AnonymBruker Skrevet 8. mai #1 Skrevet 8. mai Så Fox & Loaf fikk svært gode anmeldelser i Aftenposten. For de som ikke vet så selger de sandwicher. Jeg forsøkte å kjøpe for en del dager siden, men da stod det at det var utsolgt selv om det kanskje kun var en time etter åpningstid. Vet ikke om jeg var uheldig eller om dette er vanlig. Men er det noen her som har smakt dem? Er de veldig gode eller er det kun hype som gjør at de selger så bra? Har sett mye annet som har blitt utsolgt uten at det har vært uvanlig godt. Har kun vært mye markedsføring. Anonymkode: 2e287...b36
AnonymBruker Skrevet 10. mai #2 Skrevet 10. mai Jeg var der i dag. Jeg kom 10 minutter før det åpnet og allerede da var det kø. Fikk maten min 20 minutter etter åpningstid så det tok en halvtime fra jeg stelte meg i kø til jeg fikk maten. Jeg bestilte baguette(en slags baguette som jeg tror var laget av brioche-deig) med italienske kjøttboller i tomat og mascarpone-saus. New York Meatball tror jeg den het. Syntes ikke den var verdt pengene(165 kroner) eller ventetiden. Den var ikke dårlig. Men syntes den var helt middelmådig og ikke noe jeg vil stå i kø for igjen. Nå bestilte jeg New York Meatballs fordi den med pastrami var utsolgt. Det er visst den med pastrami som er mest populær og populær nok til at den var utsolgt selv om jeg stelte meg i kø 10 minutter før åpningstid. Mulig den er verdt pengene og ventetiden. Den koster 210 kroner. Anonymkode: 2e287...b36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå