Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om Bonprix er en grei nettbutikk å handle fra?

Hva har du kjøpt noe der som du er fornøyd med?

Har de fine klær til oss med litt ekstra på kroppen? Tenker fra str 44/46 og oppover?

Takknemlig for svar.💕

Anonymkode: ada31...da5

AnonymBruker
Skrevet

jeg handler en del der, det er billig og nesten det enste sted med greit utvalg i store str

Anonymkode: 45cbb...828

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hei!

Jeg lurer på om Bonprix er en grei nettbutikk å handle fra?

Hva har du kjøpt noe der som du er fornøyd med?

Har de fine klær til oss med litt ekstra på kroppen? Tenker fra str 44/46 og oppover?

Takknemlig for svar.💕

Anonymkode: ada31...da5

Jeg har bestilt noen ganger fra dem og er veldig fornøyd, både med priser og varer

Skrevet

Jeg har kjøpt en del ting derfra. Kvaliteten har vært helt fin, men jeg syns nok proporsjoner kan være litt rare av og til. Litt kort og bredt, liksom. 

AnonymBruker
Skrevet

Helt greit. Samme kvalitet som h&m, zara, cubus, temu osv.

Anonymkode: 74998...cf6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Helt greit. Samme kvalitet som h&m, zara, cubus, temu osv.

Anonymkode: 74998...cf6

jeg vil ikke si det er det samme som temu og cubus

det enste fra bonprix som ikke har så bra kvalitet er trusene dems

Anonymkode: 45cbb...828

• Liker 1
Skrevet

Jeg er litt mindre i størrelse, og har ikke handlet der mange ganger, men kanskje 3-4 ganger. Store i størrelsen i alt jeg har prøvd. Jeg er ikke en 32 i størrelse til vanlig, men der har flere overdeler i 32/34 vært altfor store.
Ikke prøvd bukser, yttertøy, badetøy og undertøy derfra, men skjørt, kjoler, og ulike topper har alle vært ganske store i størrelsen. Kvaliteten på det jeg har valgt å beholde har vært bra. Holdt seg fint. Jeg har en genser derfra som jeg er kjempeglad i som har holdt seg godt i vask. 
Det koster å sende i retur, så det er et minus for meg, og det har vært litt klær som har vært ganske tynne og lyser at de vil snart se slaskete ut, så de har blitt sendt i retur. 

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk målene nøye, spesielt t-skjorter i store størrelser kan være korte og vide. Men ellers synes jeg at de har bra utvalg i store størrelser.

Anonymkode: fb670...4c7

AnonymBruker
Skrevet

Sitter i en joggebukse fra bonprix nå, den er jeg fornøyd med. Størrelsene er litt rare, vet aldri om jeg treffer. Denne buksen jeg har er str. S. Bruker til vanlig L. Butikken er enkel å handle fra, men har upraktisk betalingsløsning og leverer treigt. Tar neste 2 uker. Retur er enkelt. 

Anonymkode: 3a6a3...df0

Skrevet
Daisy-love skrev (1 time siden):

Jeg er litt mindre i størrelse, og har ikke handlet der mange ganger, men kanskje 3-4 ganger. Store i størrelsen i alt jeg har prøvd. Jeg er ikke en 32 i størrelse til vanlig, men der har flere overdeler i 32/34 vært altfor store.
Ikke prøvd bukser, yttertøy, badetøy og undertøy derfra, men skjørt, kjoler, og ulike topper har alle vært ganske store i størrelsen. Kvaliteten på det jeg har valgt å beholde har vært bra. Holdt seg fint. Jeg har en genser derfra som jeg er kjempeglad i som har holdt seg godt i vask. 
Det koster å sende i retur, så det er et minus for meg, og det har vært litt klær som har vært ganske tynne og lyser at de vil snart se slaskete ut, så de har blitt sendt i retur. 

Har du fått pengane tilbake for returen? Det gjorde ikkje eg når eg bestilte og returnerte eit skjørt som var for stort. Eg betalte når eg bestilte, men kundeservice påstod hardnakka at eg ikkje hadde betalt og hadde valgt avbetaling. Såg aldri noko til pengane mine, og makan til kundeservice...jallabutikk som eg er redd for å kjøpa noko frå igjen sjølv om dei har ein del fint

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt 2 ganger fra bonprix. En totalt ukjent person på Sunnmøre får kontakt om at pakken er klar til levering og har kontaktet meg på Facebook. Vi ler godt av det, får ringe til Bonprix og få det endret hvis jeg skal bestille igjen. Men hvordan skjedde det, liksom 🤣

Anonymkode: fa907...09f

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Jeg kjøper ofte klær fra Bonprix og jeg synes størrelsene passer meg godt. Jeg kjøper hovedsakelig overdeler fra Bonprix. Kvaliteten er helt grei. Akkurat sånn som H&M, Kappahl, Lindex, Cubus osv. Har ikke opplevd noen problemer med verken kundeservice eller retur. 

Endret av Kittykat
Skrevet
Capazitet skrev (2 timer siden):

Har du fått pengane tilbake for returen? Det gjorde ikkje eg når eg bestilte og returnerte eit skjørt som var for stort. Eg betalte når eg bestilte, men kundeservice påstod hardnakka at eg ikkje hadde betalt og hadde valgt avbetaling. Såg aldri noko til pengane mine, og makan til kundeservice...jallabutikk som eg er redd for å kjøpa noko frå igjen sjølv om dei har ein del fint

Aldri hatt noe problem med dem. Husker ikke hvordan jeg betalte. Har de Klarna brukte jeg det, om ikke fikk jeg pengene igjen, for kan ikke huske noen problemer. Kjipt når det blir sånn. Stod i styr med annen nettbutikk her en dag, men det løste seg heldigvis. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd flere ganger at de sletter bestillingen min uten å gi beskjed. I tillegg er det veldig vanskelig å få kontakt med kundeservice og vanskelig å få tilbake penger om man returnerer. Så jeg handler ikke der mer. 

Anonymkode: 2b514...b48

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt masse kjoler, overdeler og sko. Er superfornøyd.

De er raske til å både sende ut bestillinger og å behandle returer.

De får en 10 av 10 fra meg.

Anonymkode: 79737...07a

AnonymBruker
Skrevet

Bonprix er en av mine favoritter!

Eneste er vel noen bh'er jeg ikke har vært fornøyd med.

Har vel stortsett fått pakkene innen en ukes tid. Aldri vært tull med leveringer eller betalinger. Aldri hatt behov for å returnere noe.

Anonymkode: 68e41...ba1

• Liker 1
Skrevet

Ok nettbutikk med rimelig tøy til gode priser. Har aldri hatt problemer med levering eller retur

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte en jumpsuit der for flere år siden som jeg har brukt i diverse tilstelninger, og jeg har alltid fått utrolig flotte komplimenter for den. Kvaliteten er så som så, men den er flott ja. 

Anonymkode: d763a...403

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har handlet litt der oppigjennom og har hatt helt ok kjøpsopplevelse. Det bruker å ta 1-2 uker fra jeg har bestilt til pakken kommer.

Klærne er store i størrelse. Er 48 til vanlig, kjøper 44/46 der.  Vær obs på at det kjoler med mønster ofte har trykt mønster. Det er ikke så veldig pent og et i utgangspunktet fint plagg får et billig utrykk. Bh er ofte veldig store rundt og er gjerne litt annerledes i stor cup størrelse enn i vanlig cup størrelse. Trusene jeg har prøvd har vært alt for store i størrelsen så har ikke turt å kjøpe det igjen. 

Har kjøpt veldig lite underdeler, yttertøy og sko derifra så det skal jeg ikke uttale meg om. 

Anonymkode: f4a18...f97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...