Gå til innhold

Hvordan vite om han er interessert etter første date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en mann en gang. Han sier han gjerne vil treffes igjen, men har bare tatt initiativ til det en gang (på nesten uker). 
Får snap av han en sjelden gang (ikke hver dag)… Jeg har forsøkt et par ganger å få til et treff, men første gangen kunne han ikke, og andre gang dukket det opp noe rett før vi skulle treffes.. Er det bare å droppe hele greia?

Anonymkode: af13f...e11

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På nesten tre uker, skulle det stå. 

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

På nesten tre uker, skulle det stå. 

ts

Han er ikke interessert. Sorry.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har møtt en mann en gang. Han sier han gjerne vil treffes igjen, men har bare tatt initiativ til det en gang (på nesten uker). 
Får snap av han en sjelden gang (ikke hver dag)… Jeg har forsøkt et par ganger å få til et treff, men første gangen kunne han ikke, og andre gang dukket det opp noe rett før vi skulle treffes.. Er det bare å droppe hele greia?

God kommunikasjon er en viktig faktor. Etter 3 uker synes jeg kanskje det er litt tidlig å konkludere.

Hvordan er kommunikasjonen ellers? Chatter dere, ringes eller kommuniserer på andre måter?

AnonymBruker
Skrevet
remix2020 skrev (Akkurat nå):

God kommunikasjon er en viktig faktor. Etter 3 uker synes jeg kanskje det er litt tidlig å konkludere.

Hvordan er kommunikasjonen ellers? Chatter dere, ringes eller kommuniserer på andre måter?

Vi chatter litt… Har også spurt han direkte om han fortsatt vil treffes, noe han er klar på at han vil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
remix2020 skrev (1 minutt siden):

Er han interessert, er han mye mer "på hugget". 

TS, han tør nok ikke å være direkte med deg, derfor trenerer han i stedet for. 

Gå videre :) 

Anonymkode: cd488...398

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi chatter litt… Har også spurt han direkte om han fortsatt vil treffes, noe han er klar på at han vil.

Da syns jeg du skal gi han en sjanse hvis du faktisk ønsker å utforske om dette kan bli noe seriøst 

AnonymBruker
Skrevet

Man er aldri i tvil om en mann er interessert. 

Anonymkode: 3adfb...095

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Helt riktig! Med mindre han har vært på ferie i Australia bruker ikke en interessert mann tre uker på neste date. 

Anonymkode: bd7ba...fd6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sitat

og andre gang dukket det opp noe rett før vi skulle treffes

Hva det du eller han som ikke klarte det andre gangen?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Riktig, en mann som er interessert lar det ikke gå 3 uker mellom treff, og hvis det er noe som gjør at det faktisk ikke er mulig med treff de ukene så tar han ihvertfall initiativ til å holde samtalen i gang så det ikke dør ut.

Anonymkode: 91436...f71

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er i samme situasjon og jeg tar initiativ til å tekste først. Nylig spurte jeg om han vil møtes igjen og det ville han. Men siden avstand og barn så blir det litt vanskelig. 
Så lurer du på noe så må du spørre han. 
Eventuelt spør om dere skal ringes. 

Anonymkode: 79126...83d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er i samme situasjon og jeg tar initiativ til å tekste først. Nylig spurte jeg om han vil møtes igjen og det ville han. Men siden avstand og barn så blir det litt vanskelig. 
Så lurer du på noe så må du spørre han. 
Eventuelt spør om dere skal ringes. 

Anonymkode: 79126...83d

Har spurt, og han sier han vil fortsette å treffes.. men lite eller ingen kontakt fra hans side.. Har ikke hørt noe i dag, men tenker jeg gir han morgendagen før jeg evt dropper han..

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke interessert, men har forstått at du er det, derfor holder han deg der… Hadde han vært interessert hadde han prøvet finne en annen dag det passer da han ikke kunne

Anonymkode: eeded...0ad

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men når jeg møtte min forlovede så skjønte jeg jo hvorfor ikke noe annet hadde fungert med andre tidligere. Kommunikasjonen oss i mellom var helt uanstrengt, han var like interessert i meg som jeg var i han, og vi var generelt på samme bølgelengde. Snappet/chattet/ringte hverandre like mye, og jeg satt aldri med en klump i magen og lurte på «hvorfor svarer han ikke», «han åpnet med svarte ikke». Det var helt bekymringsløst, det eneste han var opptatt av var å få meg til å følge meg trygg og sett. 

Anonymkode: ac526...cdd

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...