AnonymBruker Skrevet 8. mai #1 Del Skrevet 8. mai Ser det har vært en del tråder her hvor mange er irritert over høye priser på brukte klær på Loppeliten. Nå poster dem på Insta et slags motsvar til «jeg gidder ikke betale 50kr for en brukt body» og viser hva man egentlig betaler for. Jeg mener fortsatt at det er overpriset. Man får jo nye bodyer til 50kr på salg og de butikkene hver også utstillinger og utgifter etc. Jeg kjøper gjerne brukt, men da må prisene speile at det er brukt. De som selger har tydeligvis tatt seg råd til å kjøpe nytt og så skal selge uten å tape noe som helst på det nesten. Syns det er helt sykt med Newbie kjoler til 150kr. De koster jo ikke stort mer nye! Anonymkode: 41643...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #2 Del Skrevet 8. mai Jeg har funnet masse fint til en billig penge på loppeliten. Men jeg skjønner hva du mener. Jeg mener det handler om hva man ser etter. Hvis du bunn i grunn tenker at å kjøpe bodyer fra hm som allerede er billige og ser de til en «dyr» pris på loppeliten er det ikke særlig attraktivt. Da hadde jeg nok selv kjøpt hm bodyer til ny pris. men for meg som ønsker å kjøpe bukser fra wheat som gjerne ligger på 300 kr eller wheat jakker som ligger på 600 kr og så finner buksa på loppeliten til 100, og jakka til 250 lite brukt så syns jeg det er et kupp. Men jeg har funnet masse ull sett til 200 kr, disse ligger gjerne på over 500 nye settet. Anonymkode: 6987f...f99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå