AnonymBruker Skrevet 8. mai #1 Skrevet 8. mai Før likte jeg også å få penis og lignende inn i vagina, men dette gir ingen orgasme. Det er kun ved egen onanering jeg nå får orgasme. Før var jeg ofte interessert i menn, nå er det kun en eneste kvinne jeg fantaserer om. (Siste 10 årene) Vet ikke hva jeg er, for det er kun henne jeg drømmer om, ingen andre, hverken menn eller kvinner. Lurer på om en orgasme med berøring inn i vagine er sterkere? Føler nesten ikke at det er mulig, for det fungerer jo svært godt med kun onanering rundt klitoris? Anonymkode: f078c...249
AnonymBruker Skrevet 8. mai #2 Skrevet 8. mai Jeg har aldri fått vaginalorgasme, kun klitorisorgasme, og lever godt med det. Jeg er usikker, men jeg tror det kun er rundt 50% av kvinner som opplever vaginalorgasme, så at du ikke oppleber det betyr ikke at det er noe feil med deg. Det er helt vanlig å kun klare å få orgasme ved stimulering av klitoris. Men! Du kan jo få noen andre til å gi deg klitorisorgasme, du må ikke onanere den frem selv 😁 Du får lære opp nestemann/kvinne du møter. Anonymkode: 22429...4fc 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #3 Skrevet 8. mai Myye lettere å fikse det selv ja.. Klarer ikke å lære opp 🙈 Får liksom et helt annet trykk og følelse når jeg gjør det selv.. Kjipt for partneren min meeen what to do Anonymkode: f4095...4b2 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #4 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har aldri fått vaginalorgasme, kun klitorisorgasme, og lever godt med det. Jeg er usikker, men jeg tror det kun er rundt 50% av kvinner som opplever vaginalorgasme, så at du ikke oppleber det betyr ikke at det er noe feil med deg. Det er helt vanlig å kun klare å få orgasme ved stimulering av klitoris. Men! Du kan jo få noen andre til å gi deg klitorisorgasme, du må ikke onanere den frem selv 😁 Du får lære opp nestemann/kvinne du møter. Anonymkode: 22429...4fc Såvidt jeg vet er det kun 25-30% av kvinner som kan få orgasme uten stimulering av klitoris. Hvilket ikke er særlig rart engang. Det er sikkert langt færre menn som klarer å få orgasme uten å at penishode blir stimulert. Det er mulig det også. Anonymkode: 35f95...da1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå