AnonymBruker Skrevet 8. mai #3 Skrevet 8. mai Kjøpt norske utbytte aksjer, var relativt tungt vektet i amerikanske og globale fond før jeg solgte meg delvis ut i januar. Anonymkode: 6e352...cdc
AnonymBruker Skrevet 8. mai #4 Skrevet 8. mai Da måtte jeg ha solgt ca 1 mars, og kjøpt meg inn igjen ca 1.april. Ingen har vel slik timing... Nå er de nesten oppe på mars-nivå igjen. Og samme som de var tidlig januar. Anonymkode: 7c6ef...259 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #5 Skrevet 8. mai Jeg solgte i mars, og var for så vidt fornøyd med det. Det jeg gremmer meg over, er at jeg ikke kjøpte mens jeg kunne da toll-tullet ga markant fall. Men mye vil ha mer, og jeg tenkte - "Venter jeg til i morgen, har det sikkert gått litt mer ned". Da i morgen kom, varslet Trump toll-pause. Dritt.... Anonymkode: 88bfb...9db
AnonymBruker Skrevet 12. mai #6 Skrevet 12. mai Ja, tok ut like før nedgangen, i to omganger. Ble faktisk kalt evneveik her inne. Har kjøpt forsvarsfond og tjent mye på det allerede. Anonymkode: 71ea2...5e0
AnonymBruker Skrevet 12. mai #7 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, tok ut like før nedgangen, i to omganger. Ble faktisk kalt evneveik her inne. Har kjøpt forsvarsfond og tjent mye på det allerede. Anonymkode: 71ea2...5e0 Klart du gjorde. Anonymkode: cdfaa...cb0
AnonymBruker Skrevet 12. mai #8 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (På 8.5.2025 den 17.10): Kjøpte gull istedet Anonymkode: cc66e...1c4 Samme her. Anonymkode: 478b8...f3e
Hololo Skrevet 12. mai #9 Skrevet 12. mai begynte å investere ekstra jevnt og trutt etter at nedgangen begynte, nå ser jeg DNB global Index har hatt en oppgang på 8% siste mnd så ser lysere ut nå når Trump roan litt ned, nå har han t.o.m kommet til en avtale med Kina så får vi se hva som skjer fremover. Ble vel for mye pes mot han til at han turde å dra det så mye lengre. Men var mange her inne rett før oppgangen begynte som "spådde" at nedgangen ville fortsette i lang tid og som skulle kjøpe seg inn igjen når det var på bunn. Nå er det ikke lett å spå fremover da men utifra kommentarene så er det mye som tyder på at mange snart vil begynne å kjøpe seg inn på topp igjen, slik som ved vær nedgangstid. Så for vi jo se hva som skjer fremover da hva trumpegutten finner på. Men kan godt begynne å falle litt til for meg, alltid koselig å handle på tilbud 1
Båtsjåfør Skrevet 13. mai #10 Skrevet 13. mai (endret) AnonymBruker skrev (På 8.5.2025 den 17.10): Kjøpte gull istedet Anonymkode: cc66e...1c4 Nå er gull på vei ned. AnonymBruker skrev (På 8.5.2025 den 17.16): Kjøpt norske utbytte aksjer, var relativt tungt vektet i amerikanske og globale fond før jeg solgte meg delvis ut i januar. Anonymkode: 6e352...cdc Smartvalg, gjorde det samme her. Endret 13. mai av Båtsjåfør
AnonymBruker Skrevet 13. mai #11 Skrevet 13. mai Har ikke solgt noen ting, bare kjøpt. spesielt KOG-aksjene jeg kjøpte i januar 24 er jeg fornøyd med! Anonymkode: 5aa00...c4d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå