Gå til innhold

Normalt å kun kjenne sexlyst i søvne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har hatt null sexlyst de 2 siste årene, mulig pga p-piller og antidepressiva, men også fordi jeg ikke tenner på mannen min. Vi har sex kun når jeg er full så blir ikke så ofte. Han er heller ikke interessert i å ha sex med andre selv om jeg tillater ham det. 

Men det rare er at jeg titt og ofte kan ha våte drømmer med deilig sex og orgasme, og jeg våkner alltid av at jeg kommer. Men når jeg har våknet og kommet til meg selv så forsvinner sexlysten som dugg for solen. Prøver alltid å fingre meg for å vekke drømmen til live igjen men det er helt dødt, null følelser nedentil..

Litt trist at mitt sexliv kun eksisterer i søvne..

Anonymkode: a1e26...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg har hatt null sexlyst de 2 siste årene, mulig pga p-piller og antidepressiva, men også fordi jeg ikke tenner på mannen min. Vi har sex kun når jeg er full så blir ikke så ofte. Han er heller ikke interessert i å ha sex med andre selv om jeg tillater ham det. 

Men det rare er at jeg titt og ofte kan ha våte drømmer med deilig sex og orgasme, og jeg våkner alltid av at jeg kommer. Men når jeg har våknet og kommet til meg selv så forsvinner sexlysten som dugg for solen. Prøver alltid å fingre meg for å vekke drømmen til live igjen men det er helt dødt, null følelser nedentil..

Årsaken er nok at sex lysten er over etter orgasmen når du våkner da er kåtheten og energien borte. Men hvorfor du blir kåt i søvne og får orgasme og det ikke skjer på dagtid da du er våken, ikke lett å si. Kanskje betinget av situasjonen, anspent og ikke så avslappet til sex i våken tilstand?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Coachshinny skrev (2 timer siden):

Årsaken er nok at sex lysten er over etter orgasmen når du våkner da er kåtheten og energien borte. Men hvorfor du blir kåt i søvne og får orgasme og det ikke skjer på dagtid da du er våken, ikke lett å si. Kanskje betinget av situasjonen, anspent og ikke så avslappet til sex i våken tilstand?

Ja mye mulig, jeg har lyst å ha lyst på sex med mannen, men etter x antall år med pliktsex så får jeg en slags angstfølelse i magen når han tar på meg. Derfor jeg kun klarer ha sex med ham når jeg er full, alkoholen klarer å dempe angstfølelsen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er ting du savner som ofte dukker opp i drømmer.. Og i dine drømmer er du i en avslappet behagelig verden🪄
Jeg tror kanskje du ikke har det så godt hverdagen.. det er det som bekymrer meg. For seksuelle drømmer, ereksjon og orgasmer er svært tilknyttet positive behageligheter av opplevelser.

Ei annen forklaring er at du blir kåt i drømmer, men ikke når du våkner...
Det tyder på "noe" i hverdagen du ikke opplever så godt, da forsvinner også ereksjonen❣️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (4 minutter siden):

Det er ting du savner som ofte dukker opp i drømmer.. Og i dine drømmer er du i en avslappet behagelig verden🪄
Jeg tror kanskje du ikke har det så godt hverdagen.. det er det som bekymrer meg. For seksuelle drømmer, ereksjon og orgasmer er svært tilknyttet positive behageligheter av opplevelser.

Det tyder på "noe" i hverdagen du ikke opplever så godt, da forsvinner også ereksjonen❣️

Hva ble det ut av dette mot det TS beskrev?

Anonymkode: 557f0...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja mye mulig, jeg har lyst å ha lyst på sex med mannen, men etter x antall år med pliktsex så får jeg en slags angstfølelse i magen når han tar på meg. Derfor jeg kun klarer ha sex med ham når jeg er full, alkoholen klarer å dempe angstfølelsen..

Åh der har vi hele årsaken til dine problemer rundt sex… angstfølelse og sex, funker svært sjelden bra sammen. Pliktsex er lystdrepende..

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (55 minutter siden):

Slutt a, du snakker som du har vett til. Hun har problemer i samholdet med mannen, som rett og slett er lystdrepende. Det at hun våkner med lyst og i orgasme, er kroppen tar den kontrollen da hun sover og som hun ikke mestrer i våken tilstand der alt handler om pliktsex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coachshinny skrev (4 minutter siden):

Slutt a, du snakker som du har vett til. Hun har problemer i samholdet med mannen, som rett og slett er lystdrepende. Det at hun våkner med lyst og i orgasme, er kroppen tar den kontrollen da hun sover og som hun ikke mestrer i våken tilstand der alt handler om pliktsex.

Du må lese en gang til😅 Tror du virkelig hun har det bra i forholdet sitt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Du må lese en gang til😅 Tror du virkelig hun har det bra i forholdet sitt?

Det er jo nettopp det jeg sa, hun har det IKKE bra i forholdet sitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coachshinny skrev (Akkurat nå):

Det var jo det jeg også skrev... Tror du siterte feil person, for jeg forsto ikke et kvekk av det du skrev😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (6 timer siden):

Det var jo det jeg også skrev... Tror du siterte feil person, for jeg forsto ikke et kvekk av det du skrev😅

Coachshinny skrev (6 timer siden):

Takk for svar begge to, jeg tolket det som om dere mente det samme men i noe forskjellig språkdrakt 😉

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har det ikke så bra om dagene, og heller ikke hatt det på lenger tid. Mistet tenning og sexlyst like lenge. Men jeg våkner av orgasme jeg også, så når kroppen og hodet er avslappet fra alt daglig stress og påkjenninger, så fungerer kroppen min seksuelt. Det gir meg håp om at når denne perioden med uro og vondt er over, får jeg mer lyst.

Har du det bra eller har du lenge følt på noe? 

Anonymkode: 43827...9ab

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bamseklemmer skrev (7 timer siden):

Ja det ble feil sitert😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er helt normal - du må bare bytte mann. 

Anonymkode: d40b1...25e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har det ikke så bra om dagene, og heller ikke hatt det på lenger tid. Mistet tenning og sexlyst like lenge. Men jeg våkner av orgasme jeg også, så når kroppen og hodet er avslappet fra alt daglig stress og påkjenninger, så fungerer kroppen min seksuelt. Det gir meg håp om at når denne perioden med uro og vondt er over, får jeg mer lyst.

Har du det bra eller har du lenge følt på noe? 

Anonymkode: 43827...9ab

Innerst inne vet jeg at jeg og mannen er feil match, men vi har 3 mindreårige barn sammen og jeg orker ikke tanken på samlivsbrudd. Men klart, hadde han tatt initiativ til det så ville jeg vært enig, klarer bare ikke å ta avgjørelsen på min kappe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Takk for svar begge to, jeg tolket det som om dere mente det samme men i noe forskjellig språkdrakt 😉

Joda mistolkninger kan skje, men ingen skade har sjedd😅
Håper bare du finner igjen sexlysten, for den gir deg skjulte krefter❣️🪄

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Innerst inne vet jeg at jeg og mannen er feil match, men vi har 3 mindreårige barn sammen og jeg orker ikke tanken på samlivsbrudd. Men klart, hadde han tatt initiativ til det så ville jeg vært enig, klarer bare ikke å ta avgjørelsen på min kappe..

Ok.. du er jo fanget i ditt eget forhold.. fratatt nytelse og låst for samlivsbrudd pga barna. Mismatch og må drikke for sexlyst.. og manglende samarbeid fra mannen, for å løse konflikten i forholdet.. Sannelig ingen enkel nøtt dette, da jeg føler du er alene om alt.

Det beste er vel å ta hensyn til barna, jeg vet barn har det bedre med å se en lykkelig mor.
Og da vet du nok hva jeg hinter på, og du vil nok få igjen sexlysten av lettelsen. Du kan ikke ha det sånn resten av ditt liv.. og du har all rett til å være egoist å tenke på deg selv, og for barnas beste❤️‍🩹

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...