Summer00 Skrevet torsdag kl 15:26 #1 Del Skrevet torsdag kl 15:26 Jeg hadde eggløsning 3. mai, så i dag er jeg 5 dpo. Vet at det er altfor tidlig å teste nå, men testet bare uansett og den var såklart negativ. Når er det normalt å få en svak positiv test? Hva er det tidligste? Jeg har så mye vondt og murringer i magen og korsryggen, litt ømme bryst og veldig kvalmen i dag. Kan dette bety allerede nå at jeg kanskje er gravid? Har aldri hatt disse symptomene så tidlig etter eggløsning før.... pleier å få murringer åsånn noen dager-opp til 1 uke før mensen, men ikke så kort tid etter eggløsning! Håper så mye på positiv test om noen dager🥹🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:39 #2 Del Skrevet torsdag kl 15:39 Summer00 skrev (11 minutter siden): Jeg hadde eggløsning 3. mai, så i dag er jeg 5 dpo. Vet at det er altfor tidlig å teste nå, men testet bare uansett og den var såklart negativ. Når er det normalt å få en svak positiv test? Hva er det tidligste? Jeg har så mye vondt og murringer i magen og korsryggen, litt ømme bryst og veldig kvalmen i dag. Kan dette bety allerede nå at jeg kanskje er gravid? Har aldri hatt disse symptomene så tidlig etter eggløsning før.... pleier å få murringer åsånn noen dager-opp til 1 uke før mensen, men ikke så kort tid etter eggløsning! Håper så mye på positiv test om noen dager🥹🤞🤞 Fikk svak skygge 8 dpo med nr 2.. på ettermiddagen. Tror selv jeg hadde eggløsning 1. mai, og føler meg også litt rar siste to dagene.. tenkte vente til uteblitt mens med å teste, siden vi egentlig ikke har prøvd, men følelsen i kroppen igår og idag har gjort meg litt ekstra oppmerksom.. 🙈 Anonymkode: 94f71...cbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet torsdag kl 17:49 #3 Del Skrevet torsdag kl 17:49 Summer00 skrev (2 timer siden): Jeg hadde eggløsning 3. mai, så i dag er jeg 5 dpo. Vet at det er altfor tidlig å teste nå, men testet bare uansett og den var såklart negativ. Når er det normalt å få en svak positiv test? Hva er det tidligste? Jeg har så mye vondt og murringer i magen og korsryggen, litt ømme bryst og veldig kvalmen i dag. Kan dette bety allerede nå at jeg kanskje er gravid? Har aldri hatt disse symptomene så tidlig etter eggløsning før.... pleier å få murringer åsånn noen dager-opp til 1 uke før mensen, men ikke så kort tid etter eggløsning! Håper så mye på positiv test om noen dager🥹🤞🤞 5 dpo er du ikke gravid. Det du kjenner kan komme fra progrestoron etter eggløsning. Oh ønske symptomer. Fleste får positive tester fra 8-14 dpo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå