 Anonymkode: 24152...43d 1
Fjellmannover190 Skrevet 9. mai #17 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har i dag vært på 3 date, men han har ikke kysset med enda. Daten varte i 4 timer og synes vi hadde det veldig gøy, har ikke fått noen melding men vi sa god natt før vi dro hvert til vårt. Får se om det kommer noen melding imorgen, det vil vel gi mer svar. Men veldig uvant å ikke engang bli kysset på 3 date!? Anonymkode: bb08f...885 Nå vet jeg ikke hvordan de første datene var og om dere har tatt på hverandre eller hatt noen annen form for kroppskontakt, men for meg hadde det vært helt unaturlig å ikke kysse på date nr 3. Men iblant er det vanskelig å lese noen damer, og det kan også være litt vanskelig for enkelte menn å gå etter kysset. Men ta gjerne initativet, og du kan ta en liten gammeldags jomfrukommentar, "du må gjerne kysse meg"😄
AnonymBruker Skrevet 9. mai #18 Skrevet 9. mai Ja jeg hører hva dere sier. Vel han har tekstet meg tidlig i dag og er fortsatt pratsom og interessert. Så da er nok svaret at han tar det veldig rolig eller synes det var vanskelig å ta steget mot kyssing, jeg har nå gitt han 3 dates på å ta intiativ, men på neste skal jeg nok ta sakene i egne hender Jeg ble jo mer usikker på at han ikke gjorde det fordi han ikke lenger er interessert, men nå vet jeg det ikke er årsaken. Så da føles det tryggere at jeg tar insj på kyss neste gang. Vi er voksne i 30 åra. Datene er uten alkohol, så det kan jo være litt vanskeligere å bryte barrieren da enn om man har litt innabords 🤭 Anonymkode: bb08f...885
AnonymBruker Skrevet 9. mai #19 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dersom du vil kysse så får du vell prøve å kysse han? Anonymkode: 1c47a...f1f Må spørre om lov først. Ellers er det overgrep. Samtykke er viktig vet du. Anonymkode: 1ac8b...04f
AnonymBruker Skrevet 9. mai #20 Skrevet 9. mai Risikoen er jo mye høyere for en mann. Anonymkode: 9ae3c...40a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå