AnonymBruker Skrevet 8. mai #1 Del Skrevet 8. mai Har bestilt pakkereise via Tui. Flyet ned er med vanlig rutefly - SAS. går man inn på appen, står det at man kan forhåndsbestille mat til flyreisen, men blir bare sendt til forsiden igjen der man må oppgi booking nr. None som har erfaring med å forhåndsbestille mat hos SAS? de skriver at man må bestille senest 18 timer før avgang, men er det noen begrensninger for hvor lenge før man kan legge inn bestilling? samme spørsmål gjelder også for setereserverasjon. Blir bare sendt tilbake til start når jeg forsøker Anonymkode: 41db7...12f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #2 Del Skrevet 8. mai Har du prøvd via nettsiden? Anonymkode: 11454...9a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #3 Del Skrevet 8. mai ja, har det. både app og nettside til SAS Anonymkode: 41db7...12f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #4 Del Skrevet 8. mai Jeg regner med at du må bestille gjennom pakkereiseselskapet. Det er derfor du har billetter, ikke hos SAS. Anonymkode: e4edb...d86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #5 Del Skrevet 8. mai nei, står spesifikk at man skal gjøre det hos flyselskapet, derfor jeg etterspør erfaring med SAS Anonymkode: 41db7...12f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå