Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Driver å selger huset mitt, og er veldig spent på hvor mange som melder seg på til visning! Vil jo ikke mase på megler hver dag, men har hørt noen si at man kan se påmeldte på Finn.no? Noen som vet om det stemmer? Husker for noen år siden så tror jeg at jeg kunne så hvor mange klikk annonser hadde også, men finner ikke det nå 🤔

Anonymkode: 2f120...3d1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Husker i gode gamle dager. Hvor en kunne bare møte opp på visning uten avtale. 

Anonymkode: b4135...4d3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Husker i gode gamle dager. Hvor en kunne bare møte opp på visning uten avtale. 

Anonymkode: b4135...4d3

Gjør det fremdeles jeg.

Er det et tidspunkt for åpen visning går jeg da. Melder meg ikke på for å slippe å bli registrert hos megler eller jeg forandrer mening og lar være å dra.

Anonymkode: 42dc0...c14

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei! Driver å selger huset mitt, og er veldig spent på hvor mange som melder seg på til visning! Vil jo ikke mase på megler hver dag, men har hørt noen si at man kan se påmeldte på Finn.no? Noen som vet om det stemmer? Husker for noen år siden så tror jeg at jeg kunne så hvor mange klikk annonser hadde også, men finner ikke det nå 🤔

Det skal du kunne se på egen annonse. Hadde spurt megler om mulighet for begge deler jeg. 

Anonymkode: 624f4...f18

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

når vi solgte fikk vi en egen side fra megler hvor man kunne følge med påmeldt og mye annet

Anonymkode: 87893...b3a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du skal få en link fra megler til en side hvor du kan følge med på statistikk for annonsen din. Men vi så ikke antall påmeldte til visning der, det måtte megler holde oss oppdatert på.

Anonymkode: 5fc0f...66a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Du skal få en link fra megler til en side hvor du kan følge med på statistikk for annonsen din. Men vi så ikke antall påmeldte til visning der, det måtte megler holde oss oppdatert på.

Anonymkode: 5fc0f...66a

Ja jeg fikk link nå, men får ikke sett påmeldte🤔 Alle sier jo at man skal kunne se det men det stemmer jo ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...