Gå til innhold

Shampo og Balsam! trenger annbefaling..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sina_*
Skrevet

Trenger annbefaling til en god shampo og balsam..forventer ikke at det finnes noen mirakelkurer, men kanskje nesten mirakler :ler:

Har Blondt(stripet/bleket hår)det er langt og slett.. føler det jeg trenger er en god shampo og balsam som hjelper mot slitt hår og som gjør det mykt og glansfult.

Har prøvd omtrent alle billigmerker som er å oppdrive, men ingen dyrere merker så tar gjerne imot annbefalinger:) også hårkurer:)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Redken All Soft er min favoritt. Jeg har langt, slett og behandlet hår. Jeg bruker sjelden balsamen fordi den tynger håret noe, men Redken Anti-Snap (proteiner) og Redken All Soft Soft Ends (fuktighet) som begge er leave-in.

Skrevet

Jeg bruker også Redken All Soft. Veldig bra.

Skrevet

Wella SP-shampoene er mine favoritter.

Gjest Gjest_sina_*
Skrevet
Trenger annbefaling til en god shampo og balsam..forventer ikke at det finnes noen mirakelkurer, men kanskje nesten mirakler :ler:

Har Blondt(stripet/bleket hår)det er langt og slett.. føler det jeg trenger er en god shampo og balsam som hjelper mot slitt hår og som gjør det mykt og glansfult.

Har prøvd omtrent alle billigmerker som er å oppdrive, men ingen dyrere merker så tar gjerne imot annbefalinger:) også hårkurer:)

va er ca pris på disse produktene?

Skrevet

AllSoft er en en veldig god shampoo, jeg får silkemykt og glatt hår. :tommel:

MEN den er ikke spesielt for skadet hår, heller for tørt. Og som agt her kan den være litt heavy. Så det kommer an på hårtype. Den tilfører veldig mye fukt, så hos meg blir i alle fall håret fort fett igjen. Har normalt, småskadet hår. Jeg er veldig glad i Kerastase til mitt hår.

Skrevet

Redken All Soft shampoo og balsam hos lookfantastic.com koster tilsammen 200,- (frakt tror jeg kommer utenom)

Skrevet

Gå i en frisørsalong de selger Bed Head fra Tigi. Den serien er helt fantastisk spør du meg. Spør de så får du den Shampoen, Balsamen og kuren som passer best for deg. Det kommer til å koste litt, men det er utrolig drøy i bruk og kommer til å være verdt hver krone. Jeg hadde en stor shampoflaske, og den hadde jeg nesten i et år, altså den er utrolig drøy i bruk, trenger bare en liten dert.

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med All Soft fra Redken, mer lunkent forhold til Tigi. Derfra er det bare Oatmeal&Honey som duger, synes jeg.

Skrevet

Jeg er vanligvis tilhenger av Kerastase Resistance, den holder "liv" i håret mitt til tross for hyppig farging (vel å merke har jeg kort hår). Spesielt balsamen er veldig god. Jeg skulle egentlig kjøpe ny forsyning med disse sakene, men nå snublet jeg over en ny(?) L'Oreal sjampo og balsam på H&M.

Serien heter Elvital Nutri-Gloss og kommer i rosa flasker (var sikkert derfor jeg la merke til dem :rodme: ) Den skal være spesielt for langt og glansløst hår. Jeg har ingen av delene, men synes likevel det var veldig gode produkter til butikksjampo å være. Jeg ga 19,50 pr flaske, det er jo svinbillig. Det finnes leave-in og hårkur i samme serie.

Ikke gir de meg kløe i hodebunnen heller, noe jeg har fått av veldig mange billig-sjampoer. Håret ble mykt og blankt, og dufter godt. Anbefales.

Og rosa flasker er veldig fint på badet! :ler:

Skrevet
AllSoft er en en veldig god shampoo, jeg får silkemykt og glatt hår.  :tommel:

MEN den er ikke spesielt for skadet hår, heller for tørt. Og som agt her kan den være litt heavy. Så det kommer an på hårtype. Den tilfører veldig mye fukt, så hos meg blir i alle fall håret fort fett igjen. Har normalt, småskadet hår. Jeg er veldig glad i Kerastase til mitt hår.

Hvilke produkter bruker du fra Kerastase?

Jeg bruker resistance nå, men det klør sånn i hodebunnen. Har også prøvd hair bath satin no 2, men håret ble litt fett av denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...