Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mangel på oppblåsthet, sterke lukter og de generelle symptomene i første trimester. 

Alltid hatt mye symptomer men dette svangerskapet er det usedvanlig lite. 

Anonymkode: 49f6c...4de

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med førstemann merket jeg ingenting annet enn ømme brister heeeeelt i starten. Fikk kynnere etter hvert, men null kvalme, sterke lukter etc.

Anonymkode: 2fea4...d3b

AnonymBruker
Skrevet

Har kun vært gravid en gang og jeg var i mitt livs beste form, var helt fantastisk. Hadde ingen symptomer og hadde det ikke vært for at jeg jevnlig tok test så hadde jeg nok ikke skjønt jeg var gravid før jeg var så langt på vei at jeg nesten nærmet seg fødsel. :D 

Anonymkode: c5177...646

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo utrolig deilig hvis man kan være i god form under svangerskap men må jo innrømme at jeg blir bekymret da jeg har mange svangerskap bak meg og alltid hatt mye symptomer. 😩 mulig at det likevel går bra? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt minimalt med symptomer i mine graviditeter.  Ingen kvalme, kanskje litt trøtt og litt ømme bryster i starten.  Knallform begge gangene.   Friske fine barn :) 

Anonymkode: 7ef40...168

AnonymBruker
Skrevet

Ingensom har hatt ulike svangerskap? Ser dere fleste nevner at det har vært slik begge eller ene gangen. Hva med dere som har hatt to ulike svangerskap? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i uke 11 nå og har nesten ikke hatt noen symptomer. Jeg var kvalm og trøtt med de to første. Hadde også veldig ømme bryst.  Jeg skal på ultralyd om en uke, så får se da om alt er som det skal være. Har opplevd en spontanabort tidligere. Da hadde jeg også lite/ingen symptomer

Anonymkode: 0ad51...846

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde hyperemesis med første, var TOTALT utslitt og sovna på kontoret rett opp og ned i kontorstolen 🙃 Første svangerskap var i retrospekt helt forferdelig. Jeg er gravid igjen (12 uker nå) og jeg har hatt minimalt med symptomer. Litt ømme pupper. Ingenting, absolutt nada i forhold til første. Dette har bekymret meg fra dag 1, men alt ser helt fint ut på UL. Mantraet jeg får høre fra andre: ingen graviditet er lik ☺️🤞

Anonymkode: 7ff47...f9a

AnonymBruker
Skrevet

Var bare litt trøtt første trimester, og fikk bekkenløsning rett før jeg skulle ut i permisjon. Ellers helt fin form, og full jobb.

Anonymkode: 365c5...fad

AnonymBruker
Skrevet

litt ømme bryst og mens smerter men ikke noe av det plager meg

Anonymkode: 3b3de...2cc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 7 mnd på vei med nummer tre. Alle mine svangerskap har vært litt ulike. Ømme bryster har jeg hatt med alle, ellers mye forskjellig.  Med nummer 1 var jeg ekstremt trøtt, med nummer to hadde jeg knapt noen symptomer før det begynte å bli tungt helt på slutten, med nummer tre har jeg både vært kvalm og hatt ekstremt mye kynnere.

Anonymkode: a7d61...69d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ingensom har hatt ulike svangerskap? Ser dere fleste nevner at det har vært slik begge eller ene gangen. Hva med dere som har hatt to ulike svangerskap? 

Var derfor jeg presiserte at svangerskapet med førstemann var symptomfritt. Svangerskapet med lillebror har til nå vært rimelig klassisk med så godt som alle de klassiske symptomene man hører om så det monner 😅 men, det var jo symptomfrie svangerskap ts spurte etter.

Anonymkode: 2fea4...d3b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare vært gravid én gang, men var såå trøtt og utmattet i første trimester. Ellers merket jeg ikke så mye. Ikke kvalm, ingen kynnere, ingen problemer med lukt, osv. Hadde ikke magen vokst og babyen begynt å røre på seg og sparke som en ninja, hadde jeg ikke visst at jeg var gravid 😅

Anonymkode: 03fd2...1b9

AnonymBruker
Skrevet

Litt ømme pupper, litt sliten og litt småkvalm på morgenen i første trimester. Er nå i uke 24 og merker bare magen 😄 Har ikke hatt craving eller andre plager. Barn nummer to, var samme med nummer én, unntatt at jeg ikke klarte lukten av hårspray.

Anonymkode: 28a88...bce

AnonymBruker
Skrevet

Første trimester var fælt, andre trimester er foreløpig så symptomfritt at jeg er redd for å ikke være gravid lenger. 

Anonymkode: 3f978...9d6

AnonymBruker
Skrevet

Vært gravid to ganger og begge gangene kunne jeg like gjerne oversett at jeg var gravid fordi jeg ikke kjente noe til graviditeten (med unntak av uteblitt mens så klart) før bekkenet slo seg vrangt og magen kom. 

Anonymkode: c0f70...c32

AnonymBruker
Skrevet

1.trimester var veldig ille, men hadde ingen symptomer, utenom liv i magen, i 2.trimester. Det varte egentlig ganske langt ut i 3.trimester. Magen poppet sent også, så jeg glemte stadig vekk at jeg var gravid. 

Anonymkode: 5e173...fe6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...