AnonymBruker Skrevet 8. mai #1 Del Skrevet 8. mai Vi har akkurat begynt prøvingen på nr 2, og jeg ønsker så inderlig at det skal gå raskere denne gangen. Vi brukte 14 mnd på å bli gravide med nr 1. Er det noen som har opplevd at det gikk raskere med nr 2? Anonymkode: be5ab...f4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #2 Del Skrevet 8. mai Ja. Brukte 1 år på første. Etter det kom de som perler på en snor Anonymkode: d3d44...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #3 Del Skrevet 8. mai Hvor gammel var du ved nr 1? Tok du noen gang en fertilitesjekk? Anonymkode: 2b724...a25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #4 Del Skrevet 8. mai 32 år med nr 1, tok 11 prøveperioden. 35 år med nr 2, tok 3 prøveperioden 😊 Anonymkode: 42192...851 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 8. mai #5 Del Skrevet 8. mai Jau. Vi prøvde i 2 år med første og måtte til slutt ha IVF. Barn nummer to ble uplanlagt til 3 måneder etter at jeg fikk tilbake mensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #6 Del Skrevet 8. mai Nr 1 brukte vi 6 mnd på, nr 2 var et uhell 1,5 år senere hvor vi i tillegg hadde sex 1(!!!) gang på 2 mnd (av ulike årsaker). Anonymkode: add94...2b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #7 Del Skrevet 8. mai Bare meg som trodde dette innlegget gjaldt dobesøk? Anonymkode: b9f39...9b2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #8 Del Skrevet 8. mai Omvendt her, 1 satt på første forsøk mens neste måtte vi vente på i 3 år 🥲 Anonymkode: 001f2...ba1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #9 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hvor gammel var du ved nr 1? Tok du noen gang en fertilitesjekk? Anonymkode: 2b724...a25 Da var jeg 25/26 år. Rakk ikke å ta sjekk, var inne på tanken om å gjøre det men så fikk vi plutselig positiv test. Jeg var hos gyn ifb uttak av spiral nylig, og da sa han at jeg hadde nok egg til å kunne bli gravid igjen. Jeg har også hatt veldig regelmessige sykluser tidligere. Gyn sa vi skulle ta kontakt dersom vi ikke var blitt gravide ila 6 mnd denne gangen. Fyller 30 snart Anonymkode: be5ab...f4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #10 Del Skrevet 8. mai Ja. Brukte lang tid på første. Andre satt på første forsøk. Anonymkode: 2f3e5...4bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #11 Del Skrevet 8. mai En kollega av meg og mannen hennes prøvde i hele fire år å bli gravide, uten resultat. Så de endte med å prøve IVF, og greide da å bli gravide. Barnet ble født. Da babyen var tre måneder gammel, kjente kollegaen min plutselig en snikende kvalme og begynte å kaste opp "uten grunn". Hun syntes hun kjente lusa på gangen, og tok en test. Hun var gravid, allerede mange uker på vei. Da hun fødte nr to ble det bare 11 måneder mellom de to barna. Så det gikk veldig raskt, og kjempeuventet, med nummer to for deres del. Anonymkode: b89a3...0a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #12 Del Skrevet 8. mai Ja, brukte et år med nr 1 (er overvektig og har pcos), mens nr 2 satt på første forsøk. Anonymkode: 4fd63...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #13 Del Skrevet 8. mai Brukte 5 år på første, og fikk nr. 1 med IVF. Nummer to kom som en overraskelse, oppdaget at jeg var gravid når nr. 1 var 1 år. Nr 2 var ikke planlagt. 😅 Så det er 1 år og 11 mnd mellom dem. Anonymkode: a876c...d65 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #14 Del Skrevet 8. mai Vi brukte også flere år og flere IVF-forsøk på nr. 1 mens nr. 2 overraskende ble til måneden etter at mensen kom tilbake etter fødsel. Anonymkode: 5755e...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 8. mai #15 Del Skrevet 8. mai Brukte 8 mnd på nr 1, nr 2 kom helt av seg selv og uplanlagt 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #16 Del Skrevet 9. mai her var det omvendt, raskt med nr 1 og 2, men 17 pp på nr 3. Anonymkode: e2759...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:18 #17 Del Skrevet søndag kl 18:18 14 pp med nr 1, men da inkludert to spontanaborter. Nr. 2 ble født 11 måneder etter storebror fordi vi ikke trodde at vi var fertile nok til å trenge prevensjon 😅 (skulle ha flere barn altså, men 2 under 1 år var ikke helt planen 😝) Anonymkode: 1dbf7...c42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå