AnonymBruker Skrevet 8. mai #1 Skrevet 8. mai For en halvannen måned siden ble jeg kastet ut av typen. Og hver eneste dag så opplever jeg at jeg må gjøre meg fortjent til å få komme tilbake. Nå skal det sies at det hele begynte med en diskusjon og vi ble veldig verbale mot hverandre, så dette gikk begge veier. Men ettersom jeg er tilbake, så er telefonen hans stille, ingen anrop fra familie eller venner. Og han sier jeg er årsaken for at de ikke ringer eller ønsker å komme, fordi jeg er her og var stygg mot han. Jeg synes det er vanskelig å stå i det, at jeg er årsaken til at de relasjonene han har er ødelagt.. Men her er casen: Han mener Jeg skal be om unnskyldning til hans foreldre og nærmeste venner og da håpe etter det at de kommer tilbake, for en diskusjon/krangel jeg og han hadde…??? Hva gjør jeg nå?? Hvordan responderer jeg???? Anonymkode: f73b6...8c9
AnonymBruker Skrevet 8. mai #3 Skrevet 8. mai Ts her. det gikk begge veier, jeg har lagt meg paddeflat, han nekter for å ha sagt noe galt. Er det da riktig at jeg skal be om unnskyldning til noen som ikke har vært tilstede, men som han har fortalt det til? Anonymkode: f73b6...8c9
AnonymBruker Skrevet 8. mai #4 Skrevet 8. mai Hva skal du si unnskyld til de for? Anonymkode: 5bac3...fe6 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #5 Skrevet 8. mai Og dette gidder du å holde på med. Er du avhengig av han? Kan du ikke bo for deg selv? Dette er ikke liv laga og ikke verdt din tid. Anonymkode: bc65f...530 6
Macro Skrevet 8. mai #6 Skrevet 8. mai Høres ut som familie og venner har rett i å ikke støtte det "forholdet" der. 1
Maleficenta Skrevet 8. mai #7 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): For en halvannen måned siden ble jeg kastet ut av typen. Og hver eneste dag så opplever jeg at jeg må gjøre meg fortjent til å få komme tilbake. Nå skal det sies at det hele begynte med en diskusjon og vi ble veldig verbale mot hverandre, så dette gikk begge veier. Men ettersom jeg er tilbake, så er telefonen hans stille, ingen anrop fra familie eller venner. Og han sier jeg er årsaken for at de ikke ringer eller ønsker å komme, fordi jeg er her og var stygg mot han. Jeg synes det er vanskelig å stå i det, at jeg er årsaken til at de relasjonene han har er ødelagt.. Men her er casen: Han mener Jeg skal be om unnskyldning til hans foreldre og nærmeste venner og da håpe etter det at de kommer tilbake, for en diskusjon/krangel jeg og han hadde…??? Hva gjør jeg nå?? Hvordan responderer jeg???? Anonymkode: f73b6...8c9 Jeg forstår ikke helt dette her? 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai #8 Skrevet 8. mai Macro skrev (2 minutter siden): Høres ut som familie og venner har rett i å ikke støtte det "forholdet" der. Ts. Mener du at de velger å ta avstand grunnet « forholdet »? Eller at han har rett i at jeg skal be om unnskyldning.? Anonymkode: f73b6...8c9
Macro Skrevet 8. mai #9 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts. Mener du at de velger å ta avstand grunnet « forholdet »? Eller at han har rett i at jeg skal be om unnskyldning.? Anonymkode: f73b6...8c9 Mener hele greia vitner om to som er svært giftige for hverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #10 Skrevet 8. mai Maleficenta skrev (1 minutt siden): Jeg forstår ikke helt dette her? Ts. vi hadde en diskusjon, han ringte foreldrene sine og « sladret » og fortalte hva som hadde skjedd, og han mener jeg skal be om unnskyldning til hans foreldre og venner for at han skal « få de tilbake ». At det er JEG som er årsaken til at de ikke tar kontakt med han eller besøker. Anonymkode: f73b6...8c9
Maleficenta Skrevet 8. mai #11 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts. vi hadde en diskusjon, han ringte foreldrene sine og « sladret » og fortalte hva som hadde skjedd, og han mener jeg skal be om unnskyldning til hans foreldre og venner for at han skal « få de tilbake ». At det er JEG som er årsaken til at de ikke tar kontakt med han eller besøker. Anonymkode: f73b6...8c9 Hva diskuterte dere om? 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #12 Skrevet 8. mai Maleficenta skrev (Akkurat nå): Hva diskuterte dere om? Ts. Ikke noe som omhandlet hans venner eller familie. Anonymkode: f73b6...8c9
AnonymBruker Skrevet 8. mai #13 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts. vi hadde en diskusjon, han ringte foreldrene sine og « sladret » og fortalte hva som hadde skjedd, og han mener jeg skal be om unnskyldning til hans foreldre og venner for at han skal « få de tilbake ». At det er JEG som er årsaken til at de ikke tar kontakt med han eller besøker. Anonymkode: f73b6...8c9 Høres mer ut som det er han som skal ringe og unnskylde oppførselen sin. Men hadde vært greit å få vite hva dere krangler om... Anonymkode: 5bac3...fe6 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #14 Skrevet 8. mai Macro skrev (3 minutter siden): Mener hele greia vitner om to som er svært giftige for hverandre. Ts. takk for svar Anonymkode: f73b6...8c9
AnonymBruker Skrevet 8. mai #15 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ts. Ikke noe som omhandlet hans venner eller familie. Anonymkode: f73b6...8c9 Om vi skal mene noe som helst om hovedinnlegget så må du nesten lette på sløret. Er du blitt utkastet så hadde jeg ikke flyttet inn igjen. Anonymkode: 45dec...277 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai #16 Skrevet 8. mai Jeg hadde gått fra han, når dere har vært like ille mot hverandre. Og du må virkelig krype, tigge og be for å få komme tilbake, mens han skal ikke be om unnskyldning en eneste gang. Hvorfor ønsker du i det hele tatt å være sammen med han? Anonymkode: 34c7f...d5d 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #17 Skrevet 8. mai Hvis du ønsker fornuftige svar bør du utdype litt. Anonymkode: 1c8a9...98e
Christina82 Skrevet 8. mai #18 Skrevet 8. mai Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg