AnonymBruker Skrevet 8. mai #1 Del Skrevet 8. mai Stresser med eksamen, hybel og all drit Anonymkode: 841aa...683 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #2 Del Skrevet 8. mai Enten du skriver dette på pc eller mobil så er svaret kun et tastetrykk unna....... Anonymkode: ea554...389 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #3 Del Skrevet 8. mai Neeei, 17 mai pleier å være den 17 mai det da…😂 men du? Jeg regner med det er dag du mener, er det ikke enklere å åpne en kalender enn å lage innlegg på kg? det er en Lørdag. Anonymkode: e8527...bb0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:10 #4 Del Skrevet torsdag kl 12:10 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Neeei, 17 mai pleier å være den 17 mai det da…😂 men du? Jeg regner med det er dag du mener, er det ikke enklere å åpne en kalender enn å lage innlegg på kg? det er en Lørdag. Anonymkode: e8527...bb0 Skriver fra pc men takk jeg tenkte ikke på at det var den 17, tenkte det var som påska som fløtta seg så sent i år Anonymkode: 841aa...683 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:16 #5 Del Skrevet torsdag kl 12:16 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skriver fra pc men takk jeg tenkte ikke på at det var den 17, tenkte det var som påska som fløtta seg så sent i år Anonymkode: 841aa...683 Åh, herregud.... Lykke til med eksamen, sier nå jeg... Anonymkode: 76b57...06a 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:16 #6 Del Skrevet torsdag kl 12:16 🤣🤣🤣 Tror de har flytta det til 20. i år. Anonymkode: be01a...c6e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akhenaton Skrevet torsdag kl 12:17 #7 Del Skrevet torsdag kl 12:17 Noen ganger blir man bare helt stum. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:17 #8 Del Skrevet torsdag kl 12:17 Håper ikke julaften havner på fredag 13. i år!!! Anonymkode: be01a...c6e 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SeBraHaHa Skrevet torsdag kl 12:18 #9 Del Skrevet torsdag kl 12:18 17 mai faller på 19 mai i år ✌🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SeBraHaHa Skrevet torsdag kl 12:19 #10 Del Skrevet torsdag kl 12:19 Har de 17 mai i USA? 🧐 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:19 #11 Del Skrevet torsdag kl 12:19 Ikke drikk så mye så tidlig på dagen. Det er bare på syttende mai det er vanlig å være snøblindt på dette klokkeslettet. Anonymkode: 44cce...99c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:21 #12 Del Skrevet torsdag kl 12:21 Anonymkode: e6741...458 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SeBraHaHa Skrevet torsdag kl 12:21 #13 Del Skrevet torsdag kl 12:21 Hørt om pølsa som hadde dårlig tid? Den var redd for å ikke rekke grillfesten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet torsdag kl 12:24 #14 Del Skrevet torsdag kl 12:24 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Skriver fra pc men takk jeg tenkte ikke på at det var den 17, tenkte det var som påska som fløtta seg så sent i år Anonymkode: 841aa...683 men du, det ligger et hint i at du spør om en dato ikke en dag som flytter seg.. skjønner du er stresset om dette vipper deg av pinnen, lykke til med eksamen.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet torsdag kl 12:25 #15 Del Skrevet torsdag kl 12:25 Jeg ville vært mer bekymret for om du husker riktig dato for eksamen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:28 #16 Del Skrevet torsdag kl 12:28 Pust!!!! Dette går bra. Husk å ta gode pauser fra eksamenslesing! Hodet trenger en pause. Anbefaler en tur ut i frisk luft. Bare 30min hjelper så godt. Og gjør at du er mer rustet psykisk for eksamen! 17 mai er på en lørdag iår. Anonymkode: 4e1ba...939 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:32 #17 Del Skrevet torsdag kl 12:32 Tipper TS ler og koser seg nå 😄. Troll 🙂 Anonymkode: 31cca...fcc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kygos Skrevet torsdag kl 12:35 #18 Del Skrevet torsdag kl 12:35 Jeg styrer alltid med å finne ut av hvilken dato Søttnemai faktisk er på. Skjønner deg godt, TS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:36 #19 Del Skrevet torsdag kl 12:36 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Håper ikke julaften havner på fredag 13. i år!!! Anonymkode: be01a...c6e Samme her!! Eneste en kan gjøre er vel bare å vente og håpe at julaften ikke blir fredag 13😬😬 Jeg lever å håpet!! Anonymkode: dc324...c0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet torsdag kl 12:36 #20 Del Skrevet torsdag kl 12:36 I år er 17. mai 24.12 (tåpelige spørsmål, fortjener tåpelige svar) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå