AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:10 #1 Del Skrevet torsdag kl 12:10 Jeg drakk for en liten stund siden, og lurer på om jeg enten hadde en dårlig reaksjon på alkohol eller om jeg ble dopet. Var på et arrangement med folk ca fra 18 til 20 og drakk 3 øl og litt 20%, noe som ikke er så mye til å være meg. Fikk plutselig veldig vondt i brystet, og ble veldig svimmel. Gikk over etter 30 min til 1 time, men var utrolig ubehagelig. Tror dere det bare var en dårlig reaksjon på alkohol eller at jeg ble dopet? Anonymkode: 44a35...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:11 #2 Del Skrevet torsdag kl 12:11 Ikke dopet, høres mest ut som angst. Anonymkode: 0ee0e...375 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:52 #3 Del Skrevet torsdag kl 12:52 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ikke dopet, høres mest ut som angst. Anonymkode: 0ee0e...375 Ts: Jeg var ikke stresset i det hele tatt, men ja, kan hende? Anonymkode: 44a35...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:54 #4 Del Skrevet torsdag kl 12:54 Hadde du blitt dopet hadde det ikke gått over så fort. Her er det nok andre grunner bak. Anonymkode: d71ea...ab0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:55 #5 Del Skrevet torsdag kl 12:55 Alkohol er jo dop, så mange reagerer sånn. Anonymkode: 2351a...437 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:57 #6 Del Skrevet torsdag kl 12:57 Høres ut som du bare reagerte litt dumt på alkohol, gir ingen mening at det er noe annet dop. Anonymkode: 507f7...423 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:24 #7 Del Skrevet torsdag kl 17:24 Kan være kroppslig stressreaksjon på alkohol Anonymkode: f237e...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet torsdag kl 17:27 #8 Del Skrevet torsdag kl 17:27 Doping i drinker pleier ikke å gi vondt i brystet akkurat. Man mister bevisstheten, eller glemmer alt og beveger seg som en zombie uten egen vilje. Det høres ikke ut som noe du fikk i drikken din, dette her. En dårlig reaksjon på alkoholen kanskje, det med svimmelheten, men det med vondt i brystet kan ha vært tilfeldig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:17 #9 Del Skrevet torsdag kl 19:17 Ts: Når jeg tenker meg om får jeg egt alltid vondt i brystet av alkohol, bare ikke så mye som denne gangen. Er sikkert ikke noe å stresse over. Takk for svar! Anonymkode: 44a35...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå