Gå til innhold

Liker ikke sex, noe galt med meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt sex med litt fler enn jeg vil innrømme. Men det har ikke vært for sexen sin del. Har vært et usunt mønster av at jeg føler det forventes og av at jeg har søkt nærhet av tidligere kjærester. Nå har jeg blitt 30 og er tryggere på meg selv. Kuttet mange dårlige venner… og sex. Jeg gidder ikke mer. Jeg er ikke kåt og har aldri vært det. Er jeg aseksuell? Jeg kan fortsatt bli forelsket og jeg stoler på folk (kanskje litt for mye og). Er dette vanlig når man blir eldre? Eller er jeg unormal? Jeg selv lever fint med dette, føler jeg er mer i harmoni mentalt og med kroppen min. Kan hende jeg aldri får mann… men skitt au, jeg føler meg så bra

Evt et sted jeg kan finne menn som ikke vil/kan ha sex? 🙈 vil bare ha kjærligheten, det betyr alt for meg, så om han er lam fra livet og ned så hadde jeg ikke brydd meg om det. Skulle ønske det fantes et sted for aseksuelle å snakke over nett, for jeg tror jeg kanskje er det??

Anonymkode: 307f6...39d

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant en privat gruppe på face!! Men vil det syntes for andre at jeg er medlem der? Føler det er litt for intim informasjon jeg ønsker dele med verden og familie på dette tidspunkt 🙈

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle gjerne ha bytta. Jeg er veldig seksuell, men har kun hatt muligheten til å ha sex et enkelt år. Det hadde vært befriende å slippe frustrasjonen over å ikke få utløp for lystene man faktisk har.

Anonymkode: d7e30...d0f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skulle gjerne ha bytta. Jeg er veldig seksuell, men har kun hatt muligheten til å ha sex et enkelt år. Det hadde vært befriende å slippe frustrasjonen over å ikke få utløp for lystene man faktisk har.

Anonymkode: d7e30...d0f

Vi kunne delt 50/50, funker det?😅

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Å være aseksuell er også normalt, men kan jo være at dine holdninger og handlinger har ødelagt dette også. 

Uansett, jeg mener aseksuelle bør være åpen om at de er det. Ja det finnes også aseksuelle menn, så det er likevel fullstendig mulig å finne passende partner, men aseksuelle og seksuelle passer ikke sammen. Det blir det bare fortvilelse av. Så fint at du er bevisst og tenker å søke passende partner. 

Anonymkode: 12e48...e84

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt. Det er bare norsk presse som er så sexfiksert.

Anonymkode: 8862d...3ab

• Liker 2
Skrevet

Jeg er aseksuell mann. Har kun sex når kona har lyst på det😅 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Abra skrev (7 minutter siden):

Jeg er aseksuell mann. Har kun sex når kona har lyst på det😅 

Si ifra om du har en aseksuell kompis!
ts

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper du finner noen. Misunner deg egentlig, hadde vært godt å få en sånn type "fred" med seg selv. Selv kan jeg kjenne mye på kåthet men blir egentlig bare stresset og lei av det. Så skulle nesten ønske jeg var i dine sko

Anonymkode: aeca7...e59

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt rart skrudd sammen. Når jeg har kjæreste eller en fast sexpartner, blir jeg mer seksuell dess mer sex jeg har. Dess lengre det går fra siste gang jeg hadde sex, dess mindre lyst på sex har jeg. 

Anonymkode: 23d59...767

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinnelig presenterende og veldig seksuell. Såpass at jeg pent og pyntelig må si ifra til mulige partnere at mye kos, sex og samleie er det jeg trives med.

Grunnen til at jeg poster i tråden din: det er et reelt antall som for eksempel sier at de ikke vil eller kan være med meg på grunn av dette eller ikke vil ha sex som involverer samleie. Så de som vil trives med deg som aseksuell finnes!

Du oppfordres til å si ifra om hvem du er og hva du liker til de du møter eller vurderer å møte. Det er selvfølgelig ikke noe galt med hverken deg eller meg. Det er variasjoner, det riktige er å ta ansvar for sånn du er.

Anonymkode: a313a...6f6

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg synes sex er kjedelig. Selv om jeg lett får orgasme. Har bare ikke behov for det egentlig. Kun hvis jeg er veldig forelsket eller elsker noen. Men siden jeg er så glad i nærhet og kyssing har jeg hatt mye sex. De jeg har hatt sex med har alle gitt uttrykk for at det er godt, og kommet tilbake for mer. Drømmemannen er en som liker nærhet og kyssing, men ikke sex. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes sex er ganske kjedelig, selv om jeg vil at partneren skal ha det godt! Er mer glad i nærhet og kos. Klining liker jeg heller ikke. 

Anonymkode: 6861b...8e6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fant en privat gruppe på face!! Men vil det syntes for andre at jeg er medlem der? Føler det er litt for intim informasjon jeg ønsker dele med verden og familie på dette tidspunkt 🙈

ts

Hvis det er en privat gruppe, kan jo bare de som er med i gruppa se det du skriver og ikke alle vennene dine på Facebook.

AnonymBruker
Skrevet

Nej, ingenting galt med deg. Jeg er ganske uinteressert i sex selv, det er kjedelig, og jeg tenker alltid på alt annet jeg kunne gjort i stedet. 

Anonymkode: ae8b7...e4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...