Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i et bryllup i slutten av august og har startet jakten på antrekk. Denne gangen ønsker jeg å kjøpe noe anvendelig jeg lett kan bruke i andre sammenhenger, og for min del betyr det: ikke kjole. 

Jeg har spurt om kleskode og svaret var "fint kledd". Det er et lite bryllup på en fin restaurant. 

Jeg er glad i blazere og ser for meg en fin dress. Eller kanskje en jumpsuit? Min stil er typisk skandinavisk minimalistisk, og jeg foretrekker nøytrale farger som brunt, grått, sort og dempede nyanser av blått og grønt. Ser at det er mange fine dresser i lin i butikkene akkurat nå, men tenker at det fort kan bli for uformelt. 

Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva går du i når du er bedt i selskap? Høres jo ut som det er omtrent det nivået man ligger på, hvis det er "fint kledd". 

Jeg bruker ofte skjørt og bluse i slike sammenhenger. 

Anonymkode: cbd52...91f

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hva går du i når du er bedt i selskap? Høres jo ut som det er omtrent det nivået man ligger på, hvis det er "fint kledd". 

Jeg bruker ofte skjørt og bluse i slike sammenhenger. 

Anonymkode: cbd52...91f

Jeg tolker også "fint kledd" slik. Ganske fritt, men med et ønske om at gjestene skal pynte seg. Selv går jeg ofte i sort, og det er jo litt kontroversielt i bryllup. Så i dette tilfellet kommer jeg til å kjøpe noe nytt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...