Gå til innhold

98'er og 03'er - litt stor aldersforskjell?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en 98’er (26) som har begynt å date en 03’er (22). Jeg kjenner at jeg blir mer og mer betatt av henne, men er litt usikker på om aldersforskjellen fortsatt er litt stor, siden vi begge er relativt unge?

Anonymkode: 784f7...2a3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt innafor 👌

Anonymkode: 4186d...b62

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ehhh. Nei. Dere er voksne. 

Anonymkode: f8f5c...cc0

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det går fint 😊

Anonymkode: aab81...246

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er en 98’er (26) som har begynt å date en 03’er (22). Jeg kjenner at jeg blir mer og mer betatt av henne, men er litt usikker på om aldersforskjellen fortsatt er litt stor, siden vi begge er relativt unge?

Hadde du bodd på bygda og i nord så ville den aldersforskjellen vært alt for liten til at du kunne datet henne. 

Anonymkode: ce5dc...9f6

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er 6 år mellom meg og mannen. Vi ble sammen da jeg var 19 og har 25. Forskjellen blir mindre og mindre jo mer "voksen" man blir. Nå er vi 41 og 47. Forskjellen blir vel større igjen når han blir pensjonist lenge før meg 😅

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skriver du ikke "26 og 22, stor aldersforskjell?" Hva slags rar sjargong er det å skrive 08'er og 03'er?

Anonymkode: 80d2c...cd3

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel null problem.

Anonymkode: e0697...afa

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er innafor angående alder. 

Jeg ble sammen med en på 35 da jeg var 22. Det var ikke greit. Vi var på helt ulike steder i livet, og omgangskrets og prioriteringer krasjet helt. Dessuten ble jeg fort mer moden enn ham, som sikkert gikk for så ung kvinne på grunn av mental umodenhet på enkelte områder. Likevel hevdet han fasiter med største selvfølge, for han var jo så mye eldre. 

Jeg hadde ikke tenkt negativt om min datter på 21 fikk kjæreste på 26 år, men hadde reagert negativt om hun gjorde som meg. Det er ikke noe forhold jeg tenker var klokt, eller bra. Det var ubalansert. 

Anonymkode: e157b...552

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor skriver du ikke "26 og 22, stor aldersforskjell?" Hva slags rar sjargong er det å skrive 08'er og 03'er?

Haha. Beklager er bare vant til å formulere med årstall.

AnonymBruker
Skrevet

Det er greit 

Anonymkode: 1fcc8...080

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Haha. Beklager er bare vant til å formulere med årstall.

Mine barn er på den alderen - jeg reagerte ikke en gang når du brukte årene…😂 Det er sånn de snakker i dag…ungfolka.❤️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Så da blir du 27 i år. Uansett nei. Det er bare fem år mellom dere

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt standard blant gen z. Nullnullere er den rareste. 

Anonymkode: 9cf4c...090

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det har blitt veldig vanlig å si årstallet man er født istedet for alder. Ikke spør meg hvordan det har skjedd. Men, det begynte etter at de som var født på slutten av 90 tallet og begynnelsen av 00 ble tenåringer. Syns det heller er litt rart at du ikke har fått med deg denne trenden. 

Anonymkode: 9b0a8...f23

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er helt standard blant gen z. Nullnullere er den rareste. 

Anonymkode: 9cf4c...090

For meg er 010’er (nulltier) rarest og uforståelig? 
De som er født i 2010. Er ikke mulig å si 10’ere…😂🤷🏽‍♀️

• Liker 1
Skrevet

5 års forskjell. Det er vel noe av de vanligste som går an.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, er 6 år mellom meg og mannen. Jeg er yngst

Anonymkode: 474db...037

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Å faen er dere født da gamle nok til å date og kjøre bil? Hvor ble tiden av??

Hilsen 70 talls fossil. 

Anonymkode: aa997...c89

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hadde du bodd på bygda og i nord så ville den aldersforskjellen vært alt for liten til at du kunne datet henne. 

Anonymkode: ce5dc...9f6

Vet ikke hva slags bygd du har vært i, men der jeg kommer fra er det litt sånn at så lenge du er voksen så kan du være sammen med hvem du vil. Det eneste er at dersom det er utroskap i bildet sladres det over en svææært lav sandal.

Anonymkode: 79279...6dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...