AnonymBruker Skrevet 8. mai #1 Skrevet 8. mai hvor får man kjøpt mamma klær i store str? jeg bruker str 54\52 Anonymkode: 27397...947
AnonymBruker Skrevet 8. mai #4 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ebay, Temu, Shein og H&M. Anonymkode: b12cc...9bc shein er det samme som temu? Anonymkode: 27397...947 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #5 Skrevet 8. mai hogm passer nok ikke, jeg tror dem hadde mye større utvalg før Anonymkode: 27397...947
AnonymBruker Skrevet 8. mai #6 Skrevet 8. mai HM på nett har opp til str XXL. Anonymkode: 2a365...29d
AnonymBruker Skrevet 8. mai #7 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): HM på nett har opp til str XXL. Anonymkode: 2a365...29d ja og det er ikke min str, jeg vet ikke hva det tilsvarer men det er langt ifra 54 Anonymkode: 27397...947
AnonymBruker Skrevet 8. mai #9 Skrevet 8. mai Hvis du er så stor så trenger du vel ikke egne mamma klær? Kommer magen så mye mer fram for deg enn den er til vanlig liksom? Anonymkode: 0bf74...9df 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai #10 Skrevet 8. mai Bonprix har en del i store størrelser, men kvaliteten på buksene og tightsen er ikke kjempe bra. Jeg var fornøyd med gravid t-skjorter og gensere derfra 😊 Zizzis har også en del på nett, men ikke noe i butikk Anonymkode: 4d26d...8de
AnonymBruker Skrevet 8. mai #11 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis du er så stor så trenger du vel ikke egne mamma klær? Kommer magen så mye mer fram for deg enn den er til vanlig liksom? Anonymkode: 0bf74...9df det er vanelig at magen vokser når man er gravid ja Anonymkode: 27397...947 1
Maleficenta Skrevet 8. mai #12 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis du er så stor så trenger du vel ikke egne mamma klær? Kommer magen så mye mer fram for deg enn den er til vanlig liksom? Anonymkode: 0bf74...9df Faller det deg inn at det kanskje er mer enn magen som er stort?
AnonymBruker Skrevet 9. mai #13 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvis du er så stor så trenger du vel ikke egne mamma klær? Kommer magen så mye mer fram for deg enn den er til vanlig liksom? Anonymkode: 0bf74...9df Så klart magen vokser. Anonymkode: 2b587...1b0
AnonymBruker Skrevet 9. mai #14 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (19 timer siden): shein er det samme som temu? Anonymkode: 27397...947 Shein er ikke helt det samme som Temu, men er mest for tøy. Du får opptil 10XL der inne (se på størrelsmål, omtaler, om det er stretch etc). På mye av plus size tøyet trenger du ikke å skrive inn pregnancy da det er plass til mage. De er mer size inclusive enn f.eks H&M. Jeg kjøpte mitt gravidtøy på Ebay/Wish, men Temu og Shein har overtatt ganske mye av dette. Jeg har en gravidkjole fra Bonprix også, men det andre der har vært lite flatterende. https://roe.shein.com/pdsearch/plus size pregnancy clothes/?ici=s1`EditSearch`plus size pregnancy clothes`_fb`d0`PageHome&search_source=1&search_type=all&source=search&src_identifier=st%3D2`sc%3Dplus size pregnancy clothes`sr%3D0`ps%3D1&src_identifier_pre_search=&src_module=search&src_tab_page_id=page_home1746774808038 Anonymkode: b12cc...9bc
AnonymBruker Skrevet 9. mai #15 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Shein er ikke helt det samme som Temu, men er mest for tøy. Du får opptil 10XL der inne (se på størrelsmål, omtaler, om det er stretch etc). På mye av plus size tøyet trenger du ikke å skrive inn pregnancy da det er plass til mage. De er mer size inclusive enn f.eks H&M. Jeg kjøpte mitt gravidtøy på Ebay/Wish, men Temu og Shein har overtatt ganske mye av dette. Jeg har en gravidkjole fra Bonprix også, men det andre der har vært lite flatterende. https://roe.shein.com/pdsearch/plus size pregnancy clothes/?ici=s1`EditSearch`plus size pregnancy clothes`_fb`d0`PageHome&search_source=1&search_type=all&source=search&src_identifier=st%3D2`sc%3Dplus size pregnancy clothes`sr%3D0`ps%3D1&src_identifier_pre_search=&src_module=search&src_tab_page_id=page_home1746774808038 Anonymkode: b12cc...9bc okei men er kvaliteten på klærne det samme som temu? Anonymkode: 27397...947 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai #16 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): okei men er kvaliteten på klærne det samme som temu? Anonymkode: 27397...947 En del av utvalget er likt ja. Jeg har bestilt en del tøy derfra og alt tøyet har hatt god kvalitet med unntak av en hempe og en knapp som jeg måtte sikre ekstra. Anonymkode: b12cc...9bc
AnonymBruker Skrevet 9. mai #17 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (19 timer siden): ja og det er ikke min str, jeg vet ikke hva det tilsvarer men det er langt ifra 54 Anonymkode: 27397...947 Jeg bruker str 50 og XXL hos hm passer fint for meg. Har som oftest litt å gå på i de plaggene, derfor tenkte jeg at det var relevant for deg siden du skrev 52/54.. Anonymkode: 2a365...29d
AnonymBruker Skrevet 9. mai #18 Skrevet 9. mai Er du der at du merker behovet nå, eller tenker du videre i svangerskapet? For det er ikke sikkert at du får behov. Jeg brukte strl. 52 da jeg ble gravid og det holdt hele svangerskapet. Noen plagg fikk litt feil passform/måtte legges vekk, men virker som om babyen i prosent utgjorde såppas lite av total kroppsmasse at den klarte å få plass der inne uten store endringer. Jeg slanket meg ikke under svangerskapet, men hadde noe nedsatt matlyst i 1. trimester pga. kvalme og 3. trimester pga. sure oppstøt. Men vil ikke si at jeg spiste for lite likevel, tror bare at forbrenningen gikk noe opp med graviditet. Skled rett inn i størrelse 48 etter svangerskapet. Nå er jeg gravid i 7. måned og bruker fortsatt strl. 48. Anonymkode: aecf3...e0c 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai #19 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er du der at du merker behovet nå, eller tenker du videre i svangerskapet? For det er ikke sikkert at du får behov. Jeg brukte strl. 52 da jeg ble gravid og det holdt hele svangerskapet. Noen plagg fikk litt feil passform/måtte legges vekk, men virker som om babyen i prosent utgjorde såppas lite av total kroppsmasse at den klarte å få plass der inne uten store endringer. Jeg slanket meg ikke under svangerskapet, men hadde noe nedsatt matlyst i 1. trimester pga. kvalme og 3. trimester pga. sure oppstøt. Men vil ikke si at jeg spiste for lite likevel, tror bare at forbrenningen gikk noe opp med graviditet. Skled rett inn i størrelse 48 etter svangerskapet. Nå er jeg gravid i 7. måned og bruker fortsatt strl. 48. Anonymkode: aecf3...e0c jeg trenger ikke mamma klær enda men vil være tidelig ute og spørre om det siden jeg har lagt merge til at det er mindre utvalg på det nå. jeg har også lyst på mamma klær siden jeg vil vise at jeg er gravid og ikke gjemme meg vekk i store sekke klær hvor magen ikke synes. nå når jeg endelig har blitt gravid ser ikke jeg på magen min som feit og ekkel som jeg gjorde før Anonymkode: 27397...947 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå