AnonymBruker Skrevet 8. mai #1 Skrevet 8. mai Er stadig innom annonser for å se på valper. Har lenge sett etter nytt familiemedlem. Det første jeg legger merke til er folk som overhodet ikke skriver rase på hundene de selger. De skriver ikke engang korrekt norsk, og i tillegg har dårlig informasjon om valpene. Videre tar de blodpris på valpene som er blandingsraser. Blir oppgitt av å hele tiden skulle spørre om den minste ting. Virker som folk ønsker mest mulig penger for hunder de knapt kjenner til selv, eller har helseattest på. Til slutt det mest irriterende er at de lager navn på disse blandingene, som om det er en greie eller selger valper som er flere måneder gamle fordi det liksom har oppstått allergier eller et eller annet før ferier. Bare slutt. Blandinger er blandinger og ikke designer hunder som skal gi penger i kassa! Så spørsmålet er: Hva slags type folk er dette egentlig?? Anonymkode: ac149...82e 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai #2 Skrevet 8. mai Folk som har funnet en enkel måte å tjene penger på. Jo mer useriøst, jo høyere pris - og helt sykt mange kjøpere som tror pris og kvalitet henger sammen - og alle vil jobba noe spesielt og unikt; oppdiktede raser, defekter som går utover dyrevelferd, sykdom. Jo værre jo bedre. De selgerne passer vel rett og slett kjøpergruppen sin. Anonymkode: 0413d...cb6 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai #3 Skrevet 9. mai Det finnes ikke et normalt sammenskrudd menneske som avler på doodler, der er lav kunnskap og pengegrisket. Jeg er ikke i mot blandingsraser, men jeg er i mot typ «kjøkkenavl» for inntekt. Lurer på hva de som avler doodler tenker at de tilfører «rasen»…… Anonymkode: db779...fc4 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå