Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Røykere viser hensyn hele tiden ,men i mitt eget hjem vil jeg gjøre som jeg vil!

Kan ikke naboen vise litt hensyn ved å holde seg på den andre siden ? 

Sånn seriøst - hvor mye av den røyken som blåser over er egentlig skadelig?  

Røyk er faktisk en lovlig vare. Har dere tenkt på hvor staten skal ta pengene fra som kommer  fra røyksalg dersom det blir forbudt ? 

Anonymkode: aad37...4cf

Nei, røykere viser ikke hensyn "hele tiden". Det er fint hvis du gjør det, men du kan ikke tas til inntekt for en hel gruppe.

Jeg har flust av eksempler på røykere som ikke viser hensyn, som f.eks står og røyker rett under friskluft-inntaket til villaventen til 4-mannsboligen slik at jeg får leiligheten min full av røyk mange ganger til dagen. Som stumper røyken i blomsterpottene mine utendørs. Som strør asken ned på balkongen under seg. Jeg kunne fortsatt... Dette var mitt hjem, og jeg røyker ikke.

Anonymkode: 0b858...463

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men som jeg sier i hi: Min nabo røyker ti cm fra mine vinduer og min uteplass. Klart det er passiv røyking da. Man må være rimelig idiot for å ikke skjønne at det er plagsomt. 

Anonymkode: 9d348...dce

Skjønner at dere sitter klint opp til hverandre. 10 cm er noen få cm utenom skilleveggen. 

Anonymkode: 3c40a...c36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Skjønner at dere sitter klint opp til hverandre. 10 cm er noen få cm utenom skilleveggen. 

Anonymkode: 3c40a...c36

Jeg vet. Jeg har en veldig liten hage og hun sitter helt inntil skilleveggen. 

Anonymkode: 9d348...dce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...