AnonymBruker Skrevet 8. mai #1 Del Skrevet 8. mai Noen som klarte å faktisk gå ned istedefor opp i vekt av å kutte nikotinet? Anonymkode: ee866...785 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #2 Del Skrevet 8. mai Ja. Men sluttet/kutter ned med sukker, salt og hvitt mel samtidig. Ned ca. 20kg. Anonymkode: 0e202...9d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #3 Del Skrevet 8. mai Ja, ikke mer en 3 kg da. Har kuttet helt ut salte peanøtter som var mitt favoritt-snop. Pluss at jeg begynte å gå bakker for å få opp kondisen etter røykinga. Og for å ta bort noe av rastløsheten som følge av røykesug. Absolutt å anbefale da lungene har blitt mye bedre. Anonymkode: e197c...2df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #4 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (På 8.5.2025 den 19.46): Ja. Men sluttet/kutter ned med sukker, salt og hvitt mel samtidig. Ned ca. 20kg. Anonymkode: 0e202...9d2 Åja 😁 så bra å høre! Blir mer motivert når jeg leser sånnt her. Takker Anonymkode: ee866...785 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #5 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (På 8.5.2025 den 20.22): Ja, ikke mer en 3 kg da. Har kuttet helt ut salte peanøtter som var mitt favoritt-snop. Pluss at jeg begynte å gå bakker for å få opp kondisen etter røykinga. Og for å ta bort noe av rastløsheten som følge av røykesug. Absolutt å anbefale da lungene har blitt mye bedre. Anonymkode: e197c...2df Alt er bedre enn å gå opp 3 kg 😂👍 Jeg har fulgt rådet ditt å begynt å gå i oppoverbakker og det hjelper veldig på humøret og pusten og som du sier så blir jeg ikke så ekstremt rastløs !!! Takker så masse! Anonymkode: ee866...785 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå