Gå til innhold

Gravid?

Summer00

Anbefalte innlegg

Jeg hadde eggløsning 3. mai, så i dag er jeg 5 dpo. 
Vet at det er altfor tidlig å teste nå, men testet bare uansett og den var såklart negativ. Når er det normalt å få en svak positiv test? Hva er det tidligste?

Jeg har så mye vondt og murringer i magen og korsryggen, litt ømme bryst og veldig kvalmen i dag. Kan dette bety allerede nå at jeg kanskje er gravid? Har aldri hatt disse symptomene så tidlig etter eggløsning før.... pleier å få murringer åsånn noen dager-opp til 1 uke før mensen, men ikke så kort tid etter eggløsning! 

Håper så mye på positiv test om noen dager🥹🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Summer00 skrev (11 minutter siden):

Vet at det er altfor tidlig å teste nå, men testet bare uansett og den var såklart negativ. Når er det normalt å få en svak positiv test? Hva er det tidligste?

Jeg har så mye vondt og murringer i magen og korsryggen, litt ømme bryst og veldig kvalmen i dag. Kan dette bety allerede nå at jeg kanskje er gravid? Har aldri hatt disse symptomene så tidlig etter eggløsning før.... pleier å få murringer åsånn noen dager-opp til 1 uke før mensen, men ikke så kort tid etter eggløsning! 

Fikk svak skygge 8 dpo med nr 2.. på ettermiddagen.

Tror selv jeg hadde eggløsning 1. mai, og føler meg også litt rar siste to dagene.. tenkte vente til uteblitt mens med å teste, siden vi egentlig ikke har prøvd, men følelsen i kroppen igår og idag har gjort meg litt ekstra oppmerksom.. 🙈 

Anonymkode: 94f71...cbc

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summer00 skrev (2 timer siden):

5 dpo er du ikke gravid. Det du kjenner kan komme fra progrestoron etter eggløsning. Oh ønske symptomer.

Fleste får positive tester fra 8-14 dpo 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...